Aybüke ve Tolga evlenecekleri haberlerini tüm set ve magazine duyurduktan sonra dizi final yapınca o yaz eşsiz bir düğünle evleneceklerdi.
Düğüne günler kala bu iki genç aşık o kadar heyecanlıydı ki buluştuklarında sürekli düğün günü ile ilgili konuşuyor gerçeğin mükemmel olması adına tüm detaylar için birlikte ilgileniyordu. Sonunda beklenen gün gelmişti.Düğüne günü;
Aybüke kendi evinde uyuyorsun odanın kapısı pat diye açılıvermişti.içeri giren tabiki Meriç ve İlyada dan başkası değildi.İlayda: Ohoo hanımefendiye bakın siz aylardır bu günü beklemiyormuş gibi bide kendi düğün gününde kış uykusuna yatmış.
Meriç: Hadi uyanına bakalım gelin hanım.
Bugün sizin gününüz.Aybüke: Uyku sersemi hala ne olduğunu idrak edemeden
Ya ne oluyor be baskın yapar gibi ne düğünü ne gelini be diyip yeniden yatar.İlayda: Yok bunun kafası hala yerine gelmedi ama ben onu ayıltmasını da bilirim.Meriç telefonla çeksene bizi bak şimdi ne yapıcam
İlayda komidinin üzerinde duran sürahi ile Aybikü'nin üzerine suyu döker.Aybüke:
Yataktan sıçrayarak. Ne oluyor be! Dondum !
Lan ne yapıyorsun ilayda. Hiç insanın düğün günü arkadaşı gelini böyle uyandırırmı.İlayda ve Meriç kahkahalar atıyorlardı kızın bu halleri karşısında. Bir yandan da Meriç telefonla bu anlarını çekiyordu.
İlayda: Ben ne dedim ama seni kendine getiririm diye. Değil mi Meriç diyip yeniden gülerler. Bu arada kameraya el salla teyze kızı. Hem bu sayede suyun kaldırma kuvvetinin olduğunu bi kez daha gördük.
Aybüke: Ha ha gerçekten çok komikmiş ya siz de ne insafsızsınız be diye diye yataktan kalkıp banyoya doğru gitmeye başlar. Zira şu an döndüğü için en çok ılık bi duşa ihtiyaç duyuyordu.
Meriç: Hızlı ol canım, Biliyorsun damat bey baya sabırsız. Bissürü işimiz var daha, kuaföre gidelecek falan filan bissürü iş var.
Dedikten sonra kızların ikisi aşağı inip, Aybüke yi beklemişlerdi. 15 dakika sonra inmişti oda ve hemen yola koyulmuşlardı.
Kuaföre gelip saç ve makyajlarını da yaptırdıktan sonra hepsi sıra gelinliğe gelmişti. Aybüke gelinliği giyip kendini bi süzmüştü. Gerçekten çok güzel olmuştu.Her şey tıpkı hayallerindeki gibi oluyordu. Bugünü hiçbir sorun çıkmadan bitirmek istiyordu. Aybüke kendini aynada kaptırmış bakarken içeriye kızlar da geldi. İkiside arkadaşlarının ne kadar güzel bi gelin olduğunu dile getiriyorlardı.Meriç: canım harika gözüküyorsun. Çok güzel olmuşsun.
İlayda: Ya ama sen çok güzel olmuşsun dedi ve sarıldı biricik dostuna gözleri dolmuştu onu gelinlikle görünce neredeyse ağlayacaktı.Aybüke: Ya teyze kızım benim yapma böyle bak yoksa bende ağlayacağım bak.
Meriç: Ay hayır sakın kimse ağlamasın yoksa makyajınız bozulacak.
Ay böyle giyince de kendimi Aşk-ı Memnudaki Nihalin arkadaşı gibi hissettim.Kızlar Meriç'in dediklerine gülerken gözlerindeki yaşlar gitmişti bile.
İlayda: O değilde seni Tolga görünce büyülenecek, şok geçirecek adam ya.
Aybüke: Ay hadi bakalım bende çok merak ediyorum nasıl tepki vereceğini.
- Damat tarafı
Tolga sabahın erken saatlerinde uyanmış ve içi içine sığmıyordu kendisi sevdiği kadınla bugün gerçekten evleniyordu ve kendisi şu an heyecandan ne yapacağını da pek bilmiyordu.
Tam telefonu eline almış Burak'ı arayacağı sırada kapı açıldı ve içeriye Burak ve eren girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...