İTİRAFLAR

1.6K 124 29
                                    

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM " BEĞENİLER 30 "
" YORUMLAR 20"
OLDUĞUNDA GELECEK.😍 DAHAKİ BÖLÜM DE HAZIR SINIR DOLSUN HEMEN YAYINLAYACAĞİM. NEYSE SİZE İYİ OKUMALAR. ÇİFTLER YAVAŞ YAVAŞ OLMAYA BAŞLICAK GALİBA HA. BÖLÜM SONUNDA NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSINIZ🙂😏

(Aybüke)
Ben ne yapmıştım ya. Resmen Tolga yı dudağının kenarından öpüştüm. Bunu ben yapmıştım ya.
Ben. Acaba şimdi ne düşünmüştü?
Nasıl hissetmişti?
Şu an gerçekten o kadar utanıyorum ki, yarın sette iken yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyorum..

(Tolga)
Az önce ne olmuştu öyle?
Demin yaşadıklarım benim rüya falanmıydı acaba?
Çünkü gerçek olamayacak kadar güzeldi..
Aybüke resmen beni dudağım ın kenarından öpmüştü ya.
Onun bu hareketine şaşırmamla hiçbir tepki veremeden, hiç bir söz söyleyemeden yanımdan ayrılmıştı.

(Tolgayı aynı bu şekilde düşünün:)

O yanımdan ayrıldıktan sonra, bense hâlâ o an'ın büyüsündeydimOnu düşünmeden edemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O yanımdan ayrıldıktan sonra, bense hâlâ o an'ın büyüsündeydim
Onu düşünmeden edemiyordum.
Ama yarın'ı düşündüm. Set vardı.
Yine beraber olacaktık. Yine görecektim onu. Bu yaptığından dolayı bence kesin utanıyordu.
Benim bu hareketinden dolayı ne düşündüğümü merak ediyordur. Onun şu an yüz ifadesini görmeyi o kadar isterdim ki. Kesin yanakları pembeleşmiş, hatta konuşurken bazen kekeliyordur.

Harbi ben ne hissediyordum?

Ona karşı duyduğum bu duygunun adı neydi?

Onu Ekin le beraber gördüğümde neden o kadar sinirlendim.

Ben Aybüke yi kıskanıyormuydum?

Benim bu soruların cevaplarını bulmam lazımdı. Yoksa artık kafayı yiyecektim.
Beni bu düşüncelerden kurtaran kişi Buraktı.

(Burak)
Ne yapıyorsun burda? İki saattir aynı yerde saplanmış gibi duruyorsun. Ne bu düşünceli haller hâ? Tolga bey..

(Tolga)
Ben mi hiiç. Geliyordum zaten şimdi yanınıza. Ayrıca ne düşünücem be. Saçmalama.

(Burak)
Tamam aga. Öyle olsun. Hadi artık gidelim bence. Ben de Eren de çok yorulduk. Bu kadar yeter. Hem zaten kızlarda gitti.

(Tolga)
Tamam. Gidelim. Kızlar ne zaman gitti ki bu arada?

(Burak)
5-10 dakika falan olmuştur. İlayda ve Meriç zaten çok yorgundu. Aybüke de heralde duş almış daha sonra da hemen kızların yanına gelince gittiler işte.

(Tolga)
Hmm. Neyse artık bizde gidelim.
Çünkü çok yoruldum ve yarın bide set var. Hemen eve gidip uyumak istiyorum.

Der ve Eren, Burak ve Tolga da spor salonundan ayrılır. İlk Tolga yı eve bırakırlar. Araba da Burak ve Eren kalınca konuşmaya ilk Eren başlar:

Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin