----
"İki çay söylemiştik orada,biri açık keşke yanlız bunun için sevseydim seni " -Cemal Süreyya
----
BÖLÜM SINIRI:
70 BEĞENİ
70 YORUM
----(Aybüke)
Tolganın yaptığı sürprizlerden sonra eve gelmiştik nihayet, çok güzel bi gece geçirmiştik beraber, ama bugün ki sette de çok yorulmuştum doğrusu, o yüzden hemen eve girip uyumak istiyorum.
Tolga tam evin önünde durunca ona bu gece için teşekkür edip arabadan indim. Camı indirip Arkamdan seslendi;(Tolga)
Aybüke, sence de birşey unutmadınmı?(Aybüke)
Çantamı açtım telefonum, anahtarım hepsi yanımdaydı. Neyi unutmuştum ki ? Tolgaya dönüp;
Yoo hiçbir şey unutmadım dedim.(Tolga)
Emin misin, bi gel yanıma bak neyi unuttuğuna.(Aybüke)
İyice meraklanıp Tolganın yanına yaklaştım, cam aralık olduğundan kafamı içeri sokup koltuğa baktım hiç bir şey yoktu, sonra Tolga ya döndüm.
Dönmemle beraber yanaklarımdan sıkıca tutup dudaklarıma yapışması bir oldu. İlk başta onu sinir etmek için karşılık vermedim. Daha şiddetli öpmeye başladı. Bende mecburen karşılık verdim. Nefessiz kalınca ayrıldık.(Tolga)
Hah, bunu unutmuştun işte. Hatırlatıyım dedim bende.(Aybüke)
Hı çok güzel hatırlattın,ilk beni resmen kandırdın. Sonra da zorla öptün.(Tolga)
Zorla mı az önce öyle gözükmüyordun ama nerdeyse arabanın camından içeri girecektin.
(Yzr: sjhdjshjdjdk)(Aybüke)
Tolga!! Öff sen çok pis bi insansın biliyorsun demi.(Tolga)
Evet,biliyorum. Ama seni sinir etmeye bayılıyorum ne yapim . Kızınca yanakların falan kızarıyor, elin ayağın birbirine karışıyor daha bi tatlı ve güzel oluyorsun. Bu yüzden seni her fırsatta sinirlendireceğim.(Aybüke)
Demek öyle ha beni sinirlendiricen
Bende sana bu gece teşekkür etmek için,eve gitme bende kal diyecektim.
Şansınızı kaybettiniz Bay sarı hödük.(Tolga)
Aa-ybüke, ben öyle demiyecektim sevgilim, yani be-(Aybüke)
Sus Tolga sus. Şu an çok sinirliyim, hadi git şimdi.(Tolga)
Aa, bitanem sinir sana hiç yakışıyormu, hem sinirlenmek çok kötü birşey biliyorsun sende zaten.(Aybüke)
Tolga az önce ne diyordun, şimdi nediyorsun. Hey Allahım ya. Tam bi döneksin biliyorsun demi. Daha fazla kendimi tutamayıp onun bu hallerine kahkaha atıyordum.(Tolga)
Hah işte bak gülmek sana ne kadar yakışıyor. Sen hep gül, sinirlenme sakın çünkü sinirlenince çok çirkin oluyorsun.(Aybüke)
Bu dediklerine daha bi güldüm. Tam resmen 2 dakika içinde adam 180 derece döndü ya. Ben kahkaha-larımı içimde atarken Tolga ya dönüp yüzüme sert bi ifade aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...