SENARYO TEKLİFLERİ

4K 158 34
                                    

Tolga en son oynamış olduğu" Kötü Çocuk"filminden sonra biraz ara vermeyi istemişti. Ama hem dizi hem de film teklifleri gelmeye devam ediyordu. İlgisini çeken senaryoya bakıyo, daha sonra incelerim diye hep erteliyordu. Kendini daha çok ailesine , arkadaşlarına ve tatile veriyordu.
Aşktan uzak.. sakin bi hayat, az insan çok huzur olan bi hayat yaşamak istiyordu..
Tolga, Muhteşem Yüzyıl  dizisinden beri tanıdığı, Aras ile kafede buluşacaktı. Uzun zaman olmuştu. Birbirlerini görmüyeli.
Tolga kafede en fazla 10 dakika bekledikten sonra Aras gelmişti. İlk sarılıp tokalaştıktan sonra hemen masaya doğru geçip de garsona sipariş verip konuşmaya başladılar.
Aras: Uzun zaman oldu demi?
Tolga : Hemde baya bi uzun zaman.

Aras:Ee neler yapıyorsun. Duyduğuma göre en son Kötü Çocuk filminden sonra hiç bir projeyi kabul etmemişin.

Tolga: Evet. Biraz öyle oldu. Aslında bissürü teklif geldi.

Aras: ee ne güzel işte kabul et sende birini.

Tolga: Teklif çok evet ama ben projenin beni çekmesini istiyorum. Böyle aksiyon dizisi ya da filmi olsun istiyorum. Bana gelen tekliflerde böyle bi senaryo bulamadım. O yüzden biraz daha tatil yapıcam gibi.

Aras: Hmm

Tolga: Aslında menejerim benden daha çok ilgileniyor bu konuyla. Doğrusu zaten işi o. Bugün bi teklif yine geldiğini söylemişti telefonda bana.

Aras: Hadi arasana merak ettim. Nasıl bir proje olduğunu. Menejerini buraya çağır. Beraber bakmış oluruz hem. Sana yardımcı da olurum ha.  Hadi hadi ara şimdi.

Tolga: Tamam. Madem bu kadar ısrar ediyorsun. Buraya gelmesini söyleyim.
  Tolga telefonunu çıkarıp hemen menejeri olan Duru 'yu arar.

Tolga: Selam. Duru.

Duru: Selam.

Tolga: Bugün beni aradığında meşguldum. Bi arkadaşımla buluştum da. Sonra da sana geri dönemedim. Şey bi teklif geldiğini söylemiştin.

Duru: Ha. Evet. Hemde bu tam da istediğin teklif gibi. İçinde aksiyon var.. vatan sevgisi var yani kısaca senlik bir proje.

Tolga: O zaman sana olduğum yerin konumunu atım sen de buraya gel. Birlikte bakalım.

Duru: Tamam. Sen konumu at geliyorum.

Tolga telefonu kapatır. Daha sonra Duru ya konumu atıp telefonu kapatır.

Aras: Ee ne dedi? Geliyormu? Merak ettim. Ne dedi telefonda?

Tolga: Şey bu seferki projenin tam benlik olduğunu. Konusununda Aksiyon, Vatan sevgisi. Vb şeyler dedi.

Aras: Ne güzel işte. Sende böyle istiyordun zaten.

Tolga: Evet. Bi duru gelsin de bakalım şu projeye bi.

Aras: Konusu bence güzeldir ya. Vatan sevgisi falan varsa. Tam senlik işte.
Bu arada senin hayranlar seni artık yine tv de görmek ister. Özellikle  de kızlar. Sjsjsjsj

Tolga: Tabi canım. Biz de de yakışıklılık var sonuçta. E bide üstüne oyunculuk da olunca daha ne olsun. Yakışıklılık diyince bak.

Mesela şu an bile şu yan masadaki kızlar. Bizi tanıdılar galiba ki ellerinde kalem, defter var ve bize doğru geliyorlar.

Tolganın dediği gibi kızlar bizi tanıyıp yanımıza gelip hem fotoğraf çektirip hem de imzalarımızı aldılar sonra yanımızdan ayrıldılar.

Aras: Tamam. Tamam. Yakışıklı Tolga bey..
Aras konuşmaya devam eder:
Bu arada Aşk durumları nasıl senin cephede varmı bi yengemiz:)  ?

Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin