(Tolga)
Aybüke kapısını kapattıktan sonra ben de kendi odama geçmiştim. Yatağıma uzanıp da düşünmeye başlamıştım.Ben bu proje ye neden katılmıştım. Konusu beni çektiği için. Vatan, Millet sevgisi olduğu için. Beni çeken duygular bunlardı. Artık Duygularımı değil düşüncelerimi dinleyerek sadece işime odaklanmam gerekiyordu. Bana uygun görülen bu rolün hakkını vererek oynamalıyım. Doğrusu kesinlikle buydu. Ben bi oyuncuydum ve buna uygun olarak davranmam lazımdı.
Tam bir 'Yavuz Karasu' gibi sadece iş ve görev. Vardı artık benim için.Bi yandan da tekrar dan Aybüke takılmıştı aklıma daha 3 gün önce gördüğüm kızı şimdi ise aklımdan çıkaramıyordum. Nasıl böyle bi etki bırakmıştı benim üzerimde.. Ama Eğer böyle devam edersem daha kötü olacaktı. Biliyordum. Kendime engel olmalıydım. Onu aklımdan çıkarmam gerekiyordu.
Eğer ona bağlanırsam olmasını istemiyeceğim şeylerin olmasından korkuyordum.
Bu nedenle artık araya mesafe koymanın vakti gelmişti belkide.Birden odanın kapısı çalmıştı. Hemen ayağı kalkıp baktım kapının önünde Burak (fethi) duruyordu. Hemen konuşmaya başladı.
+Burak: Selam Tolga, kameraman ekipleri geldi. Hadi kalk. Hemen hazırlanıp da aşağıya in. Bu arada hazırlandıktan sonra Aybükeyi de çağır aşağıya insin hemen.
- Tolga: Tamam Burak. Hemen hazırlanıp geliyorum. Aybüke yi de çağırırım gelirken.
Diyip ona gülümsedikten sonra kapıyı kapattım. Hemen üstümü değiştirdim. Kendi kendime daha demin ondan uzak durmam gerektiğini söylerken şimdi yine ona gidiyordum. Ahh Kader..(Aybüke)
Tolga içeri girmişti. Bende aynanın kenarına geçip de durdum. Ne var? ne oldu? dedim ona.
Olduğu yerde durdu. Ve konuşmaya başladı.+Az önce Burak beni çağırdı. Kameramanlar gelmiş. Hemen hazırlanıp da aşağıya inmemiz gerekiyor. Bizi bekliyorlar. Hadi hazırlan.
- Haa Tamam. Ben de hemen hazırlanıp geliyorum. Sen gidebilirsin en fazla 5 dakika ya oradayım:)
+Tamam ben çıkayım o zaman.
Tolga dışarı çıkar. Aşağıya iner. Burak ve Eren in yanına oturur.
Tolga:Selam beyler.
Tanışamadık daha önce.
Ben Tolga tanıştığıma memnun oldum.Eren: Selam. Bende memnun oldum.
Burak: Selam. Sarı komutan:) Bende memnun oldum.
Görevli: Tolga bey. İlk sizin çekimleriniz olacak . Lütfen aşağıya gelebilirmisiniz.
Tolga: Tabiki.
Tolga çekimin yapılacağı yere gider. O gittikten hemen sonra Aybüke aşağıya inmiştir.
İlayda(Nazlı) ve Meriç(Eylem) in yanına geçer.Aybüke: Selam kızlar. Dedim onlara ve bana dönen Meriç e sarıldım. Medcezir dizisinde beraber olduğumuz için birbirimizi tanıyorduk. Baya uzun zaman olmuştu. Görüşmeyeli.
Sonra da İlayda ile el sıkıştım ve tanıştığıma memnun oldum dedim.İlayda: Bende memnun oldum.
Meriç: Uzun zaman olmuştu be Aybüke.Özlemişim. Bu geçen zamanı artık telafi edicez bi şekilde. Hem aynı dizideyiz yine baksana.Hem bak İlayda da artık bizimle. Böyle muhteşem bi üçlü olduk bence.
Aybüke: Aynen öyle Meriç. Baya uzun bi zaman olmuştu birbirimizi görmüyeli. Bu arada tabiki de telafi edicez o zamanları. O yüzden ikinizi de fotoğraf çekimleri bittikten sonra yarın bi kahve içmeye bekliyorum. Hazırlıklı olun çünkü ondan sonra da benim evde kalırız ona göre itiraz istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...