Arkadaşlar bir konuya açıklık getirmek istiyorum..
•KENDİ DÜŞÜNCELERİMİ YAZICAM: ALSEL VE YAVBAH FONDOM LAR HAKKINDAKİ..
-AYRICA BU AKŞAM YB GELECEK VE KONU BİZZAT BU OLACAK.-Geçen instagram da bir kaç sayfa gördüm. Aybüke adına açılmış anti sayfalar. Bu sayfaları açanların kim olduklarını anlamak zor değil ilk akla gelen kişiler; Hande ve Tolga fanları elbette. Namı değer alsel fc yani. Ya baktığım sayfaları görseniz varya, gerçekten iğrenirsiniz. Bir kadına asla söylenmemesi gereken sözleri söyleyen kişilerle dolu.
Tabi bu durum yavbah fondom için de geçerli, aynı şekilde hande adına açılmış olan anti sayfaların bir çok kurucusu ne yazıkki yavbah fondom. 'Benim baktığım kadarıyla'
-"Ben gerçekten handeye hakaret edenleri de savunmuyorum!."- Bunu bilin öncelikle. Aynı şey Aybüke için de geçerli. İkisi de bir Kadın çünkü!Ha bu arada ben bir yavbahçıyım evet! Ben bunu inkar etmiyorum. Hatta bu yazıyı da şu an da yazdığım hikayede sizinle paylaşıyorum. Ama daha fazla böyle hiçbir şey demeyip de sessizce o iğrenç 'anti Aybüke ve Hande' sayfalarını da görmek istemiyorum. Umarım o sayfalardan birkaçı bu yazıyı okur da. Bir yavbahçı olarak iki kadın adına açılmış o saçma salak sayfaların kapanması adına sözlerimi üzerlerine alırlar. En azından bunu yapabilirler belki değilmi?
..
PEKİ NİYE BU KADAR KİN?
NİYE BU BİRBİRİNE DÜŞMANLIK?
NİYE BU ÖFKE?Alsel fc :
'Tolga ile hande yi güneşin kızlarından beri yakıştırmaları daha sonra, haklarında çıkan haberler olsun, tolganın partnerinin Aybüke olması gibi birçok neden.Hatta sanırım en büyük neden bu ya. Aybüke ve Tolga partnerliği! Dizi başladığından beri yapılamayan kötü Yorum/ eleştiri kalmadı Aybüke için. Yok sırf Tolga ve Aybüke ile olmasın diye yavmer shipleyenler vardı ya.' Elbette yakıştırabikirsiniz, ama sırf inat uğruna böyle yapan kişiler için söylüyorum bunu yoksa Su Kutluya(merve) ye de saygım sonsuz. Netice de o da bi Kadın..Peki size soruyorum. Her oyuncu her zaman aynı kişiylemi Partner olmak zorunda? -Tabikide HAYIR.
Onlar oyuncu, elbette oynadıkları dizilere rağmen gerek Partner gerek ekiplerini değiştiricekler.
Yani bunu anlamak bu kadar zor mu? Bence olmamalı. Gk de hande Tolga iken şimdi de Aybüke Tolga var. Artık bunu kabullenseniz keşke. De biraz da olsa saygı duysanız.🙇Yavbah ise;
Tolga ile Aybüke nin PARTNER olmasını hâlâ kabullenemeyen, Aybüke nin oyunculuğuna, boyunu, kilosunu, yüzünü.. eleştiri yağmuruna tutan alselciler yüzünden. Onlar da kendi desteklediklerini ideollerini savunuyorlar. Bundan daha doğal bir şey yok bence.
Tıpkı hâlâ alsel/hantol adına olan sayfaların da yapmış olduğu gibi.!Son olarak, bir şeyler daha söylemek istiyorum;
Ben size sevdiğiniz çiftleri desteklemeyin, onlar adına fc ler açmayın demiyorum. Ben size iki tarafında bu kavgayı/ birbirine duyulan bu öfkenin artık dinmesi gerektiğini söylüyorum. Bence her iki tarafa da zaten bu yakışır. 🙇" Bu arada ilk başta da dediğim gibi, şu anti olarak açtığınız sayfaları kapatın ya. Gerçekten tarafsız bir şekilde söylüyorum ki, ne Hande ne de Aybüke o yaptığınız hakaretleri haketmiyor.Ha tamam sevmezsiniz,oyumculuğunu beğenmezsiniz eyvallah anlarım ama. Bu bir kadına hakaretler yağdıracak bir sayfa açmanız değil de, saygı duymanız gereken bir konu." SEVMİYORSAN SAYGI DUY!
ÇOK MU ZOR BİŞEY YANİ BU? ..******
Benim içimden geçenler aynen böyle. İster beni yargılayın, ister eleştirin, ya da hak verin. Bu size kalmış bir şey..
Bu konu hakkındaki yorumlarınızı da bekliyorum..
-----* Yb sananlar için özür dilerim, ama merak etmeyin akşama hazır yb:) *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...