Bölüm geldi.. Benim içime çok sinen bi bölüm oldu umarım sizde beğenirsiniz. En uzun bölümlerinden biri bu bölüm. Bu yüzden Sınır koyacağım. Geçen bölüm sınır koymadığım için beğeni ve yorum çok az gelmiş. O yüzden bu bölüm bol bol yorum yapıp beğenin lütfen :)
BÖLÜM SINIRI :
70 BEĞENİ
70 YORUM
-------
(Aybüke)
Setim bitince hemen eve gelmiştim.
Tolganın bana vereceği cezayı da aslında merak etmiştim ama şimdi o allah bilir ne yaptırırdı bana. Bu yüzden hiç sormadan eve gelmeyi tercih etmiştim. Saat 10.30 du. İddiaya göre ceza bugün içinde verilecekti yani diğer güne girdiğimizde ortada ceza mevzusu falan kalmayacaktı. Ben bir ohh çekerken birden kapı çaldı. Bu saatte kim olur merakıyla hemen baktım kapıya. Oha ya hani bunun seti devam edicekti. Yağız hoca öyle söylemişti, bende buna dayanarak yırttım cezadan diye seviniyordum.
Kapıyı hala açmayıp seste çıkarmıyordum. Belki evde yokum düşünür diye ama hiçte öyle olmamıştı(Tolga)
Sevgilim.. kapının arkasında delikten beni izlediğini biliyorum. Hadi güzelim aç şu kapıyı(Aybüke)
Offf, sen benim evde olduğumu nerden biliyorsun ki ya(Tolga)
Gecenin saat 10.30'nda başka nereye gidebilirsin ki ayrıca ben senin kokunu alır yine de bulurum nerede olursan.(Aybüke)
Banane ya açmıyacağım kapıyı(Tolga)
Bak haksızlık yapıyorsun ama hem günün bitmesine de az kaldı. Cezanı çekmelisin oyunu kurallarına göre oyna bi tanem.(Aybüke)
Banane ya ben yatmaya gidiyorum sende artık kapıda mı kalırsın yoksa gidermisin bilemicem hadi iyi geceler.(Tolga)
Aybüke sen bi şu kapının yanından çekilsene, tamam mı.(Aybüke)
Ne? Nasıl yaniDememle Tolga kapıyı kırdı.
Ben şaşkınlıktan kollarımı açarken yanıma rahat adımlarla gelirken belimden tutup kendine çekti ve öptü. Bende karşılık verdim.
Nefessiz kalınca ayrıldık.(Tolga)
Sana kapıyı aç demiştim demi ben bak böyle kırarım işte.(Aybüke)
Tamam, tamam söyle cezam ne?(Tolga)
Senin cezan, güzel bi restoran da bana yemek ısmarlamak.Öncelikle yemekler çok güzel olmalı.
Ayrıca sadece bizim ikimizin olduğu bi mekan olmalı.Yani mekanı benim için kapattıracaksın.(Aybüke)
Ya Tolga sen manyakmısın nerden bulayım ben bu saate güzel mekan bide ikimiz için kapattırım ha. Sen şaka yapıyor olmalısın.(Tolga)
Yoo gayet de ciddiyim. Ha bu arada sevgilim, bugün Burakla Meriçin seti erken bittiği için güzel bi restoran da yemek yediklerini duydum ben. Yani Burak söylemişti.
Haberin olsun..(Aybüke)
Sen şimdi diyorsun ki onları ara mekanı bizim için kapatsınlar
Doğrumu anladım?(Tolga)
Vallaha nasıl istersen öyle anla, hem başka güvenebileceğin bi arkadaşın varsa onu ara ondan iste ben sadece ufak bi yardım ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...