YALAN HABERLER

1.1K 83 101
                                    


Bölüm geldii.. keyifli okumalar. Lütfen bölüm sonunda beğeni verip yorum yapmayı unutmayın❤️ Bundan sonra yine bölümler sınır koyucağım ve yeni bölümleri sınır dolar dolmaz atacağım.
Bu bölümün sınırı :
<75BEĞENİ>
<100 YORUM>

(Yağız)
Öncelikle bu aldığım kararı açıklamadan önce sana bişey soracağım Aybüke ama dürüst cevap vereceksin bana tamam mı?
(Aybüke)
Peki hocam.
(Yağız)
Sen ve Tolga sevgilimisiniz?

Aybüke duyduğu soru ile çok şaşırmıştı. Hiç beklemediği bi anda gelmişti soru. Şimdi ne cevap verecekti sonuçta soruyu soran kişi yönetmendi. Ya beraberiz dediğinde, en çok korktuğu sözleri duyarsa ondan ' Dizi içinde sizin aşk yaşamanız reytinglere zarar verir o yüzden ayrılın derse' diye aklından geçirdi daha sonra yağız hocaya döndü ilk olarak ve sonra kafasını yere eğdi. Aklından kesin anladı ve şimdi onları bana söyleyecek diye bekledi.

(Yağız)
Aybüke bana bak kızım. Böyle utanıp kafanı eğip hiçbir şey söylemediğine göre doğru deği mi? Tolgayla berabersiniz yani?

(Aybüke)
Kaçış yoktu mecbur cevap vermeliydim.
E-e vet hocam. Ama bizim ilişkimiz herkezden saklı sadece ekip olarak aramızda saklıyoruz. Diziye de hiçbir zarar gelmez o yüzden lütfen bize ayrılın demeyin lü-

(Yağız)
Dur kızım sakin ol nefes al ilk önce bi, dinle şimdi beni.

(Aybüke)
Peki hocam

(Yağız)
Bak ben anlamıştım zaten sizin aranızda birşey olduğunu ama bunu senden duymak istedim aslında Tolgayı da çağıracaktım ama timle beraber çekimleri olacağı için sadece seni çağırdım.

(Aybüke)
Hocam siz bizim beraber olduğumuu nasıl anladınız peki

(Yağız)
Nasıl anlamayayım kızım, monitörün başında sizin çekimlerinizi yapan benim demi, sahnede  ikiniz yan yana geldiğiniz zaman öyle bir uyum çıkıyor ki ortaya tek seferde çekiyoruz hepsini o ekrandaki doğallığınız, içtenliğiniz, sıcaklığınız tv karşısına da çok güzel yansıyor. Bunları her dizi çifti yapamıyor. Siz ise konuşmasamız bile gözlerinizle oynuyorsunuz. Burdan anlıyoruz ki sizin bi partnerden fazlası olduğunuz apaçık ortada.

(Aybüke)
Öncelikle teşekkürler hocam sizden bu iltifatları duymak çok güzel ve özel benim için ama şimdi ne olacak bize ayrılın mı diyeceksiniz yoksa ? Dediğimde gözünden bi damla yaş süzülüverdi. Eğer o kelimeleri söylerse bana ben nasıl ayrılacaktım Tolgadan? Bu düşünceler beni kahrederken yağız hocanın karşısında göz yaşlarımı tutamadan ağlıyordum

(Yağız)
A aybüke dur kızım,Neden ağlıyorsun ki ben sana bişey demedim ki sil şimdi şu gözyaşlarını ve kendine gel, dedim ve sildi gözlerini ve yüzüne çakma bi tebessümle bana baktı. Bense ilk başta ciddi bi yüz ifadesi aldım daha sonra koyverdim kendimi gülmeye başkadım. Aybüke bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Sonra daha fazla uzatmadan konuşmaya başladım;

Aybüke bak kızım ben size ayrılın demiyecektim ki, sizi tebrik edicektim.

Az önce de güldüm çünkü beni yanlış anladın ve ağlamaya başladın, bu zamanda senin gibi seveni bulmak zor. doğrusu Tolga yı da bu kadar sevdiğini bilmiyordum o çok şanslı bi adam çok belli.Senin gibi birini sevmekle çok doğru karar vermiş orası kesin onun da gidip kulağından çekeceğim bu kızı üzmeyeceksin diye, yoksa karşında beni bulursun diyede ekliyeceğim. Aybüke dediklerimle gözleri kocaman açılmış hiç kıpırdamadan ve tepki vermeden beni dinliyordu. Aybüke kızım kendine gel dedim ve şoku üzerinden atmış ve bana odaklanmıştı.

Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin