ARKADAŞLAR AYBÜKE NİN SEVGİLİSİNI EKİN KOÇ YAPTIM.
KENDİSİNİ SBSV DEN BERİ ÇOK SEVİYORUM. 😍BİRİSİ ARTIK ŞU ADAMA TEKLİF GÖTÜRSÜN DE TEKRAR EKRANLARA DÖNSÜN YA. BELKİ BİLMİYENLER VARDIR TOLGA VE EKİN BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİNDE BERABER OYNADILAR YANİ BİRBİRLERİNİ TANIYORLAR. HATTA İNSTA HESABINDA TOLGA EKİNİ TAKİP BİLE EDİYOR. NEYSE BENİM SORMAK İSTEDİĞİM BU HİKAYE DE DE AYNI BİRBİRLERİNİ TANISINLAR MI YOKSA İLK KEZ Mİ TANIŞSINLAR?
BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM😍
VE TABİKİ EMEĞE KARŞI OLARAK BEĞENİLERİNİZİDE😍😍 BUNU NORMALDE YAZMAM AMA BEĞENİLER ÇOK AZ GELİYO.
BEN Bİ BÖLÜMDE 1000 DEN FAZLA KELİME YAZARKEN SİZ Bİ BEĞENİYI ÇOK GÖRMEYİN LÜTFEN:) EMEK VAR SONUÇTA. NEYSE ARTIK SINIR KOYUCAM DİĞER BÖLÜM SINIR DOLUNCA GELECEK!
"" BEĞENİ 25 """
"""::YORUM 10 😍"""(Tolga)
Aybüke nin olduğu karavanına yanından geçerken duyduğum o sözlerden sonra arabaya nasıl gittiğimi bile bilmiyorum. O sözleri ondan başkası için söylemesi benim canımı yakmış gibiydi. Ama neden? Tarif edemediğim duygular bana niçin böyle hissettiriyordu?
Onun başkası için 'aşkım, seni çok seviyorum ' demesi neden bu kadar canımı acıtmıştı. Ben onun için partnerinden başka kimdimki?Ya da asıl soru, böyle kısa süreden beri birbirimizi tanımamıza rağmen o benim için kimdi, ona karşı ne hissediyordum da başkasına söylediği bi sözden dolayı böyle oldum. Ama bildiğim tek bi cevap vardı.
O benim için tamamen farklıydı. Diğer kızlar gibi kesinlikle değildi.
Saf ve duru biz güzelliği vardı. İyi niyetli temiz kalpliydi. Bunu anlamak için onu uzun yıllarca tanımak gerekmiyordu. Kalbinin güzelliği yüzüne yansımıştı. Bu itiraz edemiyececeğim bi gerçekti. Hele bide o gözleri gülünce kısılıyordu ya işte o zaman tüm parçalar bileşip ortaya eşsiz birşey çıkıyordu..Eren&Burak&Tolga- Arabadalar.
Birden düşünceler arasından çıkıp yanağıma tokat atan Eren e baktım. Sonra ne yapıyorsun sen ya gibisinden bi bakış yolladım ona.
Eren: Sonunda ya. Kendine geldin. Kaç kere sana vurdum,hiç haberin varmı en son çareyi tokat atmakta buldum o da işe yaradı. Ne bu düşünceli haller sarı komutan:)
Burak: Aynen aga. Anlat ne düşünüyordun o kadar derin derin. Yoksa kız mes-
Tolga: Yok öyle bir şey. Ne kız meselesi olacak. Çekimlerde biraz yoruldum sadece o kadar. Başka türlü düşününmeyin sakın bozuşuruz yoksa!
Eren: Tamam kızma. Sen öyle diyorsan öyledir. Farklı da düşünmeyiz demi Burak .
Burak: He aynen. Senin dediğin gibi olsun.
Dedim ve arabayı spor salonuna park ettim. Çekimden sonra buraya gelmek için sözleşmiştik o yüzden kimse itiraz da etmeden içeri girdik.Tolga: Ben en ilk ısınma hareketleriyle başlıcam.
Eren: ben de suları alıp gelim sonra size katılırım.
Burak: Ben de koşu bandından başlıcam en ilk.
(Tolga)
Salona geldiğimizden beri yanıma yaklaşan bi kaç kız gelmişti ama hiçbirini takmadan spor yapmaya devam ettim. Aklımda ise tek bir isim vardı Aybüke.. Ne yapmıştı bu kız bana böyle ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...