-Bölüm sınırı yok, ama bölümle ilgili yorumlar lütfen yapın 😄
İnşallah beğenirsiniz😍 -(Aybüke)
O birbirimize açıldığımız geceden sonra 2 hafta geçmişti. Ve biz şimdi 25. Bölümü çekicektik. Elime aldığım senaryo kağıtlarıyla beraber hemen Mavim'in yanına gidecektim. Karavandaydı büyük ihtimal, Kapıya vurdum açan olmadı bende kendim girdim içerde Tolga diye seslenmeme rağmen kimseyi görememiştim.
Tam karavanın kapısını kapatıp çıkacağım sırada beni belimden sıkı sıkı tutan biriyle ağzımdan ufak bi 'Ayh' kelimesi çıktı. O ellerin sahiplerini tahmin etmek zor değildi. Bi kaç dakika öyle kaldıktan sonra boynuma küçük küçük öpücükler konduruyordu.
O öptüğü sırada çıkan 'Muck' sesi benim daha çok kıkırdayıp gülmeme sebep oluyordu. En sonunda dönebilmiştim ona doğru bu seferde burnumu öpmüştü. Tam gözlerini kapatmış benim dudaklarıma doğru inerken ben bilerek onun yanağından öptüm o anki yüz ifadesi varya unutamam bir daha hemen gözlerini açtı bana imalı imalı baktı.(Tolga)
Burda seni öpmek isteyen koskoca Tolga Sarıtaş var ve sen buna izin vermiyorsun ha, Sevgilim yoksa kafanı bi yerlere mi vurdun. Hem senin yerinde olmak isteyen milyonlarca kız v-..
Ay ne diyorum ben ya. Yani öyle demiyecektim vallaha bak aşkım(Aybüke)
Demek sırf öptürmediğim için bana bunları da söyledin ya Tolga ben sana ne diyimki başka ha ne diyim?(Tolga)
Ya aşkım tamam biraz saçmaladım hem fazla tepki vermedin mi sence de.(Aybüke)
Demek fazla tepki verdiğimi düşünüyorsun ha. O zaman ben sana şey desem; 'Beni öpmek istiyen milyonlarca erkek var'
Buna ne derdiniz Tolga Bey..(Tolga)
Oha oha milyonlarca erkek ve seni öpmek mi sanırım hepsinin ağzını burnunu kırmam gerekecekti. Iyy seni benden başkasının öpme düşüncesi bile sinirlenmeme yetiyor.(Aybüke)
Az önce bana fazla tepki gösterdin diyordun, nasıl oluyormuş?(Tolga)
Tamam, tamam aşkım. Sen haklısın az önce dediklerimi lütfen unut olurmu. Hem benim gözüm senden başkasını görürmü hiç?
Hem benim tek bi gerçeğim var o da sana olan aşkım.. ve sensin.
Der ve Aybükeyi yeniden belinden tutup kendine yaklaştırır. Aybüke de Tolgaya yaklaşır, Tolga yeniden gözlerini kaparken Aybüke tam öpecek gibi yapıp bu sefer de kulağına doğru "Bu gün beni öpmene izin vermiyeceğim, Tolga"Tolga bu sözler üzerine kahkaha atarak güler.
Aybüke ise anlamamış gözlerle Tolgaya bakar. Tolga gülmeyi bırakınca(Aybüke)
Dediklerim çokmu komiğine gitti niye bu kadar güldün ki sen?(Tolga)
Yo komik değil de aklıma bir şey geldi bak seninle idiaya girelim(Aybüke)
Tamam girelim ne konuda?(Tolga)
Ben bu gün içerisinde seni öpücemmi öpemiyecemmi eğer ben kazanırsam benim istediklerimi yapıcaksın,
sen kazanırsan da ne istersen ben onu yapıcağım.
Anlaştıkmı?(Aybüke)
Peki, sevgilim gün sonunda sana yaptırıcaklarımı şimdiden aklıma getirmeye başladım bile. Çekeceğin var bilesin ha gülerek söyler bunları.(Tolga)
Görücez sevgilim görücez hem bişey sorcam ben sana,
sen niye gelmiştin?(Aybüke)
Off kafamı bıraktın bende, senaryoyu daha okumadım ben o yüzden beraber çalışalım diye gelmiştim.Tolga gülmeye başlar.
(Tolga)
Tamam gel şöyle oturalım da çalışmaya başlıyalım.
Der ve ikisi oturur tam senaryoyu okumaya başlıyacaklarında kapı çalar ve içeri set görevlisi girer. İkisini de sahne çekimi için çağrılır. Ve görevli dışarı çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...