EVLEN BENİMLE!

391 15 2
                                    




Set bitmiş ve Tolgada yapıcağı sürpriz hazırlıklarının sonuna gelmişti bile. Şimdi üzerini değiştirip, gayet şık bi beyaz takım elbise giymişti. Aybüke ye mesaj attı. Hazır olduğunu söylemişti. Ona giymesi için ona da kırmızı uzun gayet hoş bi elbise almıştı. Ve paketi de özel bi şöför tutmuştu. Şimdi ise her iki tarafta hazır olduğuna göre buluşma yerine gidebilirlerdi.

Aybüke çok heyecanlıydı sabahtan beri sürprizin ne olduğunu düşünüyordu. Meraktan çatlıyacaktı artık. Eve gelip hazırlandı Tolga nın yolladığı uzun kırmızı çok güzel olan elbiseyi giymiştim. Şimdi hazırdım ona da mesaj attım. Bana gideceğimiz yere şöförün beni bırakacağını söyledi. Ahh bu adam yine neler planlıyordu?
~~~

Tolga son dokunuşları da yaprak Aybüke nin gelmesini bekledi. Çok heyecanlıydı. En sonunda Aybüke gelmiş. Büyülenmiş gözlerle ona bakıyordu. Yavaş adımlarla Tolga ya iyice yaklaştı. Ve Ya sen neler yapmışsın böyle bayıldım demişti.

Sahildeydiler, Tolga Aybüke yi ilk gördüğü yere getirmişti. Etrafta baya büyüklükte kendi fotoğrafları vardı. Özenle hazırlanmıştılar. Daha sonra yerde loş bi görünüm için ışık sistemi vardı. Bu da daha güzel bi görünüm veriyordu. Tabiki yemek olmazsa olmazdı.
Tolga Aybüke ye gerçekten beğendin mi diye sordu. Aybüke de beğenmedim, bayıldım dedi.
Her ikisi de gülerken hadi o zaman yemeğe geçelim demişti Tolga. Aybüke onaylayarak masaya geçtiler. Aybüke yemeğini yerken Tolga ise heyecanlıydı fazlasıyla. Yapacağı teklifi düşünüyordu. Heyecandan yemeğini de yiyemiyordu. Aybüke fark etmiş onun bu hallerini ve neler oluyor diye soruyordu. Tolga da onun ilk yemeğini yemesini daha sonra açıklayacağını söylemişti. Aybüke dayanamayıp doydum ben hadi söyle ne söyleyeceksen sen de kurtul bende sabahtan beri meraktan çatlıcam bu sürpriz için hadi bekliyorum. Hatta gözlerimi de kapatayım sen demeden.
Tolga onun bu hallerine gülmüş yavaş adımlarla gözlerini sıkıca yummuş aybüke nin yanına gitmişti ellerinden tutup ayağı kaldırmıştıki ki aybüke aniden düşücek gibi olmuştu ki tolga onu yeniden belinden sıkıca kavrayıp tutmuştu. Yine ilk karşılaştıkları yerde aynı şekilde aynı pozisyondaydılar ama nefretle değil aşkla bakıyorlardı birbirlerine zaman içinde oluşan tek fark buydu. Tolga aybüke ye hazır herşey en başta gibiyken hemen o an sordu soruyu ;

T: Benimle evlenirmisin Ay yüzlüm?
A: Nn-ee
T:Duydun işte sana evlenme teklifi ediyorum. Evlen benimle. Mutlu olalım. Ben artık her günüm seninle geçsin hep yanımda ol istiyorum. Hastalıkta sağlıkta her zaman seninle olmak istiyorum. Günüm seninle senin kokunla aydınlansın,istiyorum. Mesela sonra Çocuklarımız olsun senin gibi güzeller güzeli bi kızımız bide kardeşi olsun benim gibi yakışıklı bi erkek çocuğumuz. Ben bu hayallerimi hepsini seninle beraber yaşamak gerçekleştirmek istiyorum. Sadece hayallerimi de gerçekleştirmek değil tüm ömrüm boyu senin yanında olmak istiyorum. Şimdi bana bi cevap vermek zorundasın.

Aybüke,Tolgayı dinlerken göz yaşlarına hakim olamayıp ağlamaya başlamıştı. Tolgaya gülümseyerek ona kafa sallamaya başladı sonra da EVET EVET diye bağırmaya başladı. SENİNLE EVLENİRİM diye bağırıyordu. Tolga rahatlamışça oda gülümseyerek Aybüke ye sıkıca sarıldı ve etrafında döndürdü. Daha sonra da dudaklarına yapıştı ve nefessiz kalana dek öpüştüler.

T: Seni Seviyorum Ay Yüzlüm.
A: Seni seviyorum Deniz Gözlüm.

Diyip yeniden sarıldılar ve o gecenin kefini çıkardılar..

~~~

Ertesi gün Tolga ve Aybüke sete el ele gitmiş karavana arkadaşlarının yanına geçmişlerdi herkes şaşkınca bakıyordu el ele tutuşmalarına hepsi biliyordu elbette sevgiliolduklarını ama set çalışanlarının birinin onları böyle görmesi tüm sosyal medyada hayranları ve magazin tarafından bilinmesi demekti.
Eren hemen atıldı ve sordu Tolga ya dayıoğlu siz hayırdır ya ne bu rahatlık ya biri görürse.
Hemen Aybüke cevap verdi parmağındaki yüzüğü göstererek
A: Amann görsünler be ne olacak dedi.
Burak, Eren, Meriç, ilayda hepsi şok olmuşçasına Aybüke ye bakıyordu. Kızlar
Hemen yanına gittiler. Aybüke de Tolgaya bakıp ikisi de aynı anda arkadaşlarına Evleniyoruz diye yüksek sesle söylediler.
Arkadaşları hepsi sırayla tebrik ettiler. Ve yeniden oturdular.
İlayda: Ay resmen evleniyorsun Teyze kızı ha
Aybüke: He valla aynen öyle dyip tolganın omuzuna başını yasladı tolga da saçlarından öptü onu.

Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin