Selaammm.. Yeni bölüm geldi..
Hem de Bol Ay&Tol lu..
En sevdiğiniz bu bölümü özel olarak yazdım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar;)
SINIR - 65 BEĞENİ -
-60 YORUM-
-------45 dakika önce"
(Tolga)
Karavanda olanlardan sonra, Aybüke yi hiç görmemiştim. Çalışanlardan biri çıktığını söylemişti. İlayda ve Meriç ile. Bie kendi aramızda yani Eren , Burak ve ben birlikte bi yerlere gidip de eğlenmek için plan yapıyorduk. Erenin çalan telefonu ile sessizlik sağlandı. O konuşmasını bitirdikten sonra bize dönüp "bizim kızlar, Avm den çıkıp bi yerlerde kahve içeceklermiş. Bizi de davet ediyorlar" ben de tamam olur, geliriz dedim. Konum atacak birazdan İlayda.(Burak)
Madem öyle, gidelim tabikide. Hem Meriç de orda zaten, sıkılmam imkansız.(Eren)
Ne dedin ne dedin sen?
Yoksaa..(Burak)
Ss-açmalama lan. Hemen o şekilde bakma konuya. Yani biz iyi anlaşıyoruz biliyorsunki o yüzden öyle dedim ben.(Eren)
Yav he he.. Biz bilmiyoruz ya meriçe nasıl aşık olduğunu. Geçen gece itiraf ederken böyle demiyordun ya. Şimdi gelmiş konuya o şekilde bakma diyorsun.
Kim inanır lan bu yalana?(Tolga)
Kadir inanır.(*yazar:Tamam vurmayın sjhdjdhjd)
Eren ve Burak konuşmayı sonlandırıp Tolga nın yaptığı o espiri karşısında hiç bir şey demeyip birbirlerine bakıyorlardı.
(Tolga)
O kadar mı kötü espiriydi ya.
Sırıtarak.(Burak)
Lan bu espiri piyasadan çoktan kalktı. Gelmiş bide o kadar mı kötü espiriydi diyo. Hey Allahım yaa.
Hepsi beraber güler.
Ve kızların olduğu mekana gelirler.-"Şimdi"
(Tolga)
Kızların vermiş olduğu adresteki yere gelmiştik bile. Arabadan inip giriş kısmına doğru yol alırken, arka taraftan gelen barışma sesleri geliyordu.. mekanın içine girmeden arka tarafa sesin gelmiş olduğu kısma doğru döndüm.
Merakıma yenilmiştim bi kere bakmadan olmazdı. Kavga eden kişileri gördüm ama yüzleri arka tarafa dönük olduğu için belli olmuyordu sonra düşündümki
Beni ilgilendirmez,sonuçta onların kendi sorunlardır diyip tam arkamı dönüp gideceğim sırada kız bağırmıştı Bağıran ses çok tanıdıktı.
"Yeter, sus artık diye" haykırıyordu resmen.
Onu sesinden tanımıştım bu Aybükeydi. Hemen onların olduğu kısma doğru tekrar yol aldım.
Ekini görmüştüm. Onunla kavga ediyordu. Uzaktan izledim onları, Aybüke gözyaşlarını tutamayacak gibi duruyordu. Onu o halde görünce yanlarına doğru gittim.
O Ekin denilen herif : Bağırarak:
" Sen *** aşık olmuşsun bile, ondan kendini alamıyorsun"
Demişti.
Allah'ım kime aşık olduğunu söylemişti o herif!
Ben ise Aybüke nin kimi sevdiğini bilmiyordum. O herif söylediğinde ise ismi duyamamıştım. Ah salak ben! Nasıl duyamam!
Birden ağzımdan
" Ne,Ne dedin sen?"
Sözcükleri çıktı. Merak ediyordum. Eğer Aybüke ekini sevmiyorsa kimi seviyordu?
İkisi de arkalarını dönüp bana bakmışlardı. Şaşırmışlardı belliki.
Yine Ekin konuşmaya başlamıştı.(Ekin)
Ovv Sarı komutan da buradaymış.
İmalıca gülerek, zamanlamanız harika. Bizde tam şeyden bahsediyorduk. Aybüke nin kime sırılsıklam aşık olduğunu.
Kime biliyormus-(Aybüke)
Kes sesini artık. Daha fazla duymak istemiyorum. Tek bi laf dahi etme tamam mı.
Bİ DAHA NE YÜZÜNÜ GÖRMEK,
NE SESİNİ DUYMAK İSTİYORUM!
Bİ DAHA KARŞIMA ÇIKMA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...