Not; Arkadaşlar öncelikle bi duyurum var, size şimdiden bildirmek istedim.
30. Bölümde final yapıcak hikaye:)
Yani son 2 bölüm kaldı. Bu yüzden beğeni ve yorumlar biraz daha çoğalsın lütfen 🙏 sınır yok :)Yaşanılan tatsız olaydan sonra iki gün geçmişti. Aybüke, Benden uzak duruyor hatta kaçıyordu. Ne zaman konuşmak için bi harekete geçsem benden uzaklaşıyordu. Ve bu benim canımı çok yakıyordu. Ben tam bi aptalım tekiydim sırf yalan bi haber yüzünden sırf kendime hakim olamayıp aptal bi kıskançlık yüzünden şu an bu durumdaydık. Her ne kadar set içinde görme fırsatım olda bile onu üzgün görmek beni mahvediyordu. Ondan özür dilemeliydim. Beni affetmeliydi. Çünkü yanımda olup ona sarılamamak, dokunamamak beni kahrediyor.
Onunla konuşmak için bizimkilerin yardımına ihtiyacım var sanırım. Hemen karavandan çıkıp Eren, Burak, Meriç ve İlaydanın olduğu yere gittim. Hepsiyle selamlaştıktan sonra hemen konuya girdim.T- Gençler yardımınıza ihtiyacım var. Çok acil
B- Hayırdır kardeşim ne oldu, ne yardımı söyle elimizden geleni yapalım. Dedi ve herkez onayladı.
T- Ya biliyorsunuz ki Aybüke ile ayrıldık gibi bişey oldu aramızda sırf benim aptal kıskançlığım yüzünden.
İ- iyi bari hatanı anlamışsın. Kız senin yüzünden neler çekti.
T- Ya ilayda pişmanım tamam çok büyük hata ettim, ve ben bunu telafi etmek istiyorum.. Ben onsuz yaşadımı hissetmiyorum . Şimdi lütfen bana yardım edin nolur dedim çaresiz bi ses tonuyla.
M- Hatanın farkına varmana bende sevindim, tamam biz yardım ederiz yeter ki aşıklar kavuşsun demi arkadaşlar dedim herkez kafasıyla beni onayladı. Ha bu arada biz yardım ederiz sana ama hele bi sen yarın barışmadan gel hesabını da sorarız ama ha.T- Oh be. Tamam Şirine hanım. Siz yeterki bana yardım edin gerisi bende, şimdi bizim yanlız kalıp konuşabileceğimiz bi yer lazım. Beni dinleyip gelmeyeceğine göre burda devreye siz giriyorsunuz. Sizce en uygun yer neresi?
E- Tabikide ev olum kilitleriz siz odaya anahtar da bizde olacak zaten oh miss.
İ- iyi fikir aslında bence işe yarar. Demi mileet
Herkez onayladı.
O zaman set bittikten sonra planı uyguluyoruz.
T- Aybüke nin evinde olacağız yani iyi de beni çağırmaz ki. Nasıl olacak?
B- o değil zaten biz çağırıcaz seni onun haberi olmadan, ama o çağırmış gibi göstereceğiz sende geliceksin okey
T- ha tamam kardeşim. İyiki varsınız ya bu iyiliğinizi hiç unutmuyacağım o zaman set çıkışı beraberiz.
M- aynen.
( Set bitmiştir)
Aybüke iki gündür olanlar yüzünden hala kızgındı. Tolgayla sahneleri dışında konuşmuyor. Hatta onunla aynı yerde bile bulunmuyordu. Ama görüyordu ki pişman olmaya başlamıştı bile, her ne kadar onu bu halde görmeye dayanamasada kendine yapılan bu şeyi kabullenemiyordu. Kendisi için de zordu onu hala bu kadar severken, yanında olamamak onu da mahvediyordu. Ama sonuna kadar haklıydı bunları ona yaşatmakla, her iki taraf acı çekse bile diye düşünüyordu.
Sahneler çekilmiş, set bitmişti bile İlayda gelip yanıma naber teyze kızı diye oturmuştu.
A- iyidir Teyze kızım sen?
İ- bende iyi ya aynı işte. Ya şey diyecektim bugün bizimkilerle toplanmaya karar verdik.
A- Aa ne güzel, hadi bende toplanalım, hem yemekte yaparım ben size.
İ- hah bende tam onu diyecektim zaten. O zaman akşam 8 de sendeyiz.
A- anlaştık.~~~~
Saat 8 olmuş, Aybüke yemekleri hzırlamış, üstünü değiştirip evi toparlamış ve herkez yavaş yavaş gelmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tuzağı (AyTol) (BİTTİ)
FanfictionAybüke: Tolga sen bana ne zaman aşık oldun? İkisi de gözlerini birbirine kenetler; Tolga: "Gözlerinin iki satırlık Cemal Süreyya sözleri gibi baktığı her an, sana aşık oldum ben.. " Aybüke utanır, sevdiği adama sarılır. Ve şu soruyu sorar.. "O zama...