,,Nie nad tým som neuvažovala neboj sa, som rada že som všetko zdedila po mame" úprimne, nikdy by som nechcela byť stvorením ktoré musí žiť iba pre krv.
Štrngli sme si ja som vypila svoje víno a on krv. Bolo to nechutné ako to vypil na jeden hlt.
,,No ako otec bavíš sa?" Alex sa z nenazdajky pri nás objavil.
,,Ja áno a ako vidím aj ty"
Alex sa opieral o svoju spoločníčku a na jeho tvári pohrával nútený úsmev.
,,Otec dnes u nás večer prespí Anastázia"
,,Je mi to ľúto synak ale nemôže"
,,Prečo otec?"
,,Pretože tu máme veľmi dôležitého hosťa a zajtra tu nikto nesmie byť"
,,Takže je to pravda že tu je kráľ?" Anastázia skočila Paulovi do reči.
,,Alex?" pozrel sa Paul nahnevane na svojho syna ,,niečo som ti povedal"
,,Nebojte sa gróf váš syn mi nič nepovedal, a môžete si byť istý že to ja nepoviem nikomu" poklonila sa a odišla.
,,A o tomto som ti hovoril Alex, ak sa to ešte niekto dozvie celú akciu môžeme zrušiť"
,,Akú akciu?" vyletelo zo mňa.
Obidvaja sa naraz na mňa pozreli.
,,O to aby sme vás konečne mohli dostať do bezpečia a to do hradu vášho kráľa"
[Andrea počúvaj ma musíš ostať tu, odtiaľto ma jedine nájdeš, oni ťa chcú odviesť veľmi ďaleko, odkiaľ by si sa nedostala za žiadnu cenu],,Čože? Ja nemôžem odtiaľto odísť"
[skús niečo vymyslieť aby si tu ostala, je to len v tvojich rukách]
,,Ale musíš" povedal spokojne Alex. Bolo vidieť že sa teší.
,,Princezná tu ste v nebezpečí rozumiete?"
,,Nie, ja nikam nejdem" čo im poviem, ako ich presvedčím?
,,Čo sa deje?" odrazu stál vedľa mňa Jasper.
,,Princeznička nám tu protestuje a zajtra nechce odísť, lenže musí" pozeral sa na mňa víťazoslávnym pohľadom. Veľmi ma Alex vytáčal a myslela som si že mu asi strelím facku.
,,Jasper poď tancovať" a chytila som Jaspera za ruku a vyšla som s ním na parket. Chytila som sa ho okolo krku a začali sme tancovať.
,,Neznášam ho"
,,Čo sa deje? Prečo nechceš ísť do bezpečia?"
,,Pretože......" [nehovor mu to, vyhovor sa nejako] ,,tu sa cítim dobre, a ja nechcem už nikde ísť, zvykla som si tu, a nechcem byť sama s otcom ktorého som v živote nevidela"
,,Ja ti rozumiem ale tu ťa môžu zabiť"
,,Jasper zabiť ma môžu kdekoľvek, vždy ma nájdu, pred nimi sa mi možno nikdy nepodarí uniknúť"
,,Ale podarí, miesto kam máš ísť je veľmi strážené a nikto o ňom nevie, vyveštila to veštkyňa včera, vraj je to jediné bezpečné miesto"
,,Tak nekto niečo vyveští a všetci musíme skákať tak ako sa píska?"
,,Prepáč ale neviem či proti celému kráľovstvu niečo zmôžeš"
,,Tak mi pomôžeš ich presvedčiť"
,,Prepáč ale to nemôžem, je mojou povinnosťou chrániť ťa a dbať na to aby si bola v bezpečí"
KAMU SEDANG MEMBACA
Polovičná
VampirŽivot 17 ročnej Andrei ktorá to nemala vždy ľahké sa zmení v momente keď ju unesú záhadný ľudia. Teraz musí čeliť svojmu osudu a bojovať za svet o ktorom doteraz nemala ani tušenie. Bude bojovať za tých ktorých najviac nenávidí alebo sa rozhodne o...