Herkese selamlarr 💓
Keyifli okumalar canlarım ☺️
(ÇAĞATAY)
Eminim ki onu hepiniz tanıyorsunuz.. :D
EYLÜL
Mutfaktaki işlerimi bitirip derin bir nefes aldım. Herkes kahvaltısını etmiş şimdi salonda oturuyorlardı aslında Karan beni de çağırmıştı ama gitmek istemedim. Titizliğim tutmuş burayı böyle bırakmak istememiştim. Mutfaktan çıkacağım esnada Karan girdi verandaya doğru elindeki paket sigarayla adımladı. Arkamı dönüp tam gidecekken bana seslendi.
"Eylül gelsene yanıma.." sandalyenin üzerindeki hırkamı giyip onunla birlikte verandaya çıktım.
"Neden çağırdın beni ?" dudaklarına bir dal götürüp ateşiyle yaktı. İçine derince çekip yavaşça dumanı benden başka bir tarafa üfledi sigarayı da parmakları arasında uzak tutuyordu.
"İçeride Açelya ve Çağatay canını sıksın istemedim." dedi. Ona gülümsedim. Beni düşünmesi hoşuma gitmişti. Bazen onun gerçekten çok iyi bir insan olduğunu düşünüyordum. Bazen de çok kötü. Dengesizlik vardı içinde.
"Neden benden hoşlanmadıklarını bilmiyorum ama Açelya sanırım sana biraz aş-" sözümü direk kesti. "Öyle bir şey söz konusu bile olamaz" dedi. "O herkesle böyle samimidir. Saçma taraflara çekme" gözlerimi kısarak ona baktım ağzımı açacağım esnada sustum söyleyecek daha başka şeylerim vardı.
Mesela Orhan pisliği...
"Karan sana bir şey söylemek istiyorum." dolgun dudaklarında dumanı sağa doğru tekrar üfleyip bana döndü.
"Sen Orhan'a olan borcumu ödemiştin değil mi ?" kaşlarını çatıp beni izledi. Bir anda bunu sormam onu şaşırtmış olmalıydı.
"Evet anlaşmayı yaptığımız günün ertesi gecesi ödeme yapıldı." kafamı 'anladım' der gibisinden salladım. Madem borcumu ödemişti de bu pislik adam neden beni rahat bırakmıyordu ?
"Peki onunla aranızda bir problem var mı ?" bu sefer duraksadı tehlikeli bir şekilde gözleri yüzümde gezindi. Arkasına rahatça yaslanıp sigarasından bir duman çekti içine.
"Olsa ne değişir olmasa ne değişir senin için ?" yutkundum.
"Sonuçta onun asıl istediği para değil bendim" gözleri bir anda gözlerime çıktı. Sinirle bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET (+18)
Fiksi RemajaEylül yaralı kırlangıç kuşu.. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştu.. "Bir şartla nefes almana izin veririm" durdu ve koyu lacivert gözlerini göğüs oluğumda oyaladıktan sonra yavaşça yüzümde gezdirdi ve dudaklarını yalayıp viski bardağını önündeki k...