Selamlarr 💓
En sevdiğim şey yeni bölüm yayımlamak 😉
Evet..hikayenin gidişatı hakkında yorumlar buraya.. hepsini tek tek okuyorum ve dikkate alıyorum ❤️
Bu arada yeni kurgum olan LÂYEZÂL 'in ilk bölümü yayımlandı. Koşarak ekleyip okuyabilirsiniz. Asla okumaktan pişman olacağınız bir kurgu değil..
Sizleri seviyorumm ❤️
EYLÜL
Karan bana değil de gelmiş olan teyzesine bakarken benim gözüm ondan ayrılmıyordu. Teyzesi sert bir insandı Çağatayın dediğine göre ama onun da sözüne hiç güvenmiyordum. Ellerimi önümde birleştirdim.
"Ah Karan hâlâ daha çok yakışıklısın.." Karanın teyzesi orta yaşlı koyu kahve kısa saçları olan bir kadındı. Yüzü çok buruşuk durmuyordu tahmini kırk yaşlarındaydı. Oldukça genç ve dinamik duruyordu. Karan da bir elini onun belime sardı.
"Hoşgeldin teyzem.." dedi büyük bir özlemle. Gözlerinde saf bir duygu vardı Karanın. Birden Karan bana döndü.
"Seni Eylül ile tanıştırayım." eliyle beni gösterince kadın bana bakıp gülümsedi. "Eşim Eylül.." dedi Karan. Teyzesi bana tekrar gülümseyip elini uzattı.
"Memnun oldum canım bende Aysun.." bende onun elini sıktım gülümseyerek. "Bende memnun oldum." çok samimi bir kadın duruyordu. Aksine hiç te sert durmuyordu.
Pislik Çağatay !
"Düğüne gelemedim. Keşke gelebilseydim..ama biliyorsun Leyla seni öy-" Karan teyzesinin sesini öfkeyle kesti. "Teyze o konuyu açma" kaşlarımı çattım. Leyla kimdi ?
"Gerçekten çok güzelsin Eylül. Maşallah kızım sana" dudaklarımı birbirine bastırıp utanarak güldüm.
"Buyrun sofraya gelin beraber kahvaltı edelim."bana gülümseyip Karan'a döndü ge ona da gülümsedi. Yanımdan geçerek masaya oturdu. Karanda yanımdan geçeceği esnada durdu yüzüme baktı ve geçti.
"Her şey harika gözüküyor özellikle ikiniz.." benle Karanı baştan aşağı süzmüştü. Gülümsedim.
"Her şey güzel de neden Çağatayın evindesiniz siz ?" bende bu sorunun cevabını merak ettiğimden sessizce durup Karanın cevap vermesini bekledim.
"Öyle gerekti. Zaten birazdan döneceğiz" yine söylememişti. Aysun Hanım anlayışla gülümsedi.
"Senin bir bildiğin vardır" diyerek konuyu kapattı. Herkes her şeyi Karan'a bırakmaya çok alışmıştı. Sinirli bir şekilde kafamı başka yöne çevirdim. Herkes alışmış olabilirdi ama ben bu duruma alışamamıştım ve alışmakta istemiyordum.
"Hemen bugün mü ?" diye sordum ona. Bakışları bana dönünce kafasını olumlu anlamda salladı.
"Evet bugün. Hatta bir saate çıkmış olursunuz" garipseyerek baktım. Neyin acelesiydi ki bu
"Çağatay nerede ?" Aysun hanım etrafa göz gezdirdi.
"Spor salonundadır kesin gelir birazdan" tahmini söylediği şeyle derin bir nefes aldı. Biz öylece sohbet ederken salona Ece girdi. Bize doğru bakınca kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET (+18)
Teen FictionEylül yaralı kırlangıç kuşu.. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştu.. "Bir şartla nefes almana izin veririm" durdu ve koyu lacivert gözlerini göğüs oluğumda oyaladıktan sonra yavaşça yüzümde gezdirdi ve dudaklarını yalayıp viski bardağını önündeki k...