Yeni bölüm geldi.. ✨ Oy ve yorumları halletiysek başlayalım..
Keyifli okumalar 🧡
EYLÜL
Enseme vuran sıcak nefesle huylanarak yüzümü buruşturdum. Kendimi biraz geri çekeceğim esnada belimi daha çok sıkan ellerle gözlerimi hafifçe araladım. Aydınlık olan odayı taradıktan sonra Karanın odası olduğunu anlamam uzun sürmedi.
İkimizde çıplak bir şekilde birbirimize sarılmıştık. Kollarını bana sarmış bir halde kendini bana yaslamıştı. Yavaşça yerimden kalktım. Sessiz bir şekilde olmaya özen gösterdim. Komidinin üzerindeki saate baktığımda sabahın daha altısı olduğunu gördüğümde ufak çaplı bir şaşkınlık yaşadım. Çünkü Karanla olduğum süre boyunca onun hakkında öğrendiğim şeylerin başında sabah beş olduğu gibi kalktığı geliyordu.
Cidden inanılmaz disiplinli ve düzenli bir insandı. Her sabah tam beşte uyanıyordu.
Neyse diyerek yerdeki tişörte uzanıp üzerime gecirdim. Yavaşça ayağa kalktım ve yerdeki kıyafetlerimi toplayarak parmak uçlarında odadan çıkıp kendi odama girdim. Elimdeki kıyafetleri yatağımın üzerine attıktan sonra derin bir nefes aldım. Sabahın sessizliği düşüncelerimin beynimde boğuşmasına zemin hazırlıyordu.
Hep böyle mi olacaktı ?
Biz birbirimize olan tutkularımıza yenilerek birbirimze karışıp hiç kimsenin bilemediği şeyleri birbirimizde keşfettikten sonra sabahında hiçbir şey olmamış gibi davranıp böyle bahanelerin arkasına mı sığınacaktık ?
Ufak adımlarla boy aynasına dogru adımladım. Baştan aşağı kendimi süzdüğümde gördüğüm şeyle kaşlarımı çattım. Boynumdaki morluklar bana resmen el sallıyordu. Ofladım. Üzerimdeki tişörtü çıkartıp odanın bir köşesine atarken dün gece onun Karanın üstünde olduğu aklıma geldi. Ne de güzel duruyordu üzerinde. Geniş kaslı gövdesini ne güzel sarıyordu. Kolları kaslarından dolayı sıkıyordu. Kafamı iki yana sallayarak bu düşüncelerden kurtulmaya çalıştım fakat bu imkansızdı. Dün gecenin kareleri gözümün önünde canlanıyordu.
"Ahh Karan daha hızlı..." yüksek sesli çığlığımla daha da hızlanan Karan üstümde delice gitgel yapıyordu.
"Kendini bana bırakman.. ohh bitiyorum senin için.." kulağıma dolan fısıltıları dudaklarımı ısırmama sebep oluyordu. Gözlerim aldığım zevkten dolayı kayarken boynumda hissettiğim dudakları tırnaklarımı sırtına bastırma isteği aşılıyordu.
Yaptım.
Tırnaklarımla boydan boya çizdim sırtını kulağıma gelen ufak çaplı iniltileriyle ellerimi yüzüne çıkartıp dudaklarını dudaklarıma taktı. Alt dudağımı emdi. Üst dudağımı ısırdıktan sonra diliyle dilimi dans ettirmeye başladı.
"Ahh daha sert istiyorum.." çığlık attım. Daha da hızlanıp kendini sertçe içime çarpmaya başladı. Odada yankılanan çığlıklarım ve etin ete çarpma sesi onu daha da tahrik ediyordu. Üzerimden doğrularak ellerini kasıklarıma koydu ve beni kendine çarpmaya başladı. Ellerimle çarşafı sıkarken haykırmaya başlamıştım artık. Onun gözleri harketlerimizden ötürü sallanan iri göğüslerimdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET (+18)
Teen FictionEylül yaralı kırlangıç kuşu.. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştu.. "Bir şartla nefes almana izin veririm" durdu ve koyu lacivert gözlerini göğüs oluğumda oyaladıktan sonra yavaşça yüzümde gezdirdi ve dudaklarını yalayıp viski bardağını önündeki k...