14.Bölüm "Beklenmedik"

8.4K 133 34
                                    

Herkese selamlarr 💓

Vote ve yorumları eksik etmediysek başlayalım ✨

EYLÜL

Sabahın yakıcı ışığı yüzüme vurunca yüzümü buruşturarak gözlerimi açtım. Hafiften etrafı uyku mahmuru bir şekilde süzerken gözlerimi geri kapattım. Farkettiğim şeyle hızla iki gözümü de açtım.

Burası benim odam değildi !

Uzandığım yatakta hafif doğrulduğumda üzerimdeki pikenin altında çıplak bedenimi görünce içimi bir korku esir aldı. Hemen pikeyi göğüslerime kadar çekip kapattım. Yatakta tek başıma uyanmıştım. Hemde Karanın yatağında. Yatakta gördüğüm kan lekesiyle yüzümü buruşturdum.

Bunu yapmış olamazdım.

Aklıma gelen dün gecenin görüntüleri gelince neler olduğunu çok net hatırladım. Dün geceki o kız ben olamazdım. O adam da Karan olmamalıydı. Saate baktığımda öğlene doğru bir olduğunu gördüm. Uzun bir aradan sonra ilk defa bu kadar geç uyanıyordum. Karan neredeydi ki şimdi. Ne yapacağımı bilemez halde üzerimdeki pikeyi sıkıca tutmuş etrafı süzüyordum. Komidinin yanında yerde duran südyenimi görünce gözlerimi kapatıp geri açtım. Bunu yapmamalıydım. Alkolün etkisi bana neler yaptırmıştı. Odanın içindeki banyonun kapısı açılınca içinden beline siyah havlu bağlı Karan çıktı. Gözümü hemen ondan çekip başka bir yöne baktım. Onun gözleri bendeydi.

"Uyanmışsın..." diye konuşunca onun da sesinden bir tedirginlik almıştım sanki. Kafamı ona çevirince yutkundu. Göğüsüne doğru damlayan su damlalarını izleyince gözlerim omuzlarındaki morluklara takıldı. Bunları ben yapmış olamazdım. Suskunluğunu görünce arkasını dönerek şifonyerdeki sürahiden kendine bir bardak su doldurdu. Sırtındaki kırmızı çizikleri görünce dudaklarımı ısırdım.

Bunu kesinlikle ben yapmışımdır.

"Senin için ilk olduğunu bilmiyordum" söze girince yutkundum. Dudaklarımı yaladım.

"Ama sarhoş olduğumu biliyordun.." sinirli çıkan sesimi ayarlayamamıştım. Hızla bana döndü.

"Yani ?" kaşlarını kaldırıp sorgular bir şekilde baktı bende gözlerimi kaçırdım. Bakışları sert bir hâl alınca beklediğim gibi bağırdı.

"Ne zannediyorsun sen !" bu defa kaşlarını çatarak bunu sorunca gözlerimi devirdim.

"Sen sarhoş olmazdın hâni.." gözümün önünde çoğu kez kaç şişe bitirdiğini görmüştüm. Buna rağmen sarhoş olmayan bir adamdı.

"Dün sarhoş olmak istedim. Eve geldiğimde seninde öyle olduğunu bilmiyordum. Bilsem içer miydim amına koyayım" diye bana cevap verince utançla gözlerimi kapattım. Yüzüm çok kızarmıştı kesin.

"Arkanı döner misin çıkıcam " sinirle derin bir nefes aldı. Arkasını dönmeden yerdeki tişörtünü bana uzattı.

ESARET (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin