Chapter 22

27.4K 598 530
                                    

Mature content ahead. ALSO, THINGS WOULD GET EVEN MORE INTENSE STARTING FROM THIS CHAPTER ☺️🤣

(ps: my note. you can skip this author's note if you don't want a quick drama)

PLEASE, PLEASE, DON'T JUDGE ME AND MY WRITING STYLE. I WROTE THIS BOOK A FEW YEARS AGO AND WAS STILL YOUNG AND NEW TO THIS INDUSTRY. THIS IS THE VERY FIRST BOOK I WROTE (COMPLETE) AND WAS VERY HAPPY OF THE OUTCOME OF THIS STORY. AS MUCH AS I WANT TO REVISE THIS NOVEL, I DON'T WANT TO ERASE THE MEMORIES OF ME WORKING TOO HARD AS A NEWBIE AUTHOR (TEENAGER) TO BE ABLE TO PUBLISH A WHOLESOME BOOK.

I'VE IMPROVED (I THINK SO) AND IS NOW WRITING AT VARIOUS PAID PLATFORMS.

IF YOU HAVE ANY QUESTIONS OR CONFUSIONS ABOUT THE BOOK, I HIGHLY SUGGEST YOU TO KEEP READING, EVENTUALLY ALL YOUR QUESTIONS WILL BE ANSWERED. IF NOT, THEN MESSAGE ME PRIVATELY SO WE CAN TALK ABOUT IT.

Please do know that it's also hard for me. Most comments are nice and I love y'all for that. I also like seeing y'all get frustrated and angry towards the characters. It only means one thing; I'm an effective author.

But some readers would just go directly throwing their curses and insults on me. Though it doesn't hurt me that much, but I'm sure, my younger self, the ‘me’ who wrote this as a teenager, would have.

Trust me, I know the difference between a constructive criticism and insults ☠️

Please keep your negative comments in you. I don't want them. YOU ARE READING THIS BOOK FOR FREE, I'm already being nice here.

Thank you, mga langga 🥰 Anyway, here's the next chap...

Chapter 22

Tulong…

I was mumbling that word for countless of times as tears fell down from my eyes nonstop. Tila’y nasa isa akong bangungot. Natatakot at lumuluha. Ngunit ang kaibahan lamang ay nasa reyalidad ako kung saan hindi ako ang bida. Nasa reyalidad ako kung saan nakakulong sa isang bangungot na pilit kong iniiwasan.

Gusto kong magpumiglas ngunit kulang na ang aking lakas dahil sa pananakit na natamo. Ang tanging magagawa ko na lang ay pumipikit at dumalangin sa Diyos na sagipin ako mula sa nakakikilabot na sitwasyong ito. Na sana ay tulungan Niya ako mula sa halimaw na nakadagan sa akin at hinahawakan ang iba’t-ibang parte ng aking katawan habang pinapasadan ng kaniyang makasalanang labi.

I closed my eyes tight while crying, begging for all the saints to save me. My body was shaking in fear. I was begging in the back of my head. I was seeking for help. Gusto ko nang lumayo rito at umuwi sa bahay. Ayaw ko rito. Natatakot ako. Natatakot na ako.

I shouted in pain when Mr. Gon Ople squeezed my intimate upper part.

No! No! No!

I cried so loud. I scream wordlessly.

“Hmn! Hmn!” I sobbed and kicked him on his foot. Naalerto ang buong katawan ko nang pinaghiwalay niya ang aking mga hita gamit ang kaniyang tuhod. Ang aking mga kamay ay nasa ibabaw ng aking ulo at hawak niya ito gamit ang kaniyang isang kamay.

“‘Wag kang malikot!” he shouted angrily and slapped me again. Nalasahan ko ang sariling dugo. Halos mandilim ang paningin ko sa lakas niyon.

I didn’t know he’s capable of doing this to me. He’s my coach, I almost see him as a father because of the fatherly treatment he’s showing me. Akala ko, mabait siyang tao. Akala ko, hindi niya ako sasaktan. Akala ko, hindi siya masama. But I was wrong. He’s an evil. A demon. Walang pusong nilalang.

Lightless SunshineWhere stories live. Discover now