Yirmibeşinci Bölüm

1.6K 257 25
                                    

Merhaba💖 Biraz kısa bir bölüm ama yarın heyecanlı ve uzun bir bölümle telafi edeceğiz.🌝 Önümüzdeki bölümde bir takım yüzleşmeler yaşanacak. Umarım severek okursunuz 🌻

                            Nilüfer Doğan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nilüfer Doğan

Günler müthiş bir yavaşlıkla uzadıkça uzuyor. Hala salı günündeyiz mesela, inanılmaz. O lanetli pazar gününden sonra sadece iki gün geçmiş olmasına hayret ediyorum.

İki gündür kafamı meşgul tutmak için kendime bir milyon tane iş yaratıyorum ve gün içinde çok yoruluyorum. Bütün bu uğraşlarıma minnettarım aslında. Öğrencilerimle olmak, sevdiğim alanlarda araştırma yapmak, yayınlar hazırlamak bana kendimi iyi hissettiriyor. Ama yine de geceleri uykuya rahatça dalamıyorum.

Özgür ile dünkü mesajlaşmamızdan sonra bir daha konuşmadık. Dün balkonda otururken; Özgür'ü yanında Momo'yla, yüzü balkonuma dönük bir şekilde parktaki banklardan birinde otururken gördüm. Yüzünü net seçemesem de, o olduğunu biliyordum. Ama yüzde yüz emin olmak için, nerede olduğunu bilmediğim numaralı gözlüğümü bulmam gerekiyordu. Ki hissettiğim kırgınlıkla girişeceğim bu çaba bile Özgür Kentmen'e fazla, bana inanın.

Bu konu dışında iyiyim. Güneş, dün Bilgi Üniversitesi'nde işe başladı. Telefonda bana ilk iş gününü anlatırken sesi uzun zamandır olmadığı kadar keyifli geliyordu. Şimdilik bir süre Kemal Hoca ile birlikte derslere girip birkaç araştırma yürüteceklermiş. Yıl sonuna doğru, açılacak yeni kadrolara ve adının geçtiği akademik yayınlara bağlı olarak doçentlik sınavına girme ihtimali bile varmış.

Tabi Güneş işteyken Peri'yle de annemler ilgileniyor. Güneş'in kendi ofisi varken yapabildiği gibi esnek bir çalışma saati ayarlayıp, Peri'yle gün içinde eskisi kadar vakit geçirebilmesi zor. Neyse ki Peri müthiş sakin tabiatlı ve uyumlu bir çocuk. Nasıl ben büyürken anneannemin hayatımda oynadığı rol onu benim için vazgeçilmez yaptıysa, Peri için de ileriki yıllarda anneannesinin ve dedesinin vazgeçilmez olacağını tahmin edebiliyorum.

Annemlerin hala Güneş'in boşanma durumundan haberleri yok. Güneş boşanma işlemlerini başlattığını Ozan'a bildirmiş. Fakat Ozan'dan herhangi bir cevap alamamış. Güneş'in aramalarına da dönmüyormuş. Eğer bu süreçte ablama en ufak bir zorluk dahi çıkarırsa, bütün birikmiş sinirimi Ozan'dan almayı düşünüyorum. Hepimizin deşarj olmaya ihtiyacı var. Bu yolda Ozan'ı harcasam kim bana ne diyebilir?

Mesela şimdi de deşarj olmak için temizlik yapıyorum. Yine. Kedilerim evde süpürgeyle terör estirmemden o kadar rahatsızlar ki ayakkabı dolabının üzerinden bana kınayan bakışlar atıyorlar. Yine de gönüllerini almanın bir yaş mamaya bakacağını biliyorum.

Hayvanlarla ilgili en sevdiğim şeylerden biri de bu aslında. Belli sınırları var, iyi bir iletişim kurmak istiyorsanız izlemeniz gereken yol çok açık. Bazı insanların aksine. Hepimizin bu örnekte aklına gelen en az bir kişi vardır diye düşünüyorum.

Aşk, Gurur ve Modern Zamanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin