Herkese merhaba!!! 🤍🤍🤍Öncelikle hepinizden özür diliyorum. Çömez asistan olarak canımın çıktığı ilk 4 aylık iş serüveninde; değil bölüm yazacak, yazdığım bölümü düzenleyip yayınlayacak enerjim bile yoktu.
Şimdi daha iyiyim. Aralık ayı içerisinde Aşk, Gurur ve Modern Zamanlar'a final yapacağız. 🥲Sonrası ise Peri Işıkları ve Ateş Böcekleri ile devam edecek.🌸
Sizleri çok özledim, Nilüfer'i ve Özgür'ü de... İyi okumalar dilerim 🌝❤️
Nilüfer Doğan
'Baştan alalım bir dakika. Erdal Yanal sana bu sabah bir e-posta gönderiyor ve içinde-'
Güneş sözümü kesip devam ediyor. 'Evet içinde de bir haber taslağı var. Ünlüler Geçidinde Skandal! başlıklı bir haber taslağı. -Ünlü oyuncu ve yönetmen Özgür Kentmen'in yönettiği ve başrolünde yer aldığı, Gurur ve Önyargı oyununun yardım amaçlı tanıtım gecesinde yaşananlar görenleri şoka uğrattı.- diye devam ediyor haber. Medya kısmında da Burcu ve Ozan'ın bir sürü oldukça samimi fotoğrafı var. -Eski basketbolcu Ozan Sürer eşini aldatıyor mu? Ünlü ilişki terapisti Güneş Sürer kendi ilişkisini kurtarmaktan aciz!!!-.'
'Belli ki Burcu Ozan'a yardım etme bahanesiyle yaklaştığında çekilmiş fotoğraflar bunlar değil mi?' Derin bir iç çekiyorum. İçimdeki paniği olayı anlamlandırarak kontrol altına almaya çalışıyorum aslında. Nereden bakarsanız zor, nereden bakarsanız beyhude bir çaba bu...
'Ama Burcu bu işin neresinde?' diye sesli düşünmeye devam ediyorum. 'Ozanla basında haberinin çıkmasından nasıl bir kazancı olacak? '
'Burcu bu işin seni üzebilecek herhangi bir yerinde Nil.' diye söze giriyor Seçil. 'Ablanın üzülmesi seni üzecek, bu varan bir. Oyunun tanıtım gecesinde bunların yaşanmasından kendini sorumlu tutacağın çok açık, bu da varan iki.'
Sabah, Seçil, Şebnem ve Güneş ile birlikte evimin balkonunda oturuyoruz. Gerginliğimiz had safhada.
Bir yandan kızlar Güneş'in bugüne kadar hiçbir şey anlatmamış olmasına da bozuk, hissedebiliyorum. Fakat durumun beklenmedik ciddiyeti sebebiyle bunu gündeme getirmeyi erteliyorlar. Şimdilik.
Evet Güneş kendisine bu sabah ulaşan mailden sonra artık herkesin her şeyi olanca çıplaklığı ile öğrenmesi gerektiğine karar verdi. En azından Erdal'ın hazırladığı bu haber sosyal medyada ya da yazılı basında duyulmadan önce, Ozan'la arasında yaşananları yakın çevresine kendi açıklamak istedi. Ve böylece konsey toplandı.
Güneş her şeyi en baştan, Ozan'ın boşanmak istediği günden itibaren olduğu gibi anlattı. Sabah, Seçil ve Şebnem de pür dikkat yer yer sinirden dişlerini sıkarak yer yer kızgın kedi sesi çıkararak dinlediler.
Şimdi annem ve babam hariç herkes olayların her detayına vakıf. Fakat hala daha Burcu'nun motivasyonunu tam anlamlandıramıyoruz.
Şebnem, 'Belki Özgür'ün karşısında ailenin adı bir skandala karıştığı için küçük düşeceksin, belki Burcu, Özgür'e kendisini karşısına alarak neler kaybettiğini göstermek istiyor, belki hepsi birden.' diyerek Seçil'i destekliyor. 'Kaos ve kötülük işte, bölüm sonu canavarı Burcu, bir şekilde herkesten intikam alıyor.'
Hepimizin aksine uzun süredir sessiz olan Sabah 'Erdal'a da davetiyeyi o mu göndermiş?' diye soruyor. 'Eğer öyleyse bu çok incelikle düşünülmüş bir plan.'
Güneş Sabah'a üzgün bir bakış atıyor. 'Tahminime göre öyle. Ozan'ın bana anlattığına göre; benim adımı davetli listesinde görünce Ozan'a da bir davetiye göndermişler; fakat geçersiz bir davetiye. Ozan esas davet alanına alınmamış, görevliler bir yanlışlık olduğunu, düzelene kadar onu bistroda ağırlayabileceklerini söylemişler.'
Duyduğum planın detaycılığı karşısında başıma ağrılar girerken sözü devralıyorum. 'İkram içkilerle Ozan'ı sarhoş etmek zor olmamıştır. Sonra Burcu yardımcı olma bahanesiyle oraya gidiyor, Erdal da bu anları fotoğraflayıp belgeliyor.' Ellerimle şakaklarımı ovuyorum. Başım zonkluyor. 'Burcu'yla Erdal her şeyi çok iyi planlamış gibi duruyor.'
'Sonra da Erdal kendi kariyerinin haberini hazırlıyor.' diyor Güneş. 'Tiyatro eleştirisi kisvesi altında bolca magazine bulayıp servis etmeden önce bu sabah da bana bir kopyasını gönderiyor işte. Böylece bu küçük skandal oyun tanıtımının önüne geçecek ve Özgür'ün emek emek çabaladığı oyunu bir dedikodu haberinin gölgesinde kalacak.'
'Yani Erdal hem senden onarılmayan ilişkisinin intikamını alıyor, hem de Özgür'den herkesin içinde küçük düşürülmesinin.' Üzgün üzgün iç çekerek devam ediyorum. 'Burcu da benden ve Özgür'den intikam almış oluyor. Sonuçta yardım için düzenlenen bu oyunun adı benim ailemin de içinde bulunduğu küçük çaplı bir skandala karışmış oluyor. Herhalde bunun Özgür'ün gözünde bana değer kaybettireceğini düşündü.' Sesim iyice azalıyor. 'Ve bu çok mümkün. Prestiji onun her şeyi.'
Karnımı dizlerime çekerek kendimi küçültebildiğim kadar küçültüyorum. Şebnem alt dudağını iki parmağı arasında çekiştirerek haldır haldır düşünüyor. Zihnindeki çarkların devir seslerini duyabiliyorum. 'Bu haberin bir şekilde çıkmaması gerek.' diyor nihayetinde. 'Ve bunu engelleyebilecek birisi varsa o da Özgür'dür.
Güneş elindeki çaydan bir yudum alıyor. Gözleriyle yerdeki kilimi inceleyerek oldukça net bir sesle 'Kimseden bir şey istemeyeceğiz.' diyor. 'Hiçbir şey.'
Onun bu her zamanki dik duruşu bu sefer içimi eziyor. Elimi elinin üzerine koyup 'Senin için herkesten her şeyi isterim.' diyorum. 'Bundan hiç gocunmam. İstediğin zaman Özgür'den bunu rica ederim. Ama bir şey istemeyecek olsak dahi Özgür'ün de bu olanları bilmesi gerek.'
Şebnem başını sallayarak beni onaylıyor. 'Evet. Onu da ilgilendiriyor bu olanlar. Geç olmadan Özgür'ü haberdar etmemiz gerek. Belki bir önlem almak isteyecektir.'
Güneş sessizce başını sallayarak bizi onaylıyor. Ben de önümdeki sehpanın üzerinde sessiz sessiz duran telefonuma uzanıyorum. Tam kişi listesinden Özgür'ü bulup aramaya tıklayacakken Güneş'ten bir hayret nidası yükseliyor. Hiç hayra alamet olamayacak bir hayret nidası.
'Nil çok geç!' diyor ablamın umutsuz sesi. 'Haber yayınlanmış! Benim hemen acilen annemleri aramam gerek.'
Ve neredeyse eş zamanlı olarak telefonum çalıyor.
Özgür Kentmen arıyor...
Bu yüzleşmeden kaçamayacağımın oldukça bilincinde derin bir nefes alıp telefonu kulağıma götürüyorum. Yaşanması mümkün olan güzel şeylerin üzerine koyu çizgiler çektikleri için Erdal ve Burcu'ya da en içten tebriklerimi yolluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk, Gurur ve Modern Zamanlar
Tienerfictie'İleride kızım olduğunda ona asla okutmayacağım yazarlar listesi yapıyorum, dinlemek ister misin?' Nil elinde kahvesiyle mutfak penceresinin pervazına oturmuştu. Bir yandan telefonuyla oynayan Seçil'i izliyor bir yandan bacağını her sinirlendiğinde...