16. Ένα τέλος και μία νέα αρχή!

310 27 0
                                    

Νάντια!

Φόρεσα ένα μαύρο στενό τζιν παντελόνι, τα δερμάτινα αγαπημένα μου ψηλά μποτάκια και την λευκή μπλούζα μου , όπως γνώρισα για πρώτη φορά τον Κρίστιαν. Ανέβασα αργά το φερμουάρ στο δερμάτινο μπουφάν μου και έδιωξα τα μαλλιά μου από τους ώμους μου. Ήμουν αποφασισμένη για όλα. Τίποτα δεν θα με σταματούσε από το να κλείσω αυτή την υπόθεση.

Όταν έφτασα έξω από τον όμιλο , ετοίμασα το όπλο μου και το τοποθέτησα στην ζώνη του παντελονιού μου. Κατέβηκα από το αυτοκίνητό μου και οι αστυνομικοί με ακολούθησαν. Αυτή η υπόθεση είχε γίνει αρκετά προσωπική πλέον.

"Δεν επιτρέπεται η είσοδό σας σε αυτό το κτήριο !" Είπε ο άντρας της ασφάλειας, που στεκόταν δίπλα από την γυάλινη πόρτα.

"Αλήθεια; Ίσως αυτό σου αλλάξει γνώμη!" του απάντησα χωρίς να έχω όρεξη για παιχνίδια και του έδειξα το σήμα του F.B.I. Άρχισα να προχωράω στον διάδρομο της εταιρείας όταν παρατήρησα τον άντρα στην ρεσεψιόν να ετοιμάζεται να τηλεφωνήσει για να ειδοποιήσει την παρουσία μου στην εταιρεία. "Μην τολμήσεις! Μ' αρέσουν οι εκπλήξεις. " τον σταμάτησα με ένα χαμόγελο σιγουριάς και αναγκαστικά άνοιξε την είσοδο. Πλέον το παιχνίδι παιζόταν με τους δικούς μου κανόνες.

Μπήκα στην αίθουσα συσκέψεων χωρίς να χτυπήσω και χωρίς να χάσω την δύναμή μου ή το θάρρος μου. Τα μάτια μου στράφηκαν προς τον Κρίστιαν για ένα δεύτερο και ύστερα σε όλους τους υπόλοιπους, που βρίσκονταν εκεί. Είχα τραβήξει υην προσοχή όλων επάνω μου.

"Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ ;" είπε ο Αντριαν και σηκώθηκε όρθιος και αγριεμένος. " νόμιζα πως ήσουν στην φυλακή... πως πέρασες από την ασφάλεια;" συνέχισε να λέει και έπιασε το χερούλι της πόρτας για να την ανοίξει και να με πετάξει έξω. Εγώ όμως την έκλεισα με δύναμη. Δεν θα περνούσε αυτή την φορά το δικό του.

" συγγνώμη που διακόπτω αυτήν την τόσο σημαντική σύσκεψη, έχω κάτι υποθέσεις εδώ που πρέπει να κλείσω. "Είπα και άφησα το σήμα μου στο τραπέζι συσκέψεων. "Άντριου Μακένα συλλαμβάνεσαι για την διακίνηση παράνομων ουσιών και την δολοφονία ενός από τους συνεργούς σου!" Είπα καθώς τον πλησίαζα και εκείνος άρχισε να γελάει μαζί μου ειρωνικά όπως συνήθως. Δεν κουνήθηκε καν από την θέση του.

"Είσαι πολύ ξεκαρδιστική κορίτσι μου!" Είπε εκείνος προσπαθώντας να μην αποκαλυφθεί.

Εγώ άφησα το κινητό μου μπροστά του και ενεργοποίησα το βίντεο που μου έστειλε ο Φερράρι." Δεν σε ακούω να γελάς! Τώρα θα γίνει πολύ ενδιαφέρον..." του είπα και μόλις πήγε να σηκωθεί εγώ τον έριξα με δύναμη πάνω στο τραπέζι συσκέψεων. " Τώρα θα σου δείξω την δύναμη μίας γυναίκας. Κάθαρμα!" Του είπα επειδή με υποτιμούσε συνέχεια και τράβηξα τα χέρια του πίσω στην πλάτη του για να περάσω τις χειροπέδες.

Η ΚΑΤΆΣΚΟΠΟΣ!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora