Στο αεροπλάνο καθόμουν ανάμεσα από τον Niall και ένα άλλο -καστανό με μπουκλάκια- παιδί που διάβαζε ένα βιβλίο με τον James Bond.
Ο Niall είναι πραγματικά πολύ καλή παρέα! Αν πάει στην ακαδημία που πάμε κι εμείς θα μου άρεσε να γινόμασταν καλοί φίλοι! Δεν βάζει γλώσσα μέσα αλλά μου αρέσει πολύ η παρέα του! Συζητάμε για τα πάντα! Μου έχει πει τα πάντα για την οικογένεια του, για την ζωή του και για να πάθη του. Ένα από αυτά είναι να τραγουδάει. Το 2ο είναι να τρώει. Τον ρώτησα αν είναι βουλιμικός και ξέσπασε σε γέλια λέγοντας μου ότι απλά έχει καλό μεταβολισμό.
-Ε, Harry!! HARRY!! (Σκούντηξε το αγόρι με τα μπουκλάκια και δίπλα μου)
-Τι θες ρε Niall; (είπε με βαθιά φωνή και τον κοίταξε με τα πράσινα μάτια του)
-Κοιμάσαι;
-Σοβαρά τώρα; Αυτό ήθελες να με ρωτήσεις;
-Ναι. (είπε κάνοντας γλυκά ματάκια και έσκασα στα γέλια)
-Καλά, αϊ παράτα με τώρα, θέλω να διαβάσω! (είπε ο Harry και επέστρεψε στο βιβλίο του)
-Γιατί πας Λονδίνο; (ρώτησε ο Niall τελειώνοντας το τοστ του)
-ΣτηνOur Dream Academy πάω.
-Αλήθεια; Κι εγώ!
-Υπέροχα! Μπορούμε να κάνουμε περισσότερη παρέα!
-Θα ήταν τέλειο! Να σε ρωτήσω, είσαι με συγγενείς ή φίλους που σε συνοδεύουν ή μόνη σου;
-Α, έχω μαζί μου 2 ξαδέρφες μου και μια φίλη μου. Οι δυο είναι εκεί (έδειξα την Juliet και την Rose που, κλασσικά συζητούσαν και γελούσαν δίπλα από έναν κύριο που κοιμόταν) και η άλλη είναι εκεί (έδειξα την Raph που άκουγε μουσική και κουνούσε το κεφάλι της ρυθμικά). Μπορώ να σου τις γνωρίσω μόλις φτάσουμε αν θες.
-Ωραία.
-Εσύ; Εκτός από τον Harry και τον…
-Zayn.
-Αυτόν. Έχεις έρθει με κάποιους άλλους;
-Ναι, με τον Liam και τον Louis, εκεί στο βάθος που συζητούν. (μου έδειξε δυο αγόρια με καστανά κοντά μαλλιά). Θες κι εσύ να σου τους γνωρίσω μόλις φτάσουμε;
-Αμε!
-Τέλεια! Αν δεν σε πειράζει, θα ήθελα να κοιμηθώ λίγο. Έχουμε 9,5 ώρες ακόμη.
-Φυσικά, κανένα πρόβλημα! (είπα κι έβγαλα το κινητό μου και τα ακουστικά μου βάζοντας τα αγαπημένα μου τραγούδια να παίξουν)
YOU ARE READING
An unusual teenager's life 2
WerewolfΊσως τα μεγαλύτερα μίση, στο τέλος αποκαλύπτουν τους μεγαλύτερους έρωτες... © 2015 - DON'T COPY THE STORY. ✔ Achievements: #2 in Λυκάνθρωπος