Δεν έχω μετακινηθεί από την θέση μου. Είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου. Κλαίω. Σκέφτομαι όλα όσα περάσαμε με τον Zayn μέχρι να φτάσουμε ως εδώ. Κατάφερε και τα κατέστρεψε όλα σε μια νύχτα. Όμως… Ήταν μεθυσμένος. Σωστά;
Θεέ μου, τι λέω; Αν όντως με αγαπούσε, και μεθυσμένος να ήταν, θα είχε έστω κάτι να τον συγκρατήσει για να μην κάνει την μαλακία. Όχι. Ούτε αυτό στέκει… Μήπως θα έπρεπε να τον συγχωρέσω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Θέλω να φύγω. Να πάω πίσω, στο Mystic Hills. Ναι, αυτό θα κάνω. Θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο και θα γυρίσω στην οικογένεια μου. Θα τηλεφωνήσω στον Simon για την αποστολή και έληξε το θέμα.
Άνοιξα τον υπολογιστή και έψαξα σε ένα site με εισιτήρια. Βρήκα ένα φθηνό εισιτήριο για μια πτήση σε τρείς μέρες στις 18.30 το απόγευμα και έκανα κράτηση. Πήρα τηλέφωνο τον Simon. Του εξήγησα πως είχαν τα πράγματα, με την δικαιολογία ότι θέλω να συνεχίσω τις σπουδές μου, κι έτσι δεν έφερε αντίρρηση. Δεν ήμουν σε θέση να συνεχίσω στην ODA…
Βγήκα από το δωμάτιο μου μετά από δυο ώρες. Ήμουν σε άθλια κατάσταση. Με τις πυτζάμες μου, τα μαλλιά μου μπερδεμένα και τα μάτια μου κατακόκκινα και πρησμένα από το κλάμα. Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα. Ο Zayn δεν ήταν εκεί και ήμουν ευγνώμον γι αυτό. Δεν έχουμε μιλήσει από το προηγούμενο περιστατικό στις σκάλες. Κοίταξα το παράθυρο και είδα πως έβρεχε καταρρακτωδώς. Τέλεια. Έβαλα καφέ σε μια κούπα και κάθισα σε έναν από τους καναπέδες του σαλονιού. Άκουσα βήματα από τις σκάλες.
Τον είδα. Ήταν κι αυτός χάλια. Φορούσε ένα μαύρο μπλουζάκι και μια μακριά μαύρη φόρμα, τα μαλλιά του έπεφταν ακατάστατα στο πρόσωπο του και τα μάτια του πρησμένα. Γαμώτο Zayn…
*Zayn’s pov*
Κάθεται στον καναπέ κουλουριασμένη. Δεν είναι θυμωμένη. Είναι στεναχωρημένη. Πληγωμένη. Κι όλα αυτά εξαιτίας μου. Τα περνάμε όλα αυτά και οι δύο εξαιτίας μου. Θέλω τόσο πολύ να την αγκαλιάσω, να της χαϊδέψω τα μαλλιά, να την φιλήσω και να της πω πόσο την αγαπάω… Όμως δεν μπορώ…
Πήγα στην κουζίνα. Κάθισα σε μια από τις καρέκλες του τραπεζιού χωρίς να κάνω τίποτα. Κοιτώντας το άπειρο. Όχι. Δεν θα το αφήσω έτσι. Εγώ έκανα την μαλακία και πρέπει να επανορθώσω. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να επανορθώσω. Σηκώθηκα από την καρέκλα και βγήκα από την κουζίνα μπαίνοντας στο σαλόνι. Ήταν ακόμα εκεί. Την πλησίασα αργά και κάθισα στην άκρη του καναπέ.
YOU ARE READING
An unusual teenager's life 2
WerewolfΊσως τα μεγαλύτερα μίση, στο τέλος αποκαλύπτουν τους μεγαλύτερους έρωτες... © 2015 - DON'T COPY THE STORY. ✔ Achievements: #2 in Λυκάνθρωπος