Chapter 19

501 47 2
                                    

-Ει, μικρή. (άκουσα την βαριά φωνή του)

-Μμμ…

-Ξύπνα.

-Δεν θέλω… (παραπονέθηκα)

-Άντε, πριγκίπισσα. Σηκωθείτε υψηλοτάτη!( με κορόιδεψε)

-Δεν είμαι…

-Σήκω τότε.

-Ωωωω… (μου ανακάτεψε τα μαλλιά καθώς σηκωνόταν από το κρεβάτι)

Μπαίνοντας στην βάση της ODA συνειδητοποίησα πως ήταν ακριβώς ίδια με εκείνη της Αγγλίας! Μόνο κάποια έπιπλα ήταν αλλιώς διακοσμημένα. Ο αρχηγός της ελληνικής βάσης, ο John -που στα ελληνικά το όνομα του προφέρεται «Γιάννης», νομίζω (αστεία η ελληνική προφορά)- μας υποδέχτηκε θερμά από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Καθίσαμε στις θέσεις μας και τον λόγο πήρε ο John:

-Λοιπόν, καταρχήν καλώς ήρθατε και πάλι.

-Ευχαριστούμε (είπαμε με μια φωνή)

-Τελειοποιήσαμε την έρευνα που κάναμε σχετικά με το 1ο κομμάτι του διαμαντιού, χάρη στην βοήθεια της Αναστασίας. (είπε κι έδειξε μια κοπέλα με κόκκινα, φυσικά μαλλιά, καταπράσινα μάτια, λευκό δέρμα και λίγες φακίδες στο πρόσωπο συνοδευόμενες από ένα μεγάλο, λαμπερό χαμόγελο.)

-Λοιπόν. Σύμφωνα με τις έρευνες μου, το διαμάντι βρίσκεται στην Μαυροσπηλιά –η οποία είναι ένα σπήλαιο που βρίσκεται στο ύψωμα πάνω από τον Άγιο Ιωάννη. Είναι ανεξερεύνητη μέχρι τώρα και έχει αρκετά δύσβατο δρόμο, καθώς το ένα από τα δυο μονοπάτια έχει κλείσει από κατολισθήσεις και το άλλο έχει σχεδόν παντού θαμνώδεις βελανιδιές. Συμπέρασμα; Πρέπει να έχουμε χοντρές στολές, για προστασία από διάφορα φυτά και από την χαμηλή θερμοκρασία μέσα και έξω από το σπήλαιο, φακούς και άλλα απαραίτητα. (είπε η Αναστασία)

-Εξαιρετική έρευνα! (επαίνεσε ο Simon)

-Τώρα πρέπει να βρούμε τι θα κάνει ο καθένας. Εγώ προτείνω να κάτσουμε με τον Simon για να σας δίνουμε οδηγίες που πιθανόν θα χρειαστείτε και η Αναστασία με τον Μάρκο να σας οδηγούν, καθώς είναι ντόπιοι -δηλαδή έλληνες. Σύμφωνοι; (είπε ο John και νέψαμε) Έκλεισε. Αύριο θα σας δώσουμε τα σακίδια σας με τα απαραίτητα καθώς φεύγουμε. (συνέχισε)

-Τι ώρα θα φύγουμε; (ρώτησε ο Liam)

-Στις 7:00 πρέπει να είμαστε εδώ. (απάντησε ο Simon) Η πτήση με το τζετ θα διαρκέσει 2 ώρες –καθώς το σπήλαιο βρίσκεται στην Λακωνία. Εσείς στις 6:45 να είστε έτοιμοι στην είσοδο του ξενοδοχείου.

An unusual teenager's life 2Where stories live. Discover now