Chapter 20

457 49 4
                                    

-Δεν σε μισώ… Το ξέρεις, ε; (είπα μέσα στην αγκαλιά του)

-Το ξέρω. (αναστέναξε)

24 Δεκεμβρίου… 24 Δεκεμβρίου κι αύριο είναι Χριστούγεννα. Τα πρώτα μου μακριά από οικογένεια... Έλεος ρε γαμώτο! Πως το ξέχασα; Πρέπει να πάρω δώρο στον Zayn. Δεν γίνεται να περάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα χωρίς να του δώσω δώρο! Και που θα βρω ανοιχτά μαγαζιά παραμονές Χριστουγέννων στην Αγγλία; Πω…

Ρώτησα τον Niall αν μπορούσε να μου δανείσει το αμάξι του γιατί ο Zayn αποκλείεται να με άφηνε. Αφού πήρα την άδεια του κολλητού μου, Niall, μου έδωσε τα κλειδιά και βγήκα από την ακαδημία. Στον Zayn έχω να μιλήσω από χτες το βράδυ που είδαμε μαζί ταινία. Αυτήν την φορά δεν αποκοιμήθηκα.

Έκοβα βόλτες σε όλη την περιοχή… Μετά στο Chester και μετά πάλι πίσω… Πουθενά ανοιχτά μαγαζιά… Έμπαινα σε στενάκια και παράδρομους με την ελπίδα ότι θα βρω κάποιο ανοιχτό. Ξαφνικά, στο βάθος διέκρινα ένα μικρό μαγαζάκι με χειροποίητα αντικείμενα χαρτοκοπτικής και σχεδίου. Ο,τι χρειαζόμουν!

Πάρκαρα γρήγορα-γρήγορα το αμάξι μου λίγα μέτρα μακριά και με μεγάλα βήματα έφτασα στο μαγαζί. Δυο υπάλληλοι με κοίταξαν χάρη στο κουδουνάκι που υπήρχε στην πόρτα και με υποδέχτηκαν με ένα μεγάλο χαμόγελο. 

-Πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω; (ρώτησε μια ευγενική υπάλληλος με λευκό δέρμα και μαύρα μακριά μαλλιά μπούκλες)

-Εμ… Ψάχνω για είδη… Σχεδίου! Συγκεκριμένα κάποιο ιδιαίτερο είδος τετραδίου και μολυβιού…

-Χμ… Ακολουθήστε με. (είπε και υπάκουσα)

Μπήκαμε σε έναν διάδρομο που τα ράφια ήταν γεμάτα από μολυβοθήκες, μπλοκ ζωγραφικής, τετράδια και στυλό. Κατευθύνθηκε προς έναν στενό διάδρομο με τετράδια σχεδίου και μολύβια.

-Τι λέτε γι αυτά εδώ; (έδειξε μια ποικιλία από τετράδια με μαύρο εξώφυλλο και διάφορα χαραγμένα σχέδια με λευκό χρώμα)

-Χμ… Είναι υπέροχα… Νομίζω πως θα πάρω… Αυτό (έδειξα ένα μαύρο τετράδιο με ένα σήμα ying-yang πάνω με λευκές λεπτομέρειες)

-Εξαίσια επιλογή… Για μολύβι θα σας πρότεινα να πάρετε αυτό (μου έδειξε ένα μολύβι σε στυλ στυλό και ήταν Mont Blanc. Μαύρο με αχνές λεπτομέρειες και λεπτομερώς προσεγμένο κουτί του) Το έχουμε σε έκπτωση για σήμερα και αύριο! Από 150 pounds μόνο 50.

An unusual teenager's life 2Where stories live. Discover now