Chapter 15

478 47 3
                                    

-Καλωσορίσατε! (μας είπε καθώς μπαίναμε στον χώρο)

-Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι στο διάολο συμβαίνει; (ρώτησα έξαλλη)

-Καθίστε... Εσύ και τα κορίτσια θα καταλάβετε σε λίγο... (είπε ο Simon και τα αγόρια πήραν τις θέσεις τους)

Κάθισα διστακτικά ανάμεσα από τον Zayn και τον Niall ενώ τα κορίτσια πήραν 3 θέσεις δίπλα στον Liam και τον Louis. Μετά από μερικά λεπτά αμήχανης σιωπής ο Simon έκανε την αρχή.

-Λοιπόν. Σίγουρα εσύ (απευθύνθηκε σε εμένα) και οι φίλες σου θα αναρωτιέστε τι κάνετε εδώ.

-Μην μου πεις... (του είπα και ακούστηκαν κάποια πνιχτά γέλια)

-Λοιπόν. Ο,τι μάθετε από αυτήν την στιγμή και στην συνέχεια δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να διαρρεύσει σε άλλους.

-Και τι είναι αυτό το τόσο σημαντικό; (ρώτησε η Rose γεμάτη περιέργεια)

-Όπως γνωρίζετε τα αρχικά ODA σημαίνουν Our Dream Academy. Σωστά; (ρώτησε η Simon και γνέψαμε καταφατικά) Ξεχάστε το. (είπε χαμογελώντας)

-Περίμενε... ΤΙ; (ρώτησε μπερδεμένη η Raph)

-Τα αρχικά είναι μια απλή κάλυψη της βάσης. Είναι απαραίτητο να έχουμε μια κάλυψη για να μην γνωρίζει κανείς την πραγματική ταυτότητα της. (είπε και μας κοίταξε μια προς μια)

-Ποιας βάσης; Ποιας κάλυψης; Ποιας πραγματικής ταυτότητας; Σκατά... Δεν είστε αυτό που νομίζω, έτσι; (είπα καθώς τα κορίτσια κοιτούσαν σαν χαμένες)

-Βασικά ναι... (είπε ο Niall με ένα λοξό χαμόγελο)

-Κάποιος μας κάνει πλάκα (είπε η Juliet)

-Όχι. Είναι αλήθεια. (είπε ο Louis)

-Κι εμάς τι μας θέλετε; (ρώτησε η Rose)

-Έπρεπε να το γνωρίζετε. Είστε οι πιο κοντινοί άνθρωποι των αγοριών. Είναι εδώ και 4 χρόνια στην ODA η οποία κανονικά σημαίνει One Direction Agency.

-Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω... (είπα απεγνωσμένη)

-Λοιπόν, μαθαίνετε αυτήν την στιγμή για το πρακτορείο γιατί έχουμε ήδη ξεκινήσει μια αποστολή τα 3 τελευταία χρόνια. Τα αγόρια -ως επαγγελματίες πράκτορες- ταξιδεύουν μαζί μου σε όλα τα σημεία του κόσμου για την συγκεκριμένη αποστολή. Για να καταλάβετε, εκτός από το ότι δεν θα ήταν σε θέση να σας απαντήσουν γιατί θα έλειπαν τόσες μέρες ή γιατί θα έκαναν τόσο συχνά ταξίδια, συμφωνήσαμε πως το καλύτερο θα ήταν να μάθετε τι πραγματικά συμβαίνει, με την προϋπόθεση ότι θα καταλάβετε.

An unusual teenager's life 2Where stories live. Discover now