Φόρεσα στα γρήγορα ένα σκούρο leopar τοπάκι, μια ροζ φωσφοριζέ μπλούζα με μαύρο λογότυπο «like a Boss», ένα σκούρο σκισμένο τζιν σορτσάκι, τα άσπρα χαμηλά all star μου και πήρα ένα μαύρο μικρό τσαντάκι.
Βγήκα από το δωμάτιο ντουλάπα και μπήκα στο υπνοδωμάτιο μου. Τακτοποίησα τα προσωπικά μου αντικείμενα στα συρτάρια του γραφείου και του κομοδίνου μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Κοίταξα την ώρα στο ρολόι τοίχου απέναντι: 17:25.
Duh… Πρέπει να φύγουμε; Θα μπορούσα να κάτσω όλη μέρα εδώ… ‘‘Ναι, δίπλα από το δικό του δωμάτιο, να τον σκέφτεσαι όλη μέρα και να κάνεις όνειρα..’’ Ω, Θεέ μου! Σκάσε! Εξάλλου εγώ είμαι σε διάσταση με τον Fred! ‘‘Σε διάσταση! Δεν σημαίνει ότι είστε και μαζί!’’ Ναι, αλλά ούτε και χωρισμένοι ήμαστε! Απλά του ζήτησα λίγο χρόνο γιατί μου έδινε δικαιώματα να πιστεύω ότι με απατάει με αυτήν την τσούλα! ‘‘Τώρα όμως πέτυχες το τζακ ποντ!’’ Τον Zayn; ΧΑΧΑΧΑ, δεν είναι καν ο τύπος μου! Αυτό το πικρόχολο πλάσμα… Αγενέστατος, ψυχρός, οξύθυμος… ‘‘Με ματάρες, χαμογελάρα…’’ Έλεος! Τέλος! Ο Zayn είναι ένα κακομαθημένο δευτεροετές μαθητούδι! Duh…
Σηκώθηκα από το κρεβάτι μετά από την «συζήτηση» με την συνείδηση μου… Ρε δεν πάει καλά η τύπισσα! Ναι, πείτε με τρελή. Γιατί έτσι θα καταλήξω εδώ που έμπλεξα! Και μην πείτε ότι ανυπομονούσα να έρθω εδώ! ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!
Πήρα το τσαντάκι μου και έβαλα μέσα το κινητό μου, χαρτομάντιλα, το πορτοφόλι μου και ακουστικά. Βγήκα από το δωμάτιο και κατέβηκα την σκάλα βλέποντας τον Zayn να κάθετε στον καναπέ και να παίζει με το κινητό του. Μόλις με βλέπει το κλείνει και σηκώνεται.
-Πάμε; (με ρωτάει εξετάζοντας με)
-Ναι.
Ανοίγει την πόρτα και βγαίνοντας μαζί την κλειδώνει. Απο το απέναντι δωμάτιο βγαίνει ο Niall, o Harry, ο Louis και ο Liam.
-Γειααααα!!! (είπε χαρωπά ο Niall)
-Γεια σου! (χαμογέλασα)
-Τα κορίτσια; (ρώτησε ο Louis)
-Στον κάτω όροφο (απάντησα)
-Πάμε… Έχετε πολλά να δείτε! (είπε ο Liam και κατεβήκαμε τα σκαλιά)
Σταθήκαμε έξω από το δωμάτιο 7 –το δωμάτιο των κοριτσιών- και χτύπησα την πόρτα τους. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα άνοιξε η Raph που φορούσε τα ακουστικά της και ένεψε. Μετά από λίγο εμφανίστηκαν και οι άλλες δυο και ξεκινήσαμε για την ξενάγηση.
YOU ARE READING
An unusual teenager's life 2
WerewolfΊσως τα μεγαλύτερα μίση, στο τέλος αποκαλύπτουν τους μεγαλύτερους έρωτες... © 2015 - DON'T COPY THE STORY. ✔ Achievements: #2 in Λυκάνθρωπος