Ξύπνησα την επόμενη μέρα στις 6:30 και είχα άπλετο χρόνο ώστε να κάνω μπάνιο για να χαλαρώσω. Έτσι κι έγινε. Μπαίνοντας στο μπάνιο άφησα το νερό να τρέξει πάνω μου. Βάζοντας αφρόλουτρο πάνω στο σφουγγάρι μου το ακούμπησα στον λαιμό μου και πέθανα από τον πόνο. Τι στο-; Κοίταξα στο τσάμι του παραθύρου λίγο πιο δεξιά από την ντουζιέρα και είδα την αντανάκλαση μου. Τα μάτια μου πήγαν στον λαιμό μου και αντίκρισα τρία μοβ σημάδια. Και τότε άρχισα να τα θυμάμαι όλα…
Όταν με βρήκε στην γέφυρα. Όταν με έσωσε από εκείνα τα παιδιά. Όταν γυρίσαμε σπίτι. Όταν ανεβήκαμε στον πάνω όροφο. Όταν με φίλησε. Όταν μπήκαμε στο δωμάτιο μου. Όταν με ξάπλωσε στο κρεβάτι… Τα θυμήθηκα όλα. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου.
Τελείωσα στις 7:10 και μπήκα στο δωμάτιο μου τυλιγμένη με μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου. Διάλεξα ένα σχεδόν γκρίζο, ανοιχτόχρωμο τζιν, άσπρα all star και μια γκρι μπλούζα και έπιασα τα μαλλιά μου μια αλογοουρά. Κατέβηκα ξανά στο μπάνιο πλένοντας τα δόντια μου και μετά πήγα στην κουζίνα, περνώντας από το –ξεστολισμένο πλέον- σαλόνι.
-Καλημέρα! (είπα μόλις τον είδα στον νεροχύτη να πλένει μια κούπα)
Δεν μίλησε. Ούτε καν με κοίταξε. Σκούπισε την κούπα βάζοντας την στην θέση της κι έφυγε από τον χώρο. Τι έπαθε; Ήπια γρήγορα ένα τσάι και πήγα στο σαλόνι βλέποντας τον να φοράει το μαύρο, δερμάτινο μπουφάν του. Έβαλα κι εγώ το δικό μου και, χωρίς να ανταλλάξουμε άλλη κουβέντα, βγήκαμε από το διαμέρισμα και μετά από λίγο είχαμε μπει στο αμάξι.
*Zayn’s pov*
Τα χαράματα ξύπνησα συνειδητοποιώντας ότι κοιμόμουν δίπλα της. Στο δωμάτιο της. Αμέσως σηκώθηκα σιγά-σιγά για να μην την ξυπνήσω και κατευθύνθηκα προς την πόρτα κοιτάζοντας την. Γαμώτο. Πόσο όμορφη…
Όσο σκεφτόμουν τι έγινε χτες… Γαμώτο… Γιατί της το έκανα αυτό; Γιατί; Την θέλω τόσο πολύ όμως δεν γίνεται… Είχε δίκιο όταν μου το είπε. Μετά γιατί συνέχισα; ‘‘Γιατί είσαι μαλάκας’’ πετάχτηκε η συνείδηση μου. Και ήταν αλήθεια. Τώρα της δίνω ελπίδες… Για τι; Για κάτι που είναι αδύνατο να συμβεί μεταξύ μας. Δεν πρέπει να της δώσω αυτήν την εντύπωση. Όχι…
Σήμερα ξύπνησα στις 7:00 χάρη στο ξυπνητήρι μου. Αφού ήπια τον καφέ μου, άρχισα να πλένω την κούπα. Και τότε μπήκε μέσα…
YOU ARE READING
An unusual teenager's life 2
WerewolfΊσως τα μεγαλύτερα μίση, στο τέλος αποκαλύπτουν τους μεγαλύτερους έρωτες... © 2015 - DON'T COPY THE STORY. ✔ Achievements: #2 in Λυκάνθρωπος