Όχι. Δεν θα το αφήσω έτσι αυτήν την φορά. Δεν θα τελειώσει εδώ το θέμα. Δεν θα τον αφήσω να ξαναφύγει χωρίς να υπερασπιστεί την θέση του! Χωρίς να φανεί ικανός να «παλέψει»! Ανέβηκα σχεδόν τρέχοντας τις σκάλες και πήγα να ανοίξω την πόρτα του δωματίου του αλλά ήταν κλειδωμένη. Τι περίεργο...
-Zayn, άνοιξε. (Είπα αποφασιστικά. Καμία απάντηση) Zayn άνοιξε την πόρτα, τώρα! (φώναξα. Ησυχία) Zayn άνοιξε την κωλοπόρτα γαμώ το κέρατο μου! (φώναξα δυνατότερα κι άκουσα μια καρέκλα να σέρνεται)
Μετά από λίγα δευτερόλεπτα ακούστηκε το κλειδί της να γυρίζει αργά και σταθερά ξεκλειδώνοντας την. Με το που κατάλαβα πως ξεκλείδωσε τελείως άνοιξα με δύναμη την πόρτα και τρύπωσα μέσα στο δωμάτιο του βλέποντας τον με σταυρωμένα τα χέρια στηρίζοντας την πλάτη του στον τοίχο δίπλα από το κρεβάτι του.
-Γιατί το κάνεις αυτό γαμώτο; (τον ρώτησα και με κοίταξε με σχεδόν απαξιωτικό βλέμμα)
-Ποιο «αυτό»; (έκανε τον ανήξερο)
-Μην κάνεις τον ανίδεο τώρα! Αυτό! Που σηκώνεσαι και φεύγεις με την κάθε δυσκολία! Που σηκώνεσαι και φεύγεις με το έτσι θέλω και δεν υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου για τίποτε! (είπα λίγο δυνατότερα απ' όσο θα έπρεπε)
-Αν θες να ξέρεις-
-Ναι; (τον διέκοψα)
-Αν θες να ξέρεις εγώ το κάνω για να σε προστατέψω!
-ΑΠΟ ΤΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ, ΖΑΥΝ? Ε? (Φώναξα)
-ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ! ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ! (φώναξε πίσω)
-ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΖΑΥΝ!
-Melody... Φύγε... Τώρα... (είπε μεσ' από τα δόντια του)
-ΟΧΙ! Όχι γαμώτο σου δεν φεύγω! (είπα σταυρώνοντας τα χέρια μου)
-ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΚΟ MELODY! ΦΥΓΕ!
-Όχι Zayn! Δεν πρόκειται να φύγω! Κάνε ο,τι στο διάολο θες, ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ!
Με κοίταξε με μαύρα μάτια και τις ξακουστές φλέβες κάτω από αυτά και όρμισε πάνω μου. Με κόλλησε σε έναν τοίχο και με εγκλώβισε. Για την ακρίβεια εγώ δεν μπορούσα να κουνηθώ. Τα μάτια μου παγιδεύτηκαν στα δικά του. Η ανάσα μου προσπαθούσε να βρει τον ρυθμό της και αντίθεση με εκείνον που βαριανάσαινε.
Άφησε ένα ουρλιαχτό θυμού κι έκανε το χέρι του μπουνιά λίγα εκατοστά μακριά από το πρόσωπο μου. Κράτησα την αναπνοή μου. Το έφερε με φόρα κατά πάνω μου αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη «προσγειώθηκε» στον τοίχο ξεστά από δίπλα μου -αντί για εμένα.
YOU ARE READING
An unusual teenager's life 2
WerewolfΊσως τα μεγαλύτερα μίση, στο τέλος αποκαλύπτουν τους μεγαλύτερους έρωτες... © 2015 - DON'T COPY THE STORY. ✔ Achievements: #2 in Λυκάνθρωπος