Χωρίς να πει κάτι άλλο έσκυψε ελαφρά και ξαναφιληθήκαμε. Χάιδεψε το ένα μου μάγουλο με το χέρι του κι εγώ τα δικά μου τα είχα στους ώμους του. Η γλώσσα του έψαχνε απεγνωσμένα τρόπο να συναντήσει την δική μου. Άνοιξα ελαφρός το στόμα μου και μια στιγμή αργότερα οι γλώσσες μας έπαιζαν το δικό τους ερωτικό παιχνίδι.
-Σταμάτα να το κάνεις αυτό. (είπε καθώς τα χείλη του γαργαλούσαν τα δικά μου την ώρα που μιλούσε, από την λιγοστή απόσταση που υπήρχε μεταξύ μας)
-Ποιο;
-Να σε θέλω κάθε μέρα όλο και πιο πολύ.
-Zayn-
-Σσσσσς… (με κοίταξε και χάιδεψε τα χείλη μου με τον αντίχειρα του) Είσαι τόσο όμορφη. (ακούμπησε το κούτελο του στο δικό μου)
-Είσαι τόσο γλυκός. (πήγα να τον φιλήσω όμως εκείνη την στιγμή…)
-Ε! Παιδιά, που ήσασταν- (επενέβη ο Niall όμως σταμάτησε με το θέαμα) Ωχ! Τι χαλάστρα Θεέ μου! Χίλια συγνώμη!
-Δεν πειράζει, Ni. (τον καθησύχασα) Τι έλεγες; (απομακρύνθηκα από τον Zayn)
-Απλά ήθελα να σας ενημερώσω ότι αποφασίσαμε να φύγουμε σιγά-σιγά. Πήγε 01:30 η ώρα.
-Πότε πρόλαβε; (κοίταξα τον Zayn)
-Ε, άμα είσαι απασχολημένος γρήγορα περνάει η ώρα. (απάντησε γεμάτος υπονοούμενο ο Niall)
-Α στο διάολο ρε! (τον αποπήρε ο Zayn κάνοντας τον να σκάσει στα γέλια)
…
Το επόμενο πρωί ξύπνησα με βαρύ κεφάλι. Πολύ βαρύ κεφάλι. Αν και δεν θυμάμαι να ήπια πολύ. Όμως θυμάμαι πολλά. Όπως και το φιλί με τον Zayn… Όμως… Τι τρέχει με εμάς; Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι μεταξύ μας, ποτέ δεν εκφράζει τα συναισθήματα του. Έχω μπερδευτεί…
Σηκώθηκα άθελα μου από το κρεβάτι μου και βγήκα από το δωμάτιο μου κατευθυνόμενη προς το μπάνιο. Μπήκα μέσα και έπλυνα το πρόσωπο μου. Μετά κοιτάχτηκα στον καθρέφτη «που πας έτσι μωρή;» ήταν η φράση που ήρθε στο μυαλό μου και γέλασα με το άθλιο είδωλο μου. Χτένισα τα μαλλιά μου και τα έπιασα έναν πρόχειρο κότσο. Έβαλα λίγο make-up για να καλύψω τους μαύρους κύκλους που έκαναν την εμφάνιση τους κάτω από τα μάτια μου και βγήκα.
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και άνοιξα το «δωμάτιο-ντουλάπα» μου. Αποφάσισα να φορέσω ένα μπορντό, κολλητό παντελόνι, ένα άσπρο πουλόβερ με κόκκινα, γκρίζα και μπορντό σχέδια και ένα ζευγάρι γκρι παπούτσια.
YOU ARE READING
An unusual teenager's life 2
WerewolfΊσως τα μεγαλύτερα μίση, στο τέλος αποκαλύπτουν τους μεγαλύτερους έρωτες... © 2015 - DON'T COPY THE STORY. ✔ Achievements: #2 in Λυκάνθρωπος