Sol alt köşedeki yıldıza basmayı unutmayalım.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
Bölüm Şarkısı: Emre Fel ~ Merhabalar 🎶
Keyifli okumalar😊
İki gün sonra...
Kek harcını kalıba boşaltarak fırına verdim ve bir iki adım geri çekilerek tezgahın üzerine göz gezdirdim. Her şey hazırdı.
Bugün arkadaşlarım geleceği için hafta sonu olmasına rağmen erkenden kalktım. Önce evi temizledim. Zaten hafta içi işte olduğum için temizliği ancak hafta sonu yapabiliyorum. Temizliği bitirdikten sonra evimin misafir odalarını arkadaşlarım için hazırladım. Sonra dışarıya çıkarak haftalık alışverişimi yaptım. Eve gelince de onlar için sevdikleri yemeklerden hazırladım. Yemekler hazır olunca da üçümüzün de çok sevdiği havuçlu tarçınlı kek yaptım. Tezgahın üzerindeki bulaşıkları makineye yerleştirip mutfak masasının üzerindeki telefonumu alarak müziği kapattım ve mutfaktan çıkarak odama geçtim.
Burcu on dakika önce beni arayarak uçağa bindiğini haber vermişti. İki saat olmadan uçağı inecekti. Selin de Ankara'dan geliyordu ve Burcu geldikten yarım saat sonra da onun uçağı inecek.
Havalimanı eve yakın olmadığından hazırlanmak için çok fazla zamanım yoktu. Oyalanmadan banyoya girdim ve kısa bir duş aldım. Duştan çıkınca üzerime beyaz switshirtümü ve yanlarında beyaz şeritleri olan siyah eşofman altımı giydim. Daha sonra mutfağa geçtim ve keki fırından çıkartarak soğuması için masanın üzerine bıraktım. Daha sonra tekrardan odama çıktım ve şalımı bağladım. Telefonumu da alarak odamdan çıktım.
Partmantodan kot ceketimi alarak giydim. Telefonumu da ceketimin cebine koydum. Arabanın -arkadaşlarım buradayken rahatça gezebilmek için araba kiralamıştım- ve evin anahtarlarını elime aldım. Beyaz spor ayakkabılarımı da giyerek evden çıktım. Kapıyı kilitleyerek evin anahtarlarını da cebime koydum ve merdivenlerden inmeye başladım.
(Derya'nın Kıyafetleri)
Apartmandan çıkınca arabaya bindim. Bir saatlik yolculuğun ardından havalimanının önüne gelmiştim. Arabadan inerek içeri girdim ve bir kafeye geçerek boş masalardan birine oturdum. Telefonumu cebimden çıkartıp baktığımda Selin'in yarım saat önce uçağa bindiğine dair attığı mesajı gördüm. Sabah mesajlaştığımızda onları kafede bekleyeceğimi söylemiştim. Beni kolaylıkla bulabilmeleri için üçümüzün olduğu WhatsApp grubuna kafenin ismini mesaj olarak gönderdim. Telefonumdan saate baktığımda saatin 15.58 olduğunu gördüm. Burcu'nun uçağı inmek üzere. Uzun zaman sonra onlarla tekrar görüşeceğimiz için çok mutluyum ve aynı zamanda da heyecanlıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERYA DENİZ MİSALİ
Teen FictionBir kız düşünün... Dini için ailesini terk eden bir kız... Ama her şeye rağmen hayallerinden vazgeçmeyen bir kız... Meslek hayatının başında bir doktor... O, arkadaşlarının gamzelisi... Sevdiğinin deniz gözlüsü... Yıllar sonra yeniden ailesiyle bir...