Selamın aleyküm🌼
Rica etsem buraya memleketinizi ve plakasını yazar mısınız??
Bölüm Şarkısı: Buray ~ Mecnun 🎶
Keyifle okuyun😊
Yatağın üzerine bıraktığım ceketimi alarak giyindikten sonra aynada son kez kendime baktım. Tamamen hazır olduğuma emin olduktan sonra çantamı da alarak odamdan çıktım.
(Derya'nın Kıyafetleri)
Aşağıya indiğimde beyaz spor ayakkabılarımı giyindim ve evden çıktım. Kızlar uyuduğu için sessiz olmaya özen göstererek yavaşça kapıyı kapattım. Tam merdivenlerden inecekken karşı dairenin kapısı açıldı. Evden çıkan Seda'yı görünce gülümseyerek "Günaydın." dedim. O da gülümsedi ve kapıyı kapatırken "Günaydın. Nasılsın?" dedi.
"İyiyim canım, sen nasılsın?" dediğimde "Ben de iyiyim." diyerek beni cevapladı ve birlikte merdivenlerden inmeye başladık. "Ee ne yapıyorsun bakalım. Nasıl geçti hafta sonun, hiç görüşemedik." dedi. "Çok güzel geçti. Üniversiteden arkadaşlarım gelmişti, birlikte vakit geçirdik." dedim. "Ne güzel, senin için de güzel bir değişiklik olmuştur. Ne kadar kalacaklar?" diye sorduğunda "Yarın dönecekler." diyerek onu cevapladım ve "Akşam bana gelsene tanıştırırım sizi hem de otururuz biraz." diye ekledim.
"Olabilir belki." deyince "Belki değil kesin olsun. İşten sonra biz biraz gezeceğiz ama çok geç olmadan geliriz. Eve gelince ben sana haber veririm, sen de gelirsin olur mu?" dedim. "Peki, olur." dediğinde apartmandan çıkmıştık.
"Hadi gel seni ben bırakayım işe." dediğinde "Sana zahmet olmasın." dedim. "Derya şu zahmet muhabbetini bir bırakır mısın artık? Zahmet falan olmaz, yolumun üstü ayrıca." dediğinde "Tamam o zaman." dedim ve birlikte otoparka doğru yürümeye başladık.
***Kapım tıklatıldığında başımı incelediğim dosyadan kaldırırken "Gel." dedim. Komutumla beraber kapı açıldığında içeri giren arkadaşlarımı görünce gülümsedim. "Hoş geldiniz." dediğimde Burcu "Hoş bulduk." dedi. Selin de "Hoş bulduk Doktor Hanım." dedi ve elindeki bir buket kırmızı gülü bana uzatıp gülerek "Bu sefer güller senin için." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERYA DENİZ MİSALİ
Teen FictionBir kız düşünün... Dini için ailesini terk eden bir kız... Ama her şeye rağmen hayallerinden vazgeçmeyen bir kız... Meslek hayatının başında bir doktor... O, arkadaşlarının gamzelisi... Sevdiğinin deniz gözlüsü... Yıllar sonra yeniden ailesiyle bir...