Náležitá Kouzelnická Úroveň

182 10 0
                                    

Březen 1976

,, U Merlina Lily! " Zvýšila sem hlas na svou kamarádku. ,, Ty snad nemáš ani právo na to panikařit. Učení si věnovala mnohem víc času než my všichni dohromady. Tak buď v klidu. A přidej nebo ten test ani nestihneme." Zasmála se se mnou a obě sme se rozeběhli chodbami Bradavického hradu.

Vpadli sme do velké síně a musím říct že při nás stáli všichni svatí. Studenti pátých ročníků seděli na svých místech, ale nikdo z učitelů tu ještě nebyl.,, Říkala sem ze to stihneme. " Šťouchla do mě loktem a já se na ni jen s nadzvednutým obočím podívala.,, Cože? Ty si říkala že to stihneme?" Lehce mi přeskočil hlas.,, Ale no tak Molly. Nečerti se na naši milou Lily. " Zasmál se Sirius a přitáhl si mě k sobě blíž. Dal mi pusu a já ho na oko uraženě odstrčila. ,, Copak chceš abych se čertila na tebe Orione. " Jen odhalil své dokonalé bílé zuby a rozcuchal mi vlasy. ,, Učili ste se?" Zeptala sem se Jamese a Sirius když sme si s Lily sedli před ně. Marleen, Dorkas, Renus a Peetr seděli někde úplně ve předu. Původně tam chtěla i Lily ale já sní vůbec nesouhlasila. ,, Moc ne." Řekli oba najednou jakoby to měli nacvičené. Lily si jen povzdechla a smutně zakroutila hlavou.

Do síně vešli dva lidé. Jedním byla profesorka MC Gonagallová a druhý byl muž o několik let starší než my. Výrazně kulhal, ale jinak vypadal celkem normálně.

Stoupli si před učitelský stůl a všude bylo najednou ticho. ,, Milí studenti pátých ročníků. Těší mě že stě se dostavili ke zkouškám náležité kouzelnické úrovně. Dnes jak jistě víte vás čeká písemný test z obrany proti černé magii a já sem si na pomoc, abych vás všechny uhlídala, pozvala tady pana Moodyho přímo z ministerstva. Pan Moody je jen o čtyři roky starší než vy, takže je dost možné že stě se někdy potkali na chodbách tohoto hradu když ještě studoval. Nyní je to výborný bystrozor. "Podívala sem se na Jamse a v jeho očích sem rozpoznal to samé nadšení které sem sledovala v očích Lili když mi radostně vyprávěla že chce být právě bystrozorkou. Nepatrně sem se usmála.

Profesorka nám rozdala písemky a za přibližně šedesát minut už sme všichni odkládali pera.

,, Tak co myslíte? Zvládli ste to? " Zeptala se Marleen když nás s Dorkas dohnaly. ,, Já mohu mluvit jen za sebe a myslím že ano, nebylo to tak těžké jak sem čekala." Usmála sem se. Všichni ostatní také odsouhlasili že to nebylo tak těžké. Lili si oddechla a všichni sme se vydali na svačinu do velké síně po které následovala zkouška z lektvarů. Během jednoho dne sme museli zvládnout všechny zkoušky včetně nepovinných předmětů. Lili měla věštění z čajových lístků a já astrologii spolu s Remusem. Ostatní si nic dobrovolně vybírat nechtěli. Měla sem štěstí v neštěstí. Po poslední zkoušce přes den sem měla ještě několik hodin než zapadlo slunce, takže sem se zvládla ještě trochu učit, ale zatímco ostatní už slavili že splnili NKU já byla stále ve stresu. Sirius se mi snažil být oporou, ale je to Sirius. Moc mu to nešlo.

Když nastal čas na mou poslední zkoušku sešla sem se s Remusem ve společenské místnosti a spolu s dalšími studenty převážně z havraspáru sme se vydali na astronomickou věž. Zkouška probíhala také písemně, měli sme napsat vše co víme o smyslu hvězd a našem nejoblíbenějším souhvězdí. Samozřejmé sem si vybrala souhvězdí velkého psa. Ke konci zkoušky sme se měli pokusit naše souhvězdí najít na obloze. Ne všem se to povedlo, protože jak jistě víte některé hvězdy jdou na některém z místě vidět jen v určitý čas. Mě se to povedlo. Našla sem své souhvězdí i jeho nejjasnější hvězdu. Siriuse.

Z astronomické věže sem odešla zase spolu s Remusem. Oba dva sme dostali výbornou a mohli sme jít v klidu spát. ,, Kluci budou ještě vzhůru viď? " Zeptala sem se po cestě potemnělými chodbami. ,, Jo, chtěli počkáte než se vrátím. Proč? Chceš k nám na pokoj?" Nepatrně sem přikývla. ,, Holky už budou určitě spát a já je nechci zbytečně vzbudit. Myslíš že by to vadilo? " Remus se zasmál a dal mi ruku kolem ramen. ,, Mio. Ty už si asi hodně unavená že? Proč by proboha mělo vadit, jestli u nás přespíš? Obzvlášť když s jedním z nás chodíš. Myslím že Sirius zvou večerní návštěvu jen uvítá." Taky sem se zasmála. ,, Asi máš pravdu."

Po tom co sme se s tlustou dámou dohádali aby nás pustila dovnitř sme zamířili rovnou do klučičí ložnice. Vycházel z ní celkem rámus na to že bylo kolem půl jedné v noci. Remus se ani neobtěžoval klepat a rovnou vstoupil dovnitř. Já následovala jeho příkladů a co nejtišeji sem za sebou zavřela dveře. ,, Nazdar Reme. " Přivalil se k nám podnapilý James. ,, Vy stě pili?" Zeptala sem se s vykulenýma očima. ,, A to je má dáma. Ahoj má dáno jak se máš? " Usmál se na mě Sirius tak neodolatelně že sem se musela usmát taky. Petr seděl na své posteli a naléval do sklenic další várku. , To je ohnivá whiskey? " Nenápadné sem nadzvedla obočí. ,, Chceš taky? " Spiklenecky se na mě podívali James i Sirius. Zkoušela sem si spodní ret a s úsměvem přikývla. Remus se plácl do čela. , Že já sem tě sem vodil. " Všichni sme se zasmáli. ,, Ale prosím tebe. Stejně si dáš taky. " Usmála sem se na něj a od Petra sem si vzala dvě plné sklenice a jednu sem podala právě Removi. Lehce se na mě zamračil, ale v zápěstí se s chutí napil a já hned za ním. Ve chvíli kdy sem hřejivý nápoj spolkla mě Sirius políbil. Jen tak z ničeho nic. ,, To bylo za co? " Zase sem se zasmála. ,, Za to že si a za to že slavíme." Zakřičel a spolu s ním i Petr a James. ,, Tiše! Ještě sem přijde Gonagallová a bude po párty a já budu muset spát na chodbě. A navíc já a Rem ještě nevíme všechny výsledky. " Upila sem ze sklenice a zkřížila sem si ruce na prsou. ,, Tak toho že vy dva by ste to nedali se tady vážně nikdo nebojí." Podotkl Petr. ,, Přesně sestřičko. " Dopila sem zbytek své sklenice a šťouchla sem do Jamese, který se lehce zapotácel. ,, To že bydlím u tebe doma ze mě nedělá tvou sestru. V tom případě by byl Sirius tvůj bratr a kdybych já byla tvá sestra a on tvůj bratr tak by byl i můj bratr a to by sme pak provozovali incest. " Dokončila sem své zdlouhavé vysvětlování a všichni dostali výbuch smíchu. ,, Takže ty a tichošlápek něco provozujete jo?" Zeptal se posměšně James a Sirius po něm hodil polštář. ,, Přestaň dvanácteráku nebo se červíček promění a kousne tě do prdele. " Petr se zasmál. ,, Tak do toho nejdu. Moc dobře vím jak často chodí dvanácterák do koupelny. " Opět sme se všichni začali smát.

Po jedné celé láhvi whisky sme už byli v dostatečné náladě na to abychom začali dělat blbosti. Strhla se polštářová byt a kdy se mě James snažil udusit a Sirius mu málem urazil hlavu, takže všude po pokoji bylo peří z roztrženého polštáře. Pak si kluci vsadili že James porazí Sirius v páce. Samozřejmě že neporazil. Takže následující den hned ráno až vystřízliví tak musí pozvat Lili na rande. Všichni sme byli zvědavý co na to ta zrzka řekne.

Usínala sem v Siriusově tričku a v jeho objetí. Jeho vůně mě úplně pohlcovala a já usnula během pěti minut.


Zdravím lidičky s novou kapitolou. Doufám že se vám líbila. Maturitu už mám úspěšně za sebou a tak se můžeme znovu plně položit do Miina příběhu. 

Šeptala testrálůmKde žijí příběhy. Začni objevovat