Petůnie

148 8 0
                                    

Červenec 1977- Září 1978

,, Mio! Moje sestra je divná. Varuji tě předem. Dost možná na tebe nebude příjemná. " Řekla mi Lili když sme stály před vchodem do jejich domu. ,, Horší než Siriusova matka být nemůže." Usmála sem se na ni a ona odhodlaně odemkl vchodové dveře. ,, Mami, tati! Sme tady. " Zavolala do, na první pohled prázdného, domu. Z kuchyně se najednou vyřítila postarší žena se zrzavými vlasy. ,, No konečně! Už sem se bála že se cestou něco stalo. Našla si to tu v pořádku Mio?" Jen sem s úsměvem přikývla. ,, Jinak tě zavřou konečně ráda poznávám já jsem Clari a můj manžel Felix je teď venku za barákem. O Petůnii si jistě již slyšela. Je nahoře ve svém pokoji. Lili, jdi svou kamarádku představit své sestře! Zavolám vás až bude připravený oběd. " Udělaly sme jak řekla a šli sme do horního patra. Lili zaklepal na dveře z tmavého dřeva. ,, Dále!" Ozvalo se z póza nich. Vešli sme tedy dovnitř. ,, A to si ty. " Řekla dívka sedící na posteli a dál věnovala svou pozornost chlapci sedícímu naproti ní. ,, Mamka říkala že ti mám představit svou kamarádku. " Hnědovlasá dívka se znovu otočila naším směrem. ,, Jinak ahoj Vernone. " Zamávala Lili nesměle na chlapce. Ten na ni jen kývl. Přešla sem blíž k Liliiné sestře a natáhla sem k ní ruku. ,, Sem Mia. Těší mě. " Mou ruku po delším rozmýšlení přijala. ,, Petůnie a netěší mě. Prstýnky se na levé ruce nenosí. " Škodolibě se zasmála. ,, Pokud sou zásnubní tak ano. " Odpověděla sem jí s úsměvem. , Zásnubní? Není ti náhodou sedmnáct?" Její úsměv zamrzl. ,, Ano. " Usmála sem se na ni. ,, Ale v kouzelnickém světě už sem plnoletá. " Petunie i její přítel Vernon nesouhlasně zavrtěl hlavou. ,, Zasnoubit se s nějakým bláznem, se kterým se chvíli po svatbě stejně rozvedete mi nepřijde normální. " Odfrkla sem si. ,, A mně nepřijde normální odsuzovat lidi který neznám. Sírius je pro mě někdo na koho sem čekala celý svůj život. Proč bych ho nechávala jen tak jít? Lili? Půjde k tobě?" Otočila sem se na svou zrzavou kamarádku a ta spěšně přikývla. Její sestře sem už nic víc neřekla a jen sem se otočila na místech a vyšla z jejího pokoje.

,, Promiň, ale tvoje sestra je pěkně zlá." Lili jen malá rukou. ,, Já ji mám ráda i přes ty její nálady. Ve vlaku si říkala že mi chceš něco říct. Tak povídej." Sedla sem si na postel a povzdechla sem si. ,, Reguluse je smrtijed. Viděla sem ho tam ten den. A vsadím se o co chceš že ta partička Srabus, promiň Snape, Bellatrix i Narcisa tam byli taky. Určitě i mladý Malfoy." Lili si sedla vedle mě. , Dávalo by to smysl. Poslední dobou se furt drží spolu a sou divnější než normálně." Zamyslela se nad mou úvahou zrzka.

Naše poslední prázdniny utíkali jako voda. Červenec se přehoupl v Srpen a my celé dny trávily u vody jelikož venku bylo takové horko že nebylo nic jiného co sme mohli dělat.

Má milovaná paní Blacková

Chtěl sem ti jen napsat že moje matka s otcem zesnuli po boji s dračími spalničkami. Takže je v našem sídle jen Regulus a tak sem ti chtěl nabídnout, že až dostudujueme, jestli bys tam se mnou nechtěla bydlet.

Tvůj Tichošlápek.

Sova od Sirius mě svým způsobem potěšila, ale představa že bych žila pod jednou střechou se smrtijedem se mi nezamlouvala. Samozřejmé sem si o tom promluvila i s Lili a ta mé obavy sdílela. Ale i přesto sem na Síriusovu sovu odpověděla souhlasem.

Předposlední Srpnový den sme si již zabalily kufry a Liliin otec nás odvezl k Děravému kotly kde sme se na dvě noci ubytovaly. Hned druhý den ráno sme vyrazily do Příčně nakoupit několik věcí, které sme na poslední rok potřebovaly. Byla to spousta pergamenů, učebnice k OVCE a spousta náhradních brků s inkoustem. Věděli sme že kluci to nebudou brát tak vážně takže sme obě vzali od všeho ještě několik kusů navíc. I přesto že sme nakupovali jen ve dvou obchůdcích tak sme na příčné strávily celý den. Zasekl sme se například v knihkupectví nebo v obchodě s kouzelným tvory kde mě okouzlil štěně hafoně. Od té doby co mi umřel Frenk sem o pořízení nového mazlíčka ani nepřemýšlela, ale Hafoň nebyl vhodný na to, abych si ho sebou vzala do Bradavic. ,, Hele Mio. Nezájem na zmrzlinu? Zahlédla sem že má dnes citronovou, tvojí oblíbenou. " Nic sem na to neodpověděla a jen se rozběhla směrem, kde vždy stál nás oblíbený stánek se zmrzlinou. Lili běžela za mnou a smála se jako blázen. Až to rozesmálo i mě a já málem omdlela z nedostatku kyslíku. ,, Mudlovská šmejdka a krve zrádkyně si běhají po Příčné jako by jim to tu patřilo. Vidíš to Bello. " Zaslechla sem za svými zády slizký hlas. ,, Máš nějaký problém Malfoy?" Zetala sem se ho tím nejprotivnějším hlasem který sem ze sebe zvládla dostat. ,, Můj jediný problém je to že ještě furt dýcháš Ros. " Zasmála sem se a přešla sem k blonďákovi blíž. ,, Mám to brát jako výhružku? " Dívala sem se mu zpříma do očí. V tom mezi nás vešla Bellatrix. ,, Spíš než jako výhružku bych to nazvala připomínkou slibu. Nezapomeň že ti zničím ten tvůj krásný živůtek. " Uchechtla sem se. ,, Krásný? To sotva Bello. Už jen proto že sem nějakou dobu žila s tebou pkd jednou střechou krásný vážně není." Lucius mě chytil za ruku. , A podívejme se. " Držel mé zápěstí tak pevně že to až bolelo. ,, Pusť mě ty šmejde." Snažila sem se mu vytrhnout, ale jeho stisk jen zesílil. Koutkem oka sem zahlédla jak Lili vytáhla hůlku. ,, Copak to máš na té ruce krásko? Že by o tebe předci jen měl někdo zájem? " Konečně sem se mu vyškubla. ,,Už nikdy na mě nešahej!" Zasmál se a naklonil se ke mě mnohem blíž než mi bylo příjemné. Jeho dech mě nepříjemně zalechtal na krku. ,, Nebo co? Co uděláš maličká? Až moc se bojíš. Ten tvůj strach de doslova cítit. Stejně jako v ten den kdy zemřela ta vaše kamarádka." Měl pravdu. Dostala sem strach. Nemohla sem se ani hnout i přes to že sem chtěla a Lili na tom byla podobně. Hůlku sice měla v ruce, ale neodvážil se jí zvednout proti dvoum smrtijedům. Lucius mi špičkou jazyka přejel po krku a mě se zvedl žaludek, ale snažila sem si zachovat kamenný výraz. ,, Taková škoda že se zatahuješ zrovna s Blackem. " Podotkl a bez jediného dalšího slova spolu s Bellatrix odešli. Oklepala sem se nechutí a začala sem si otírat krk. ,, Fuj. To je nechutný." Lili se na mě dívala jen se smutkem v očích. ,, Promiň že sem něco neudělala. " Jen sem zavrtěla hlavou. ,, To nevadí, chápu to. Byli dva a ty jen jedna." Usmála sem se na ni a ona na mě také. ,, Na!" Vytáhla z tašky ubrousek a podala mi ho. Vděčně sem se na ni usmála a došla a sem si dřela krk. ,, Myslím že na citronovou zmrzlinu mě doslova přešla chuť. " Lili se zasmála a společně sme se vrátili do našeho pokoje v Děravém kotly. Samozřejmě sem hned poslala sovu Tichošlápkovi o tom co se stalo, ale hlavně ať nic nedělá, chtěla sem jen aby věděl co se stalo.

1,Září sme se celá naše parta sešli na nádraží King's Cross na nástupišti devět a tři čtvrtě. Sirius celý napjatý vyhlížel Malfoye a já měla co dělat abych ho trochu mírnila. Málem mi rozdrtil ruku, když ho zahlédl skrz páru nastupovat do vlaku. ,,Říkám ti nech to být!" Jen si těžce oddechl a zatáhl mě do nejvzdálenějšího vagonu od toho zmijozelského. Všichni ostatní se vydali hned za námi. ,,Co se stalo?" Zeptal se Petr když sme si všichni posedali ve volném kupé. ,,Malfoy si podepsal rozsudek smrti." Řekl Sirius bez jediné známky nějaké emoce. Bouchla sem ho do ramene. ,,Nic, jenom si zmijozelští myslí že mě vyděsí." Mávla sem nad tím rukou. Ale co si budem. Vážně se jim povedlo zasadit mi brouka do hlavy. ,,Co vy a OVCE, už víte co si budete brát za předměty?" Usmála sem se na všechny a oni mi postupně začali odpovídat. ,,Jelikož já a lili chceme být bystrozoři, tak si bereme obranu proti černé magii, lektvary, kouzelné formule a Lili si navíc vzala ještě starodávné runy." Remus se chtěl stát lekouzelníkem takže měl předměty jako bylo bylinkářství , lektvary a kouzelné formule. Petr samozřejmě jako vždy neměl vůbec tušení co bude chtít dělat po škole, takže si vybral ty nejlehčí předměty jako kouzelné formule, astronomii a studium mudlů. Já, Marleen a Sirius sme chtěli taky na bystrozora, takže sme měli to samé co James a Lili akorát já navíc měla péči o kouzelné tvory. Což znamenalo že já a Lili sme měli pět předmětů, James, Marleen a Sirius čtyři a Petr a Remus tři.

Co si budeme , už od chvíle co sme přijeli do hradu, sme nevstali od učebnic. já každý svůj volný čas trávila u Hagrida, který se nabídl že mě bude o tvorech doučovat. James byl protivný, protože Lili trávila celé dny v knihovně a Sirius to bral s klidem jelikož také pořád koukal do knížek. Marleen byla vždy si Lili v knihovně, stejně jako Remus a Petr na to kašlal a nechával vše náhodě, což nikdo z nás nechápal.

Září nebylo vůbec zábavné i přes to že sem se učila předměty, které mě zajímaly ze všech nejvíc. Navíc sem na chodbách hradu vždy cítila že mě někdo pozoruje. nebylo to vůbec příjemné.

Šeptala testrálůmKde žijí příběhy. Začni objevovat