1979-1980
Fénixův řád se činil. Byl to již druhý rok co sme vystudovali. Já stále bydlela se Siriusem a náš vztah snad nikdy nebyl lepší. V Prosinci roku 1979 sme se vzali. Nebylo to nic extra. Prostě sme zašli na ministerstvo a nechali se oddat tam. Žádné šaty, žádní hosti. prostě jen mi dva a sámotný ministr kouzel.Ten den sem se vzdala jména Ross a přijala sem jméno Blacková. Mia Molly Blacková. Siriusovi se to líbilo tak moc že mi týden v kuse říkal celým jménem.
James a Lily nebyli o moc pozadu. Pár dní potom co sme jim oznámili to, že sem svoji tak se z nich stali snoubenci, ale udělali to s mnohem větší parádou než my. Bylo to krásné, až na to že se Lily tím prstýnkem málem udusila, protože jí ho James dal do zákusku. ,,Jamesi Pottere. Ty si prostě to největší pako na světě." Stále vykašlávala zbytky šlehačky a hned vzápětí mu řekla ano. Byla sem ráda že sem svou svatbu měla v tak klidném duchu, protože pomáhání s tou Liliinou mě stálo všechny síly. Má zrzavá kamarádka musela mít tu nejúžasnější svatbu v celém kouzelnickém světě. Měli sme to vymyšlené do detailů. Od kytek až po sponu která jí bude držet závoj. V jednom z mudlovských zlatnictví sem objevila stříbrnou sponu se smaragdy. Byla dokonalá. Nádherně vyčnívala v jejích vlasech.
Bylo Září roku 1980. Překrásný den. Bylo teplo a tak sem ze své masivní dřevěné skříně vytáhla šaty, které Lily vybrala pro družičky. Byla sem to já,Marleen a Petunie. Měla tam být i Dorcas. Nehorázně moc mi chyběla. Ty šaty by jí slušely. ,,Nad čím přemýšlíte paní Blacková?" Vešel do pokoje Sirius a posadil se na postel. ,,Nad Dorcas." Řekla sem mu upřímně. ,,Taky mi chybí." Přiznal a stoupl si aby mě mohl obejmout. ,,Ty šaty by jí slušely." Řekl a já se zasmála. ,,Přesně nad tím sem před chvílí přemýšlela. Modrá jí vždy slušela."
Na místo svatby sme dojeli na motorce. Na štěstí sem tam přijeli včas. Všude už bylo plno lidí. Na první pohled ste mohli rozpoznat kdo je mudla a kdo kouzelník. Zatímco mudlové měli jednoduché šaty. Většinou bílé, nebo černé. Kouzelníci měli šaty mnoha střihů a barev. Profesoři z Bradavic na sobě měli společenské hábity. V davu sem zahlédla i Verona a Petunii. Nybl to hezký pohled. Ty dva sem si nikdy neoblíbila. Petunie se kolem sebe ohlížela a vrhala na všechny, kteří byli jen trochu odlišní ošklivé pohledy. ,, Ty dva tu chyběli. " Šťouchla sem do Tichošlápka a kývla sem hlavou jejich směrem. ,, Furt jsou lepší než smrtijedi." Zasmál se a odtáhl mě až do menšího domku kde se připravovala Lily. ,, Má nejkrásnější kamarádko. " Oslovila sem ji a v zápěstí sem si uvědomila že je tam i Marleen. ,, Teda kamarádky. " Zasmála sem se a chytla sem hřeben který po mě Marleen hodila. ,, Hele Mckinnonová. Dávej bacha nebo někoho připravíš o hlavu. " Znovu sem se zasmála a hřbetem ruky sem si utřela slzu, která mi stékala po tváři. ,, Accio hřeben. " Marleen švihla hůlkou a hřeben mi tím vytrhl z ruky. ,,Myslím že ta nervozní by tu měla být Lily." Má zrzavá kamarádka se zasmála. ,,Mia má pravdu Marleen. Uklidni se trochu. Moc to prožíváš." Všechny sme se pak jen smáli a já dokonce dostala povolení abych Marleen pomohla s Liliiným účesem.
Když sem vyšli z místnosti a mohli sme zrzku vidět na denním světle tak sem na chvíli oněměla. Byla nádherná. ,,James má štěstí." Usmála sem se na ni a Lily mě objala. ,,Děkuju." Přitáhla do obětí i Marleen. ,,Vám oboum. Tenhle den pro mě tolik znamená a já sem nehorázně vděčná že vás tu můžu mít." Marleen se odtáhla jako první. ,,Hlavně nebreč! Nebo budeme muset začít od znova." Chodbou se ozvali kroky a přerušili náš smích. ,,Moc se nesmějte holky. James už čeká." Usmál se Sirius a nabídl Lily ruku. Ta ji přijala. Já s Marleen sme se vydali k oltáři, abychom si stoupli na stranu nevěsty. Naproti nám už stáli Remus a Petr. Remus držel prstýnky a vypadal že ani nedýchá. Nenápadně sem mu naznačila ať se nadechne a tiše jsem se zasmála. Zato James vypadal v klidu. Nebyl nervózní. Ještě aby jo. Na tenhle den čekal od první chvíle co Lily zahlédl na chodbách Bradavického hradu. Byli spolu dokonalí. Když začala hrát hudba všichni se otočili dozadu. Stála tam lily se svým otcem. Byla hodně nervózní, ale i přesto všechno se usmívala. Sirius mezitím doběhl k Jamesovi a stoupl si mezi Petra a Remuse. Také byl dokonalí, měl na sobě černý smoking a na bílé košili mu vyčnívala rudá kravata. Dlouhé černé vlasy,které sem mu zakázala ostříhat měl sepnuté v drdolu. Pokaždé když sem se na něj podívala, tak mi přišlo jako bych se znovu zamilovala. Z myšlenek mě vytrhla až zrzavá šmouha která prošla kolem mě. Lily stihla dojít až k oltáři a její otec vložil její dlaň doté Jamesovi a usmál se na něj. Rozhlédla sem se kolem. Většina přítomných si osušovala oči. Dokonce i Minerva plakala. Viděla sem Petunii která se dokonce i usmála, ale hned co si všimla že se dívám nasadila tu svou masku.
,,Vítám vás dnes, v tento překrásný den, abychom spolu byli svědky spojení těchto dvou mladých lidí. Jamese POttera a Lily Evansové." Lily si přála aby na jejich svatbě bylo něco mudlovského, takže je oddával normální kněz místo zaměstnanec ministerstva kouzel.
,,Já James Potter odevzdávám se tobě Lily Evansová
a přijímám tě za manželku).
Slibuji, že ti zachovám lásku, úctu a věrnost,
že tě nikdy neopustím
a že s tebou ponesu všechno dobré i zlé
až do smrti.
K tomu ať mi pomáhá Merlin. "
Po těchto větách se oba dva políbili a kněz jen dodal. „Co Bůh spojil, člověk nerozlučuj."
Následně se podepisovali papíry a všechny ty kraviny kolem toho a pak.. nastala má nejoblíbenější část a to byl oběd. Byl vynikající. Následná oslava byla také úžasná. Ten den byl tak dokonalý, že ani sám pán temnot by ho nemohl zničit.
,,Siriusi, Mio? Rádi bychom vás s Jamesem o něco požádali." Odchytila nás Lily zrovna ve chvíli kdy sme spolu tancovali. Oba sme jen přikývli a následovali sme ji ven ze stanu. ,,Tak mluvte hrdličky. O co jde?" Zeptal se Sirius a já jen tiše naslouchala. Lily se zajiskřilo v očích a já vypískla. ,,Co se děje?" Otočil se na mě rychle Sirius a já jen skočila k Lily a silně sem ji objala. ,,SI těhotná! U Merlinových vousů gratuluju." Sirius se tvářil zmateně. ,,Jak to sakra víš?" Zasmál se a James do něj šťouchnul loktem. ,,Holky to vždycky nějak poznaj." ,,Co bylo to o co ste nás chtěli požádat?" Zeptala sem se zvědavě . ,,Chtěli bychom abyste byli kmotři toho dítěte." Usmála se Lily a my se Siriusem nemohli jinak než souhlasit.
ČTEŠ
Šeptala testrálům
FanfictionMé jméno je Mia Molly Rose. Studuji v Bradavicicích. Je to můj domov. za celých sedm let co jsem tam studovala se stala spousta věcí. Jako například to, že začala první kouzelnická válka. Nejlepší umístění #1 poberti #7 Harry Potter