önceki bölüm
-Bu evde istediğin kadar kalabilirsin. Ben kütüphaneye gidiyorum.Bir sorun olursa beni 1.katta bulabilirsin.
Chen yi yun, üstünü giyindikten sonra veda etti ve ayrıldı.
.
.
.
.
.
.
Chen yi yun, hemen kütüphaneye gitti.İlk oturduğu yere oturdu.Bu sefer Dao kai'nin yaptığı yemeklerden kalanları yanına almıştı. Bir çok kitap aldı ve birine başladı.Chen Yi Yun, okuduğu kitaba baktı ve düşündü.
-Dao yani yol.
Bir gelişimcinin yolu olmalıydı.Peki chen yi yun'un yolu neydi?! Ne yapmak istiyordu?!
Chen yi yun, gezmek ve eğlenmek istiyordu.Güçlenmek istiyordu.O zaman özgür olmalıydı.Her şeyi yapacak güçte ve istediklerini yapacak kadar da özgür ve kısıtlanmamış olmalıydı.
-Özgürlük!!
Chen yi yun, kendi kendine mırıldandı. Özgür olmak istiyordu.Fakat bağları vardı.Bu bağlar kolayca koparıp atabileceği bir şey değildi. Rahatsız oldu.
Chen yi yun'un üç büyük bağı vardı.İlk bağ kardeşiydi.İkinci bağı tarikatıydı.Üçüncü bağı ise yeni kabul ettiği Dao kai idi.
Dao kai, en küçük sorundu.Onu halledebilirdi.Tarikattan da ayrılabilirdi.Asıl sorun kardeşi Chen zizi idi.Ondan kurtulmak kolay değildi.
Chen zizi ve chen Tian bir ruh anlaşması ile birbirine bağlıydı.Yani bu anlaşmayı bozmadan özgür olamazdı. Düşündü .
Normalde ruh anlaşması chen Tian'ın ruhu kırıldığı için bozulmalıydı. Fakat bu mantıksız piç chen Tian, ruh anlaşmasınına bir madde eklemişti. Bu maddeye göre kendisi bir gün ölürse bedeni bir mıknatısa dönüşecek ve başka bir ruhu çekecekti. Bu sayede bu yeni gelen ruh, kardeşini korumaya devam edecekti.Yani anlaşmanın bozulması aşırı derecede zordu.
Anlaşmayı bozmak zorundaydı. Kardeşini öldürürse önünde yaşamak için sadece 1 yıl olurdu.Bu da önemsiz bir süreydi. Ayrıca kendisi bir yıl yaşadıktan sonra başka bir ruh bedene gelecekti.Bu döngü chen zizi, doğal yoldan ölene kadar devam edecekti.
Chen yi yun, kütüphanede ki kitaplara baktı.Anlaşmalar ile ilgili araştırma yapmak istiyordu.
Saatler geçmesine rağmen doğru düzgün bir şey bulamadı.Çok fazla kitap vardı.Belki de diğer katlara bakmalıydı.Fakat 1.kattaki kitapları bitirmeden de gitmek istemiyordu.
Chen yi yun, tam 1 hafta boyunca kütüphane de kapalı kaldı ve sürekli okudu ve araştırma yaptı. Eline doğru düzgün bir bilgi geçmemişti.
Chen yi yun, sıkıldı ve yoruldu.Başı ağrıyordu.Neden bilgi yoktu?!
Chen yi yun, eve gitmek ve yıkanıp uyumak istiyordu.Ayrıca gelişim yapmak ve güçlenmek zorundaydı. Kendi yolunu çoktan seçmişti.Tek yapması gereken yolu açmak ve ilerlemekti.Hayal ile hedef arasında ki fark eylemdi!!
Chen yi yun, eve geldiğinde ev boş gibi görünüyordu. Dao kai neredeydi?!
Tam sesleneceği sırada bir ses duydu.Ses, Dao kai'nin odasından geliyordu.Merak etti ve odaya girdi.
Dao kai, başını tutmuş ve fetüs pozisyonuna geçmişti.Acıyla inliyor ve ağlıyordu.
Chen yi yun, ne olduğunu anlayamadı.Tereddüt ile Dao kai'ye yaklaştı ve eliyle dokundu.
Dao kai, bir anda irkildi.Gözlerinde ki bakış değişti.Gözleri bile kıpkırmızı görünüyordu. Eliyle chen yi yun'u çekti ve bir anda üstüne çıkıp pis bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...