12.Bölüm

1.6K 178 22
                                    

Medya dao kai.

Önceki bölüm

Chen yi yun, akşama doğru bütün şişeleri sattı.İyi kazanmıştı.Toplam 420 puan kazanmıştı! Bunun 84 puanı Dao kai'ye gidecekti ve geri kalan da kendi cebine kalacaktı.

Chen yi yun, mutlu bir şekilde çarşıdan çıktı ve evine gitmeye başladı.
.
.
.
.
.
.
.
Chen yi yun, eve geldiğinde yüzünde mutlu bir gülümseme ile Dao kai'nin odasına gitti.

Dao kai, gelişim yapıyordu. Gelenin chen yi yun olduğunu görünce heyecanla konuştu.

-Kıdemli kardeş Tian, bütün şişeleri sattın mı? Ne kadar kazandım?

Chen yi yun, heyecanla konuştu.

-Kimliğini Çıkart da puanları aktarayım! Bugün harika kazandık!

Dao kai, kimliğini çıkarttıktan sonra chen yi yun 84 puanı kendi kimliğinden aktardı.Bir tür para havale etmiş gibi olmuştu.

Katkı puanları, öğrencinin yeşim kimliğinde saklanırdı. Bu kimlikler bir çok işe yarıyordu. Öncelikle kişinin bilgileri yer alıyordu. Sonra, katkı puanı taşıyordu. Bir de iletişim sağlıyordu. Bu kimlikler tarikatta kayıtlı olduğu için tarikatın yaşlıları kimliğin kırılması ile öğrencilerin başına bir iş geldiğini anlayabiliyorlardı. Kısacası çok işe yarar bir şeydi.

Dao kai, kendisine aktarılan puana baktığında bu kadar fazla olacağını düşünmediği için şaşırdı. Toplam 120 puanı olmuştu. Zar zor biriktirmişti. Şimdi bir çırpıda çok fazla kazanmıştı. Bu puanı hemen harcamak istedi. Öncelikle bir teknik ve silah almak istiyordu. Dış öğrenci olduğu için kütüphane de sadece 1.kata gidebiliyordu. Fakat yeterli katkı puanın varsa diğer katlardan bir kitap alabilirdin.

-Çok teşekkür ederim kıdemli kardeş Tian!

Chen yi yun, hoş bir gülümseme ile Dao kai'nin omzunu okşadı ve konuştu.

-Önemli değil. Her 3 günde bir çarşıda satmayı planlıyorum. Bir şey ne kadar az bulunursa o kadar değerli olacaktır. Puanı harcamak istediğini görebiliyorum. Fakat hemen harcama ve biriktir. Daha iyi eşyalar alırsın.

Dao kai, Chen yi yun'a tapınmaya benzer bir şekilde baktı ve derinden eğilip bir selam verdi. Gözlerinin içi gülüyordu.

Chen yi yun, dao kai'ye veda ettikten sonra kendi odasına gitti. Yatağında uyuyan yılanın biraz daha büyüdüğünü ve biraz da değiştiğini gördü. Yediği yumurta gerçekten de değerli olmalıydı.

Chen yi yun, bu yılan uyandığında gitmek isterse tutamayacağını biliyordu.Ona minnettar hissediyordu. Onun sayesinde bir çok şey elde etmişti.Bir şekilde bu borcunu ödemek istiyordu.Yılan, gözünde aşırı sevimli görünmeye başlamıştı.

Chen yi yun,elini yılanın pullarına attı ve biraz okşadıktan sonra rahatsız etmemek için odadan tekrar çıktı. Gelişim yaparsa gelen Qi akışı onun gelişimini bozabilirdi.

Canavarların gelişimi uyumak üzerine olurdu.Tıpkı bu yılan gibi.O sadece uyumuyor,gelişim yapıyordu.

Chen yi yun, evin içinde başka bir odaya gitti ve aldığı suları seyreltmeye başladı. Bu sefer sadece 3 tane yapacaktı.Bir sonra ki sefer ise sadece 1 tane yapacaktı.Bu sayede kimseyi şüphelendirmeyecekti. Sonuçta, insanlar bu değerli suların nereden geldiğini doğaları gereği merak edecekti.

Chen yi yun, suları hazırladıktan sonra kendi gelişimi için saf göl suyunu içmeye başladı.İlk şişeyi tamamen bitirdikten sonra sembolü güçlendirmeye başladı.Saatler sonra içtiği göl suyundan aldığı enerjinin tamamı sembole gitmişti.Biraz parlaklaşsa da hala karanlık ve cansız görünüyordu.

I found myself in the TV series !![BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin