39.Bölüm

1K 145 35
                                    

Pinterest de resimlere bakıyordum. Bakın ne buldum?! Bu bir kaç gündür ne oldu bilmiyorum ama harika şeyler oluyor. Beni takip ettiğiniz ve kitaplarımı okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ediyorum. Hepinizi seviyorum. İyi ki varsınız.❤

İyi okumalar.

Önceki bölüm

Chen yi yun, yapılan iyiliği de kötülüğü de Fazlasıyla ödeyen bir tipti.!

#######

Dao kai'nin yolcuğu iyi ilerliyordu. Önlerinde 1 aylık bir süre kalmıştı. Çoğunlukla etrafa bakıyor ve geceleri de gelişim yapıyordu. Bir insan olduğu için çöl şeytanlarından daha farklı bir şekilde zaman geçiriyordu.
.
.
.
.
.
.
Zaman hızla geçiyordu...

1,5 ay hızla geçmişti. Dao kai, yolcuğun son aşamalarında olduğunu görmüştü. Kanatlara sahip olan Phoenix ırkını ilginç bulmuştu.

Dao kai ve grubu, garip yaratığın üstünde gece vakti ilerliyorlardı. Bu zaman aralığında titremesi ara sıra geliyordu. Çözümü de çok az bir miktar peri tozu kullanmakta bulmuştu. Elinde az bir miktar kalmıştı. Hepsini kullanmadan gidecekleri yere varması iyi olurdu. Yoksa zor durumda kalırdı.

Dao kai, yerleşim yerlerinin gökyüzünde olmasını biraz tuhaf karşılamış ama neden olduğunu da anlamıştı. Sonuçta phoenix ırkının tüm yaşamı havada geçiyordu.

Dao kai, bu uzun yolculukta bir çok ilginç şeyle karşılaşmıştı. Bir ara başka bir ırk ile karşılaşmışlardı ve geçmek için yüklü bir miktar ödeme yapmışlardı.

Irkların kendilerine ait garip bir düzeninin olduğuna tanık olmuştu. Hepsi birbirlerine düşmanca baksa da saldırmıyorlardı. Bu da bahsedilen anlaşma yüzündendi.

Dao kai, merakla ustasına döndü ve konuştu.

-Usta, eğer ki iki ırk birbirine saldırsaydı ve biri ölseydi Ne olurdu?! Bu Anlaşmanın bozulması mı demek? Anlaşmanının maddelerini çiğneyenlere ne olur?

Jiya jia, gülümsedi ve açıklamaya başladı.

-Anlaşmanın maddeleri bozulursa, 10 ırk'ın toplandığı bir meclis toplanır. Ayrıca bu anlaşma da göklerin altında yapıldığı için bozulduğu anda cezalandırılır. Biz görmesek bile gökler her şeyi bilir. Kim haklı kim haksız mecliste öğrenilir ve ceza uygulanır.

Dao kai, başını salladı ve onayladı. Anlamıştı. Anlaşmayı bozmak korkunç sonuçları yol açabilirdi. Merakla sordu.

-Usta, ne kadar yolumuz kaldı?

Jiya jia, biraz etrafa baktı ve hesaplama yaptıktan sonra konuştu.

-Yaklaşık 2 gün kaldı. Phoenix ırkının akademisine varmak üzereyiz. Bizi, birileri karşılayacakmış.

Dao kai, kendilerini karşılayacak olan kişiyi merak etti. Zorla çağırılmıştı ve neden olduğunu da merak ediyordu. Kim kendisini tanıyordu ki?! Hatta, çöl şeytanlarının yanında olduğunu da biliyordu. Bu tuhaftı.

Dao kai, bir anda gelen izlenme hissi ile ürktü. Yine aynı şey...
Uzun zamandır izlenilmiyordu fakat bu bir kez daha ortaya çıkmıştı.

Dao kai, kendisini izleyen kişinin sadece izlemekle yetindiği için mutluydu. Daha doğrusu rahatlamış haldeydi. Çok uzaklardan bile görebiliyorsa, öldürme gücü de olmalıydı. Dikkatli olmakta fayda vardı.

Dao kai, bir süre izlendikten sonra hiç olmamış gibi his ortadan kayboldu.

Dao kai, yolculuk boyunca gelişim de yapmıştı. Oldukça güçlenmişti. Bazen merak ediyordu. Chen yi yun, neredeydi?! Kiminleydi?! Ne yapıyordu?! Hepsinin cevabını yolculuktan sonra alacağını biliyordu.

I found myself in the TV series !![BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin