Önceki bölüm
Dao kai, Chen yi yun'un neden buraya geldiğini bilmiyordu!.Yılanın, neden bu kadar telaşlı olduğunu da bilmiyordu.
Dao kai, bir süre dinlendikten sonra yola devam ettiler.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dao kai, saatlerce ilerledikten sonra bir gölün kenarında durdu.Yılan, tam da burada kendisini bekliyordu.Dao kai, denizin içinde bir mağara olmasına mı şaşırsa, yoksa içinde bir göl olduğuna mı? Bilmiyordu.
Dao kai, yılana döndü ve merakla sordu.
-Kardeş Tian'ın burada mı olduğunu söylüyorsun?!
Yılan tıslayarak cevap verdi.
-Aşağıda! Hoşçakal velet! Bir daha asla görüşemeyeceğiz!
Dao kai, bir cevap veremeden göle hızla itilmişti.
Dao kai, içinden yılana küfretti. Bu gölün suyu, ilginç bir şekilde chen yi yun'un getirdiğine benziyordu. Biraz içti ve gerçekten de o olduğunu anladı.
Dao kai, şaşkındı. Chen yi yun, burayı nasıl bulmuştu?! Onu da mı yılan getirmişti?!
Dao kai, gölün dibine doğru yüzdü. Bir yandan da bu faydalı suyu içiyordu.
Dao kai, Chen yi yun'un gölün dibinde olduğunu düşünüyordu. Tam olarak ne halde bulacaktı?! Biraz endişeliydi.
Dao kai, bir süre sonra bu su ile gelişim de yapmaya başladı. Kendisine verilen şişe biteli çok olmuştu.
Dao kai, biraz meraklıydı. Burada ne ile karşılaşacağını bilmiyordu. Saatler sonra gölün dibine vardığında bir çatlak olduğunu gördü ve şaşırdı.
Dao kai, biraz incelediğinde Çatlağın, tam da Chen yi yun'un bedenine göre olduğunu gördü.
Dao kai, Chen yi yun'un burada olduğunu hissetmişti. Hemen kendisini zorladı ve çatlaktan içeri girdi. kendisini saran aşırı yoğun enerji yüzünden hareket edemediğini fark etti. Suyun, yoğun enerjisini kendi gelişimi için kullanmaya karar verdi. Yavaşça aşağı doğru çekiliyordu.
Dao kai, kısa bir süre içinde seviye atladı. Burasının yoğun enerjisi kesinlikle mükemmeldi.
Dao kai, bir yandan gelişim yapıyor bir yandan da düşünüyordu.
Burası neresiydi?!
Yılan neden" bir daha görüşemeyeceğiz" demişti?!
Chen yi yun, neredeydi?!
Dao kai, hiçbirinin cevabını bilmiyordu. Elinden gelen tek şey yetişim yapmaktı.
Dao kai, aylarca burada aşağı doğru indi. Gelişimi çok hızlı ilerlediği için sadece temelini güçlendirmeye başlamıştı.
.
.
.
.
Dao kai ve Chen yi yun'un ortadan kaybolmasından bir kaç gün sonra Chen zizi, onları aramış ama bulamamıştı.Chen zizi, abisine ulaşmaya çalışmış ama başaramamıştı. Tek bildiği şey, hala yaşadığı idi.
Chen zizi ile Chen Tian arasında ki ruh anlaşması sayesinde yaşadığını az çok anlıyordu.
Chen zizi, anlaşmanın maddelerini biliyordu. Yani Chen yi yun'un abisi olmadığını biliyordu. Fakat pek de umursamamıştı. Çünkü, aralarında bir anlaşma vardı ve o kişi kendisini korumak zorundaydı.
Chen zizi, abisinin öldüğünü bilse de pek umursamamıştı. Çünkü, Chen Tian ile chen zizi öz kardeş değillerdi!!!
Chen zizi ve Chen Tian, üvey kardeşti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...