Önceki bölüm
İşler tamamen sarpa sarmıştı ve Chen yi yun ile Dao kai, çok uzun bir süre boyunca birbirlerini göremeyeceklerdi.
.
.
.
.
.
.
.
Chen yi yun, kollarından tutulmuş halde uzun süre yolculuk yaptı. İlginç bir şekilde bu kişiler yerde değil de gökyüzünde yaşıyordu. Evler, hanlar, binalar vb bir çok yer havada asılı haldeydi.Bazı kanatlı adamlar ve kadınlar garip bir şekilde chen yi yun'a bakıyordu. Sonuçta Hidra kıtasında ki insanlardan daha farklı görünüyordu ve uçamıyordu.
Chen yi yun, yolculuktan rahatsız olduğu için meditasyon yapıyordu. Gelişimi yavaş yavaş artıyordu. Bir de arada kendi bedenine bakıyor ve bu yabancı ruhun büyümesini izliyordu.
Chen yi yun'un bu yabancı ruha yönelik iki tahmini vardı. İlk tahmini ele geçirildiği yönündeydi. Fakat bunu da bir şekilde çürütebilirdi. Ele geçirilmiş olsaydı nasıl kendisinde olabilirdi?! En azından ne olduğunu anlardı. Fakat anlamış değildi.
İkinci tahmini ise çok mantıksızdı. Hamile olabilirdi. Fakat Chen yine yun, bir erkekti! Hamile olması bu yüzden imkansızdı. Bu yüzden de iki tahminde boşa çıkıyordu.
Chen yi yun, derin bir iç çekti. Bazı şeyleri öğrenmişti. Bu adam yani Fu zi qu, bir çok şeyi açıklamıştı.
Chen yi yun, yüksek yıldızlı bir kıtada olduğu için burayı tek başına gezmeyi istiyordu ama şimdi çok zayıftı.
Grup, bir süre daha ilerledikten sonra gökyüzünde duran bir kaç katlı binaya geldiler. Burası bir handı.
Bu adamlar kanatları olduğu için uçabiliyorlardı. Yeri pek kullanmıyorlardı. Her şey havadaydı.
Chen yi yun, tarikatın da havada olduğunu düşünüyordu. Acaba nasıl kalacaktı orada bilmiyordu.
Grup, hana girince hepsi kanatlarını içlerine çektiler ve normal insanlara dönüştüler.
Chen yi yun, şaşırsa da bir şey demedi. Bu dünya da her şey olabilirdi ve bunu da her geçen gün daha iyi anlıyordu. Tek anlamadığı şey bedeninde ki yabancı ruhtu.
Chen yi yun, sonunda kollarının bırakılması ile rahatladı ve etrafa baktı. Bir çok kişi vardı.
Chen yi yun, merakla sordu.
-Kıdemli Fu, gideceğimiz yer de havada mı olacak? Burasının kalabalık olmasının sebebi tarikatın öğrenci alımı mı?
Fu zi qu, biraz düşündükten sonra açıklama yapmaya başladı.
-Tarikat düşündüğün gibi gökyüzünde olacak ama bir toprak parçasının üstünde olacak. Yani rahat olabilirsin. Ateş kapanı tarikatı bir üç yıldızlı tarikattır. Öğrenci alımını ise 20 sene de bir yapar ve sadece 30 yaşından küçük olan yetenekli kişileri kabul eder. İlk denemende giremediysen bir kez daha deneyebiliyorsun.
Chen yi yun, anladığını belirttikten sonra merak ettiği şeyleri sormaya başladı.
-Ben bir insan olarak girebilir miyim ki?!
Fu zi qu, gülümsedikten sonra konuştu.
-Kaç yaşındasın? Gelişim seviyen ne?
Chen yi yun, hızlıca cevapladı.
-25 yaşındayım ve Gerçek kaynak alemi 6. Seviyedeyim.
Öğrenciler kendi aralarında güldüler. Alay ettikleri çok açıktı.
Fu zi qu, sesini düzelttikten sonra konuştu.
-Çok zayıfsın. Burada 15 yaşında ki çocuklar bile senden daha güçlü. Her neyse 1 yıldızlı bir yere göre iyi sayılırsın. Burada kaynaklar daha çok. Bu yüzden hızlıca güçlenebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...