27.Bölüm

1.1K 150 18
                                    

Bir dao kai daha. Cidden yakışıklı ha.🤭

Önceki bölüm

Chen yi yun, aşağı indikten sonra emin adımlarla pagodaya doğru ilerledi. Belki Daha fazlasını yapabilirdi. Yeni kazandığı eşyalar ve göz soyu kesinlikle çok yardımcı olacaktı.
.
.
.
.
.
.
.
Chen yi yun, ilk kata geldiğinde etrafın çok karanlık olduğunu fark etti ve sol gözüne biraz enerji gönderip etrafını inceledi.

Chen yi yun, sol gözü ile etrafını görebilmişti. Büyük bir odadaydı. Etrafta garip bir sis vardı.

Chen yi yun, görünmeyen bir şeylere karşı savaşan öğrencileri de görebiliyordu. Bu sis, belki de bir ilüzyondu.

Chen yi yun, sol gözüne enerji göndermeyi bıraktı ve gözünü kapatıp diğer gözü ile incelemeye başladı. Hemen yanında garip bir şey ortaya çıkmış ve kendisine saldırmak üzereydi.

Chen yi yun, şimdi anlamıştı. Gerçekten de bir hayaldi. O şeyin kendisine saldırmasını bekledi. Saldırısı korkutucu görünüyordu. Tehlikeyi bile hissedebiliyordu.

Garip varlığın saldırısı içinden geçti ve hiç acıtmadı. Gerçekten de bir hayaldi.

Chen yi yun, sol gözü ile görmese asla fark etmezdi ve tehlikeyi hissettiği anda kendini savunmak için enerji harcardı. Enerjisi bittiği anda da pagodadan atılır ve başarısız olurdu.

Chen yi yun, kendi kendine güldü ve sol gözünü açıp enerji gönderdi. Şimdi her şey açıktı. Yorgun çocukları ve saldırıları görebiliyordu. Ayrıca duvarın birinde beyaz bir kapı olduğunu da görebiliyordu. Sis, kapıyı gizliyordu ama chen yi yun'un gözünden kaçmamıştı.

Chen yi yun, yavaşça çocuklara dokunmadan ve saldırıları atlatarak kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açtığında yukarı doğru giden merdivenler gördü ve çıkmaya başladı.

İşte bu kadardı. İlk kat aşırı kolaydı. Bu chen yi yun'un gözü sayesindeydi. Beklendiği gibi bir tanrı gözü çok güçlüydü.

Dışarda bekleyen adam ve kadın, pagodanın ışıklarını izliyordu. İlk katta ki ışık sayısı öğrenci sayısı demekti. Bir öğrenci yukarı kata çıktığında o katta bir ışık daha görünecek ve önceki kattan bir ışık eksik olacaktı.

İlk katta binlerce ışık vardı. İkinci katta ise çok daha azdı ve üçüncü katta olan ışık sayısı ise bir elin parmakları kadardı. Daha hiç kimse dördüncü kata çıkmamıştı. Orası karanlık görünüyordu.

Kadın, kısa süre içinde bir öğrencinin ikinci kata çıktığını gördü. Acaba yukarı çıkan kişi o çocuk olabilir miydi?? Bu kadar kolayca çıkması imkansızdı. Başka biri olmalıydı.

Kadına göre, chen yi yun en fazla 4 kata çıkabilirdi. O da muallaktı. 5. Kata çıkmak zordu. Her 3 katta zorluk 3 kat artıyordu. 3.kata çıkan birisi bir sonra ki kata çıkacak enerji bulamayabilirdi.

Kadın, daha fazla düşünmek istemedi. Hangi kata kadar çıkacağını merak ediyordu. Ayrıca bu sefer çok fazla öğrenci katılmıştı. Yetenekli bir çok çocuk vardı. Bunlardan kaç tanesi girebilecekti ki??

Chen yi yun, ikinci kata çıktığında gördüğü şeye çok şaşırdı. Burası bir ormandı. Zehirli canlıları ve vahşi canavarları görebiliyordu. Ayrıca çok uzaklarda beyaz bir kapı vardı ve güçlü, kaslı bir maymunun kapıyı koruduğunu da görebiliyordu.

Zorluk artmıştı.!

Chen yi yun, sol gözü ile incelediğinde daha çok şaşırdı. Burası hayal değil gerçek bir yerdi.! Her şey gerçekti.

I found myself in the TV series !![BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin