Yorumlar bebeklerim. Yorumlara ihtiyacım var. Yoksa unutuldum mu? 🥲
Önceki bölüm
Beyaz maymun, olanları bilmediğin için bunu söylediğini düşünüyorum. Şu anda en kötü durumda olan kıta, insan kıtası! Kıtanın yarısından fazlası yok oldu. Ayrıca her kıta, kapılarını yabancılara kapattı. Orasının bir vatandaşı değilseniz sizi almazlar.
.
.
.
Chen Yi Yun, endişeli bir sesle konuştu.-Peki usta, biz nereye gideceğiz? Bizi, kim kabul eder ki?
Pei Zhi, bir nişan çıkarttı ve Che Yi Yun'a verip konuştu.
-O küçük kız, bunun hakkında endişeleniyordu. Ayrıca onu kurtardığın için sana yardım da etmek istediğini belirtti.
Chen Yi Yun, nişanı aldı ve biraz inceledi. Üatünde bir isim yazılı yeşil bir nişandı. Pek de özel görünmüyordu.
-Usta, Lian Ling nereye gitti? Neden bir veda etmedi? Bu nişan nedir?
Pei Zhi, kaşlarını çattı ve sert bir sesle konuştu.
-Bir dur be çocuk! Yığınla soru soruyorsun! Bu nişan, küçük kızın ustasının arkadaşına aitmiş. Kendisi de 4. Sınıf bir ülkede yaşıyormuş. Nişanı verirseniz, onun yanında kalabilirmişsiniz.
Chen Yi Yun ve Dao Kai, şaşkınlıkla baktı. Tüm hidra kıtası bir üçüncü sınıf kıtaydı. İçindeki ülkeler de üçüncü sınıftı.
Şimdi bir anda 4. Sınıf bir ülkeye gideceklerdi. Yani bu demektir ki hidra kıtasını terk edip de başka bir kıtaya geçmeleri gerekiyordu.
Fakat büyük bir sorun vardı. O da gezegen çok büyüktü. Ellerinde bir nişan ile bahsedilen yere ulaşmak asırlar alırdı.
Üstelik bu kişi gerçekten de güvenilir miydi?!
Pei Zhi, sakin bir şekilde açıklamaya devam etti.
-küçük kız, ayrılmak zorunda kaldı. Ayrıca size bir harita da verdi. Haritaya göre, gideceğiniz yere ulaşmak için ışınlanma düzeneğine gitmeniz gerekiyor. Düzeneği çalıştırmak içinse de 1 yüksek seviye ruh taşına ihtiyacınız varmış.
Chen Yi Yun, derin bir nefes verdi. Biraz rahatlamıştı. Yine de yüksek seviye ruh taşı bulunması zor bir taştı. Fakat kendisi kısa süre önce çalmıştı.
İşler onlar için iyi gibi gözüküyordu. Fakat sorun yolculuğun tehlikeli olacak olması idi.
Pei Zhi, ona verilen haritayı uzattıktan sonra konuştu.
-Hemen ayrılıyorsunuz. Haritaya göre gideceğiniz yer sadece 4 aylık uzaklıkta. En kısa sürede ayrılmanız en iyisi olacak.
Chen Yi Yun, haritayı inceledi ve kaşlarını çattı. Peri ırkının kıtası doğudaydı. Pei Zhi de oraya gidecekti. Çöl şeytanlarının olduğu yer de batıda kalıyordu. Güneyde de insan kıtası vardı. Kuzey de ise ejder adam ırkı yer alıyordu.
Haritaya göre, ejderha kıtasının olduğu yere gitmeliydi. Yani yolları tamamen ayrılıyordu.
Kuzeyde ki bir dağda yer alıyordu ışınlanma düzeneği ...
Chen Yi Yun, haritayı Dao Kai'ye incelemesi için uzattıktan sonra konuştu.
-Başka şansımız yok. O zaman ben hazırlıkları yapacağım.
Grup, bir süre daha bu konu hakkında konuştuktan sonra Chen Yi Yun, kendi eşyalarını toplamak için ayrıldı. Dao Kai de kendi eşyalarını alamayacağı için bebeklerin eşyalarını toparlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...