önceki bölüm
Cüce, mızrağı chen yi yun'un elinden aldı ve bir iç çektikten sonra konuştu.
-Velet! İyi gözlerin var. Haklısın, ben yaptım. Yarın erkenden buraya gel ve işe başla. 1 haftalık bir sürede seni izleyeceğim. Uygun olmadığını düşünürsem bırakırsın!
Chen yi yun, cüceye teşekkür ettikten sonra mutlu bir şekilde ayrıldı
.
.
.
.
.
.
.
.
Chen yi yun, demirci cücenin yanından ayrıldıktan sonra bir süre, nereye gitmesi gerektiğini düşündü.Chen yi yun, demircide çalışacaksa pek de boş vakti olmayacaktı.O zaman şimdi ne yapmalıydı?! Kitap mı okusa yoksa gelişim mi yapsa karar veremedi.Kısa bir düşünme sürecinin ardından elinde sadece 5 şişe saf göl suyu olduğu aklına geldi.
Chen yi yun, bu 5 şişe suyun, kendisine yetmeyeceğini biliyordu. Hemen yönünü ormana çevirdi ve hızla oraya doğru gitti.Tüm hızını kullanıyordu.
Chen yi yun, sabah erkenden demircinin yanına gidecekti yani pek vakti olmayacaktı.
Ormanın ilk bölümünü koşarak geçti. Yolda gördüğü canavarları atladı ve ilerlemeye devam etti. Bir süre sonra ikinci bölüme gelmişti. Daha Önceki timsahı buldu ve bataklıktan geçti. Hiç durmadan saatlerce ilerledikten sonra 4.bölümün sınırında durdu.
Chen yi yun'un buradaki hayatı yoğun geçiyordu. İstediğini yapıyordu. Bundan memenundu.
Chen yi yun, kendisini hazırladı ve 4.bölümün sınırından geçti..
Chen yi yun, nefesini tuttu ve daha önce yılanın gösterdiği yere doğru yüzdü.. Karşısına bir Deniz canavarı çıktı ve kıskaçları ile kendisine nefretle saldırdı.
Chen yi yun, bir gülümseme ile kendisini tutmadı ve bir yumruk attı. Deniz suyu nedeniyle yumruğu yavaş gitmişti. Fakat, içinde büyük bir güç saklıydı.
Doğal ortamında bulunan deniz yaratığı hızla yumruktan kaçtı ve ona bir kez daha saldırdı.
Chen yi yun, her zaman savaşmaktan zevk aldığını hissetmişti. Bu yüzden bir kez daha vurdu ve ardı ardına iki yumruğu ile deniz yaratığına vurdu.
Chen yi yun, sadece saf gücünü kullandığı için, yaratığa zarar veremediğini fark etti ve enerjisini de kullandı. Elini, enerjisi ile kapladı ve öncekinden daha güçlü saldırdı .
Chen yi yun'un saldırıları ağırlaştı ve daha hızlı, daha güçlü oldu.
Deniz yaratığı bir süre sonra ezildi ve kıskaçları kırıldı. Rakibini yenemeyince arkasını döndü ve hızla uzaklaştı.
Chen yi yun, normalde olsa takip eder ve öldürürdü. Fakat zamanı azdı.
Chen yi yun, yaratığı takip etmedi ve mağaraya doğru yüzmeye devam etti. Bir süre sonra bariyeri gördü ve içeri girdi.
Chen yi yun, hızla göle ilerledi ve bulduğunda ise....şaşkınlığa uğradı!!
Bu gölün suyu, daha önce çok fazla aldığı için biraz azalmıştı.Fakat şimdi, eski haline geri dönmüştü.
Chen yine yun, bu gölün tuhaf olduğunu hissetmişti. Hızla boş şişelere suyu aldı.Bir süre sonra, gölün suyu yine azalmıştı.
Chen yi yun, bu sefer gölden daha çok su almıştı.Fakat bir şeyi merak ediyordu. Bu gölün suyu, neden tekrar dolmuştu?!
Chen yi yun, merakını gidermek için, bir kez daha göle atladı ve derinliğe doğru yüzdü.
Chen yi yun'un gücü ve hızı arttığı için gölde kitabı ve yumurtayı bulduğu yere ulaşmıştı. Şimdi boş görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...