Önceki bölüm
Chen yi yun, tapınağın açılmasına az bir süre kaldığını duyunca sevindi. Çok yorgun olduğu için önce bir banyo yapacak daha sonra da uyuyacaktı.
Chen yi yun, Dao kai'ye veda etti ve ayrıldı.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dao kai,Chen yi yun'un arkasından karmaşık bir ifadeyle baktı.Daha sonra eline koyulmuş ufak şişeyi inceledi.Ufak şişenin içinde chen yi yun'un gölden aldığı su vardı.
Dao kai,kendi odasına gitti ve yatağına oturduktan sonra ufak şişeyi açtı.Biraz kokladığında yoğun bir enerjiye sahip olduğunu anladı ve şaşırdı.
Chen yi yun, bunu nereden bulmuştu?! Bu kadar değerli bir şeyi kendisine mi vermişti?! Tarikatın çarşısında satsaydı kesinlikle en az 200 katkı puanı ederdi. içerisinde 3 litre su vardı!
Dao kai, biraz düşündü.Bunu en iyi şekilde kullanmalıydı.Aklına gelen fikirle mutlu bir şekilde gülümsedi.Fakat önce Chen yi yun'dan izin almalıydı!
Dao kai,odasından çıktı ve chen yi yun'un odasına geldi.Kapıyı çaldı ve bekledi.
Kapı,kısa süre sonra açıldı.Chen yi yun, bir havluyla karşısında duruyordu. Merakla Dao kai'ye baktı ve konuştu.
-Bir sorun mu var?
Dao kai, mutlu ama endişeli gözlerle Chen yi yun'a baktı ve konuştu.
-Kıdemli kardeş Tian, bu çok değerli şişeyi verdiğin için teşekkür ederim. Acaba onu istediğim gibi kullansam sorun olur mu?
Chen yi yun, dao kai'nin omzunu okşadı ve bir gülümseme ile konuştu.
-Onu sana verdiğim için artık sana ait.İstediğin gibi kullanabilirsin.
Dao kai, duyduğu cevaptan çok mutlu olmuştu.Parlak gözlerle Chen yi yun'a baktı ve konuştu.
-Kıdemli kardeş Tian, bunu tarikatın çarşısında satsam olur mu?
Chen yi yun, biraz şaşkın biraz merakla sordu.
-Neden satmak istiyorsun? Kullanmayacak mısın?
Dao kai,hemen açıkladı.
-Tabi ki kullanacağım. Fakat birazını da satacağım. İyi katkı puanı eder. Çok fazla kullanırsan normal su gibi olur. Alışkanlık kazanırsın.
Chen yi yun, biraz düşündükten sonra kötücül bir şekilde gülümsedi ve konuştu.
-Benim daha iyi bir fikrim var.Bu suyun 10 damlasını 1 litre normal suya karıştıralım ve öyle satalım. Hatta sınıflara ayıralım.Toplam 3 ya da 5 şişe olacak şekilde ayıralım.İlk şişe de 10 damla,ikincisinde 15 damla ve üçüncüsünde de 20 damla olacak.Ne dersin?
Dao kai, şaşkınca chen yi yun'a baktı ve konuştu.
-Bu,tarikatı kazıklamak olmuyor mu?
Chen yi yun, zaten tarikattan ayrılacaktı. Yetişimi için çok fazla kaynağa ihtiyacı vardı. Sürekli kendisinden eksilmesi iyi olmazdı. Hemen konuştu.
-Hayır, hiçte de bile! Hatta uygun bir fiyata satarsak herkes bizden alır. Tapınak açıldığı zamana kadar herkes biraz güçlenmiş olur. Katkı sağlamış oluruz. Tabi ki en çok faydayı biz sağlayacağız!
Dao kai, parlak gözlerle chen yi yun'a baktı.Şu an saygısı tapınmaya doğruyu ilerliyordu.Hiç bu açıdan düşünmemişti.Her türlü kazanan olacaktı. Kimse kendilerine kızmayacaktı!
İkisi de birbirlerine parlak gözlerle baktılar. Birbirlerine saygı duydular. Fikrin sahibi Dao kai, geliştiren ise chen yi yun olmuştu.
Chen yi yun, yaptığı şeyden pişman değildi.Daha fazla paraya kimse hayır demezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...