Önceki bölüm
Sabahın ilk ışıklarında beşinci sembolünü tamamladı. Ayrıca zihninde ki bilgiler arasında her dokuz sembolde bir yeni bir teknik öğrenebileceğini fark etti.
.
.
.
.
Chen Yi Yun, iyi bir banyo yaptıktan sonra hazırlandı ve ikizleri kontrol edip evden ayrıldı. Dao Kai ise dilencinin onu almasını bekleyecekti.Henüz erken olduğundan ikizler daha uyanmamıştı.
Chen Yi Yun, hemen birliğe ulaştı ve yeni kimliği ile kendisine ayrılmış çalışma alanına vardı..
Henüz gelmişti ki kıdemli Yu Shan geldi. Kendisi dün, Chen Yi Yun'un kaydını yapan kıdemliydi. 350 yıldan fazla bir süredir de dizilim ustasıydı ve iyi tanınıyordu.
Yu Shan, elindeki parşömeni uzatıp konuştu.
-Küçük kardeşim Chen, hoşgeldin. Bu parşömen senin dizilimlerin için belirlenen fiyat. Ayrıca sana bazı yerleri de gezdirmek isterim.
Chen Yi Yun, parşömeni alıp inceledi. 2 kat güçlendirme dizilimi işlemek 1350 orta ruh taşı idi. Koruma tılsımları 300 ve element dizilimleri de her bir element için tanesi 400 ruh taşı olarak belirlenmişti.
Fiyatı her zaman usta değil birlik belirliyordu.
-Oh, teşekkürler. Fiyat gayet uygun görünüyor. Teşekkürler kıdemli.
Chen Yi Yun, kıdemli Yu Shan ile birliği gezmeye başladı. Merdivenlerden yukarı çıktılar.
-Bu oda, malzemelerle dolu. İstediğin malzemeleri alabilirsin. Fakat parasını ödemek zorundasın. Ayrıca bir küçük usta olduğun için sana alım ve satımda sadece %10 indirim uygulayacağız.
Satım derken Chen Yi Yun'un malzemeyi satmasından bahsediliyordu. Dizilim satışı farklıydı.
-Burası da diğer ustaların birbirinden öğrenmek için geldiği yer. Bazı yaşlı kıdemliler sık sık buraya gelip ders verir.
-Burası ise kütüphanemiz. Dizilim hakkında her türlü bilgi var. Tabi ulaşabileceğin bilgiler henüz sınırlı. Satışı da yasaktır.
-Kıdem sıralaması şu şekildedir; çırak-küçük usta-orta derece usta- büyük usta- zirve usta ve efsanevi usta.
-Birlik lideri zirve ustadır. Birliğin içinde de 29 büyük usta vardır. Ben de onlardan biriyim. Sen ise sadece küçük ustasın. Fakat endişelenme gelecekte büyük hatta zirve usta olabilecek potansiyelin var.
Chen Yi Yun, merakla sordu.
-Kıdemlim, daha üst seviyelere çıkmak için ne yapmak gerekiyor? Ayrıca efsanevi ustadan hiç bahsetmediniz.
Yu Shan, hafif bir gülümsemeyle açıkladı.
-Daha üst seviyeler için sınava girmen gerekiyor. Ayrıca dizilim bilgini de arttırman lazım. Yani 15 farklı dizilim daha bilir ve yaparsan orta dereceli usta olmayı ucu ucuna kazanmış olursun.
-Şu anda yaşayan bir efsanevi Ustamız yok. Fakat zamanında birliği kuran kişi öyleydi. Kendisi ne yazık ki öldü. Tabi senin miras aldığın Guo Wang da efsanevi usta olarak biliniyordu.
Yu Shan, her şeyi açıklayıp birliği de gezdirdikten sonra bir parşömen daha tutuşturdu.
-Birlik senin de tanınman için sana 5 müşteri ayarladı. İçinde isimleri ve ne istedikleri yazıyor. Artık gitmem lazım. Bir sorun olursa bana uğra. Odamı biliyorsun.
Chen Yi Yun, istenen dizilimlere baktıktan sonra malzemeleri almak için malzeme odasına gitti. Daha sonra kendi çalışma odasına ulaştı. Kapıda 10-15 yaşlarında küçük bir kız duruyordu. Elleri eşya doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found myself in the TV series !![BL]
FantasyChen yi yun, dün gece bitirdiği diziye aşık olmuştu. Harika bir diziydi. Arkadaşının tavsiyesi ile başlamıştı. Dizi, wuxia denen bir türdü. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyumak için yatağına yattı Sabah uyandığında ise.. Kendisi dün gece izlediği...