2.Sezon 1.bölüm

839 84 15
                                    

Uzuun bir aradan sonra tekrar başladık bakalım. Bol bol yorum ve oy bekliyorum. Ayrıca medya görünüyor mu? Kapak nasıl olmuş? Haydi bismillah! 😆

Önceki bölüm

-Diğer kıtalarda ki durumun ne olduğunu biliyor musun?

Lian ling, başını olumsuz anlamında salladı. Savaşın kokusu ufaktan gelmeye başlamıştı.

Bu sadece başlangıçtı!
.
.
.
.
.
Hidra kıtasını tamamıyla saran tuhaf bir toz bulutu vardı. Kıtanın her noktasında tuhaf ve bulutsu yaratıklar ortaya çıkmaya başlamıştı.

Tam bir karmaşa ve panik hakimdi. Kimse neler olduğunu anlayamıyordu.

Bu bulutsu yaratıklar, tıpkı zehirli bir Gaz gibiydi. Yanardağın patlaması sırasında ortaya çıkan gaz bulutu gibi...

Bu yaratıkların zekaları yoktu! Bedenleri de katı bir halde değildi. Her gördüğüklerine saldıran varlıklardı.

Düzgün bir bedenleri olmadığı için öldürmek biraz zordu. Fakat oldukça zayıflardı. Tek bir saldırı ile hemen dağılıyorlar fakat ölmüyorlardı.

Dağılan bulutsu canlılar, hemen başka yerde tekrar ortaya çıkıyor ve saldırmaya devam ediyordu.

Kimse bu canlıların(!) ne olduğunu bilmiyordu. Neden saldırdıklarını da bilmiyordu. Her yerde kaos vardı.

Sadece kehanet hakkında bilgisi olan çok az kişi neler olduğunu tahmin edebiliyordu.

Tanrı soylarına sahip olan 8 kişiden ilk saldıran kişi volkanda uyuyan ve yakın zamanda uyanmış olan Savaş gözünün mirasçısı idi!

İlk uyananlardan birisiydi. Hemen ortaya çıkacak halde olmadığı için güçlerini kullanmış ve askerlerini tüm kıtaya yaymıştı. Bu bile ortaya çıkışını bir kaç yıl geciktirmişti.

9. İmparator Tanrı gözü kendisine ait olmalıydı!

3. Sınıf bir kıtada ortaya çıkması da çok komikti. Fazla uğraşmadan ele geçireceğine inanıyordu. Fakat zaman değerliydi.

Zaman geçtikçe kesinlikle diğerleri de karışacaktı. Özellikle barış gözünün mirasçısı araya girerse sıkıntı çıkardı.

Tüm mirasçılar birlik içindeymiş gibi görünse de aslında aralarında sıkı bir rekabet ve düşmanlık vardı.

Hepsi de kendi miraslarının daha iyi olduğunu savunuyordu. Ayrıca güçlenmek için 9. Tanrı gözünü de elde etmek ve herkese hükmetmek istiyorlardı.

Barış gözünün mirasçısı bile...

Güç olursa barış sağlanır...

Zaman geçtikçe ortalık daha da karışacaktı. Şimdilik zayıf top yemleri ortaya çıkmıştı. Zamanla askerleri...takipçileri ve daha niceleri ortaya çıkacaktı.

Herkes birbirine saldıracak ve kimin düşman, kimin dost olduğu belirsiz hale gelecekti.

Hayatta kalmak için birbirlerine saldırıp hazinelerini yağmalayacaklardı...

Bu sırada Chen Yi Yun ve Lian Ling, bir süre suyun altında saklandılar. Bir kaç saat hızla geçmişti... Sonra 1 gün..2 gün..3 gün...dört gün...

Dördüncü günün sonunda Chen Yi Yun, sakin bir sesle konuştu.

-Artık çıkabiliriz. Suda kimse kalmadı. 

Lian Ling, başını salladı ve onayladı. Chen Yi Yun'un ona verdiği yazıtı alnına yapıştırdı. Bu zaman içinde elbette boş boş durmamışlardı.

I found myself in the TV series !![BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin