Anne arkadaşlarımı aradım. Bu akşam yemeğe gelecekler ona göre hazırlık yaparsın deme anne Sultan. Tamam oğlum hemen her şeyi hazırlarım, oğlum ilk defa arkadaşlarını getirecek de ben hazırlık yapmazmıyım. Annemi ilk defa bu kadar mutlu görmüştüm. 20 sene önce ben doğarken babam hastanaye yetişmek için arabasıyla gelirken trafik kazası geçirmiş ve ölmüş yani babam hiç görmedim.O günden beri annem ilk defa bu kadar mutluydu. Amcam şirketin başına geçmiş ben de şimdi şirketin ortağıyım. Tamam anne Sultan ben arkadaşlarımın yanına gidiyorum hoşçakal deyip kapıyı kapattım. Evimizin biraz ilerisinde bir park vardı.Hemen oraya gidip arkadaşlarımı bekliyecektim. Bankta oturdum .Tam önüme kitap düştü onu alıp uzatıyordum ki aman Allahım bu nasıl bir güzellik bal gözlü esmer güzeli bir kız.
Affedersiniz kusura bakmayın elimden kaydı.
Yo-yok önemli değil buyrun isterseniz oturabilirsiniz.
Teşekkür ederim çok naziksiniz ben Hayal sizin isminiz neydi?
ben Kerem ne güzel bir ismin var Hayal.
Sağol.
Gerçekten de bir hayal gibiydi.
Sık gelir misin Hayal?
Buraya her gün bu saatlerde kitap okumaya gelirim.
Hemen saatime baktım. Tam dörttü. Ben de arkadaşlarımı bekliyorum . Daha gelmediler yanımızdan gecen iki yaşlı teyze bize bakıp kendi aralarında fısıldaşıp gittiler .Çok tuhafıma gitmişti.İlk defa bir kızla konuşuyordum. Ben hep içime kapanık bir çocuktum. Evden işe işten eve tiplerdendim zaten. Arkadaşlarımın olması bile benim için bir mucizeydi. Hiç arkadaşlarım yoktu taki...
İşten çıkıp eve gidiyordum. Arabadan indim. Eve giriyordum ki bir baktım üç kişi oturmuş bana bakıyorlar bende dayanamayıp ne bakıyorsunuz dedim.Onlarda hemen ayağa kalkıp sen Kerem misin dediler.İlk başta anlam veremedim sonra baktım. Çok sıcak kanlı gibi duruyorlar. Evet ne oldu tanımıyorum sizi dedim.
Biz seni tanıyoruz ilkokul arkadaşınız Serhat ,Ali ve Orçun tanımadın mı bizi ?İlk başta çıkaramadım sonra hatırladım .
Ben sizinle hiç iyi anlaşamazdim.
Biz yaptıklarımız için pişmanız o yüzden senden özür dilemeye geldik. Affeder misin bizi neden şimdi demedim ve affettim onları. O günden sonra arkadaş olduk. Hep telefonda konuşuruz bazen de karşılıklı konuşuruz. Bu günde eve yemeğe çağırdım. Annemde görsün istiyorum . Hayalle yarım saat konuştuk . Babası ve annesi ayrılmışlar o da evden sıkılıp hep buraya gelirmiş. Bazen annesinde bazen babasında kalırmış. Yarım saat sonra annesi merek eder diye eve gitti. Gitmeden her gün burda buluşalım diye bir birbirimize söz verdik .Hayal gittikten hemen sonra arkadaşlarım geldi .Nerede kaldınız ya. Yarım saattir sizi bekliyorum. Gerçi iyi oldu geç gelmeleri. En azından hayallerimde ki kızla tanıştım .
Ya kanka sorma gelirken Orçun hediye alalım diye tuturdu .Bizde hediye almaya gittik .Çikolatayla ,çiçek alıp geldik. Kızmı istiyoruz yemek yemeğemi gidiyoruz adlamadım. Hep bu Orçun yüzünden onun başının altından çıkıyor .
Off tamam ya ne bileyim ilk defa arkadaşımızın evine gidiyoruz olsun o kadar amma abartınız .
Abartmak mı ?Oğlum bıraksam Keremin annesine ayıcık alacaktın. Beş yaşındaki çoçuklara verilmez bu küçücük ayıcık Orçun.
Serhat'ta bir ara tavşan almayı düşündü.
Ben sadece düşündüm. Sen ayıcığı alıp koşa koşa zorla kasiyer kıza veriyordun. Tutmasak sen alacaktın o küçücük ayıcığı. Neredeyse kovuyorlardı bizi senin yüzünden Orçun.
Tamam ya her neyse sanki çicek çikolata çok süper Serhat.
En azından oyuncak ayıdan iyidir.
Tamam tamam arkadaşlar susun artık. Sorun yok annem öyle şeyleri takmaz zaten. Bir saat daha oyalandıktan sonra evin kapısına geldik. Zile bastım annem kapıyı açtı.
Merhaba anne Sultan arkadaşlarımı tanıştırayım.Şu uzun boylu esmer çocuk Ali. Onun yanındaki mavi gözlü Serhat. Benim yanımdaki sarışın çocuk ta Orçun. Annem şaşkın şaşkın bir bana bir arkadaşlarıma bakıyor. Bende anlam çıkaramadım. Her halde ilk defa arkadaş getirdiğim için oldu böyle. Anne Sultan ne oldu .
Hi-hiç hoş geldiniz. Buyrun içeriye.
Arkadaşlarım da hoşbulduk deyip benimle içeri girdiler. Yemek hazırdı. Zaten hepimiz hemen masaya oturduk . Annem mutfağa girdi.Arkadaşlarımın getirdiği çiçekle çikolatayı sehpanın üstüne bıraktım. Annem kalan yemekleri getirdi .Sonra bir bana bakıp bir arkadaşlarıma bakıp ağladı.Affedersiniz çocuklar çok duygusallaştım. Ben yukarı çıkıyorum siz keyfinize bakın deyip hemen yukarı çıktı.
Arkadaşlarıma kusura bakmayın ilk defa arkadaş getiriyorum diye duygusallaştı galiba dedim.Arkadaşlarım önemli değil birazdan gelir telafi ederiz dediler.
Bizde yemek yedik eğlendik bir ara Orçun Serhat'a yemek attı. Serhat Orçun'a atayım derken bana geldi.Ben de Ali'ye derken fark etmeden yemek savaşı çıkardık .Bir baktık ki saat baya geç olmuş. Arkadaşlarım biz gidelim artık. Kerem, geç oldu dediler. Onları eve bırakmayı teklif ettim ama kabul etmediler. Sen buraları topla biz başımızın çaresine bakarız dediler .Giderken arkadaşlarım kapıdan Rabia Sultan'ı görmedik ama neyse yorgundur herhalde. Sonra yine gelip sohbet ederiz.İyi akşamlar deyip gittiler. Onlar gittikten sonra ben de ortalığı toparlayıp yukarı annemin odasına çıktım. Tam içeri girecekken ağlama sesi duydum. Hemen içeri girip ne oldu anne Sultan? Niye ağlıyorsun dedim.
Yok bir şey oğlum çok duygusallaştım.O yüzden.Hadi sen git yat.
Kendini üzme anne Sultan.Mutlu ol.Tamam o zaman. Ben yatıyorum. İyi geceler.
Sanada iyi geceler oğlum.
Nasıl söyleyebilirdim? Oğlumun aslında yanında kimse olmadığını .Kendi kendine hayal kurduğunu. Yıkılırdı.O yüzden söylemeyeceğim.Ta ki kendisi bu hastalıktan kurtulana dek.
vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...