Benim Dünyam 3 Bölüm

2.8K 178 15
                                    

İyi okumalar

&&&

Evet hayat cok acımasızdı.Kerem bugün bir daha anlamıştı.Hiç bir tepki veremiyordu.Sanki bütün bedeni felç olmuş kuma mıhlanmıştı.Hayalin söylediği lafla bir kez daha irkildi.

Kerem sana şaka yaptım.Bende seni çok seviyorum.Hayal kereme şaka yapmıştı.Ama Kerem bunu hayatı boyunca unutmuyacaktı.Bir kaç saniye, bir kaç dakika her neyse o zaman zarfı ömür boyu aklında kalacaktı.Unutmak istesede unutamazdı ki içindeki çığlıkları dışa vurmasa bile içindeki acıyı unutamıyacaktı.Kerem hemen kendine gelip ...

Şakımı yaptın dedi.

Evet canım şaka yaptım.

O an her şey Keremin olmuştu.Kerem Hayale öyle bir sarıldı ki resmen kızın kemiklerini kıracaktı.Hemen fark edip biraz gevşetti.Hayal onun için çok değerliydi.Bir şey olsa kendisini asla affetmezdi.İlk önce kızın gözlerine baktı. Sonra gözlerini kızın dudaklarına kaydırdı.Yavaşça kızın dudaklarına yaklaştı.Hayalse gözlerini yavaşça kapadı eğer düşündüğünü yaparsa Keremi asla  affetmezdi.o yüzden gözlerini kapatmakla yetindi.Kerem iyice yaklaşıp dudaklarını kızın dudaklarından yukarı doğru kaydırıp alnına bir öpücük  dokundurdu.Kısa ama bir o kadar anlamlı öptü.kız hafif kızarıp utandı.Düşündüğü şeyin olmaması onu çok mutlu etti.Ve tabi Keremin hakkında böyle Düşündüğü için kendinden utandı. Bir kez daha anladı onu niye bu kadar sevdiğini Keremin aşkının ne kadar masum olduğunu çok iyi anlamıştı.Kız gözlerini açarak...

Kerem biliyor musun...

Söylemene gerek yok biliyorum.çünkü sen benim sevgilim değil, alın yazım olacaksın bitanem.

Hayal hemen konuyu değiştirdi.Yoksa bu aşk dolu sözlere daha fazla dayanamıyacaktı.

Sen özel olsun demiştin ya bende özel olsun dedim.Bu günü hayatımız boyunca unutmayalım istedim.

Seni bilmem ama ben hayatım boyunca unutmuyacam.İkisi birden gülümsedi.Gülümsemeleri göyüzüne doğru uçup gitti.

Kerem içinden keşke böyle hep kala bilsek diyordu.Hayal ise onun için neler yaptığını düşünüyordu.Bugünü nasılda hayal etmişti oysa.ikiside deniz kenarına oturdular.Bir birlerine sarıldılar.Hiç bir birlerini bırakmıyacak gibi.Denizi seyretmeye başladılar.kız sevdiği çocuğun mavi gözlerine bakarak.

İlk tanıştığımız günü hatırlıyormusun.Kerem yüzünü kızın yüzüne çevirip.

Hiç unuturmuyum.Bir hafta önce tam bugün tanışmıştık.

Ama ben seni daha önce tanıyordum.Biliyormusun.

Ne zaman.Nerde.İkiside birbirlerinin gözlerine bakıyordu.Etrafta kimse yoktu.Sadece dalgaların sesi vardı.Suyun dalga sesleri onlara  bir şarkı gibi geliyordu.

Bak aslında sana anlatmıyacaktım ama galiba biraz sabırsısız.Sen beni o gün görmüş olabilirsin ama ben seni bir ay önceden tanıyorum.Ben okula gidiyordum.Sen o sıra kırmızı ışıkta arabanla durduğunda gördüm.Sen beni görmedin.Ben seni görmüştüm ve senin benden kaçışın yoktu artık.Bir hafta seni okulun yolunda hep orda görmeye çalıştım.Bazen seni görüyordum bazen göremiyordum.Bir gün canıma tak etti. Dedim ki hayal tamam anladım.Sen bu çocuğu seviyorsun.

Ee daha sonra ne olucak.Sen onun karşısına geçmedikçe, o seni görmedikçe nasıl birbirinizin olduğunu anlıyacaksın.bakalım seni sevecek mi?Yine birgün tam geçiyordun.Arkandan atladım. Taksiyi önceden hazırlamıştım.Seni takip edecektim.

Kerem ilk önce kıza şaşkın, şaşkın bakıp sonra gülümseyip.Taksi şöförünü nasıl ikna ettin dedi.

Biliyormusun hiç kolay olmadı.

Tahmin ede biliyorum.

Yalan söylemek zorunda kaldım.Arkadaşımın senin yanında olduğunu görmeme izin vermediğini eğer takip etmessem bulamayacağımı ve onu kaçırabileceğini söyledim.Aynen adam da  senin gibi şaşırıp sonra takip etmek zorunda kaldı.Baktım bir şirketin önüne geldin.Taksici ne söyledi biliyormusun?Çocuk hem kafasını sallayım hemde konusarak söyledi.

Ne dedi?

kızım burası şirket burdamı saklıyacak kızı hemen polise haber verelim.Dedi.

Sen ne dedin.Nasıl kurtuldun.

Ben de hemen tutuştum tabi.Yok abi burda çalışıyor burdan çıkınca takip edicem.Ailesine haber verip sonra polisi arıyacam. Diyip cıktım hemen arabadan .Tıpkı filimdekiler gibiydi.Adam baya şaşırdı.Anlam veremiyip sonra gitti. kesin beni kaçığın  biri sanmiştır.Zaten o aralar çok fazla polisiye film izlemiştim.Etkisi inan bana çok oldu.Ben ve takip etmek hiç uymayan kelimeler.Hayatta aklımdan geçmez böyle şeyler.Şirkete gelcektim ama daha fazla uzatmıyayım dedim.Ve ne diyeceğimi bilmediğim içinde gelmemiş olabilirim.Şirketinizin karşı tarafında cafe'de oturdum.Öğlene kadar da seni bekledim.Öğlen yemeğine çıkarsın diye.Yemek saatinde çıkıp cafe ye geldiğinde dünyalar benim oldu sadım.Bir raslantı gibi yanına gelecektim.Tam geliyordum ki garsonun biri bana çarptı.Allahtan elinde meyme suyu vardı.Üstüm kirlendi ama şansım varmış ki çay, kahfe değilmiş.Olsaydı yanmıştım. 

İyi ki değilmiş.sonra ne yaptın.

Ben üstüme başıma bakarken senin yanına sarışın bir kız geldi.Ve masana oturdu.Okadar sinir oldum ki çok kıskandım.Biyormusun sinirden  garsona çattım.Bütün sinirimi garsondan çıkardım.Siz ön tarafta oldugunuz için beni görmediniz.Garibim garson bana öyle bir masum baktı ki ne yapayım sevdiğim insanın yanında bir kız vardı.Ortlığı birbirine kattım.

Keşke o zaman sana bakıp seni görsedim.

Hayır iyi bakmadın.

Niye?

Beni o halimle görmeni istemezdim.Ve beni o halimle sevmiye bilirdin.

Seni her halinle severdim hayal yanım daki kıza gelince o Betül bizim şirkette çalışıyor.Beni görünce yanıma gelip yemek yiyelim dedi.Bende otur dedim.Yani kıskanıcak bir durum yok canım.

Senin olmuya bilir.Ama ben o kızın gözlerinde gördüm.Sana karşı birşeyler hissediyor.Dikkatli ol.Yoksa saçını başını yollarım kızın.Ee sevdiğim erkeği kim elimden almaya kalkarsa onu barçalarım.

Kerem Betülün ona karşı hislerini biliyordu.Ama içinde tutmaya karar verdi.Betülü sevmiyordu. Amcasının hatrına hiç bir şey demiyordu.

Ee daha sonra ne yaptın vahşi kedim.

Vahşi kedim.Derken.

Benim sevgilime vahşi kedilik yakışır.

kız gülümsemekle yetindi.Başını Çocuğun omzuna yasladı.

 Daha sonra yine takip ettim.Bu sefer taksiciye arkadaşımı takip edin dedim.Eve kadar geldin çok şükür ki beni görmedin.Oh evinide öğrendim.Tam oldu.Sonra zaten eve gittim.Bir gün okulu kırmıştım ama değerdi. Senin için.Kıymetini bil ono göre  Kerem.

Ne diyeceğimi bilmiyorum. Hayal benim için neler yapmışsın gerçektende benim için bunları yaptın mı ?

Ne sandın vahşi kedini.Çocuk kıza biraz daha sarılp ne diyeceğini bilemedi.Gerçekten onun için bunca şeye katlanmışmıydı. O olsa bunca şeyleri yaparmıydı.Birkez daha anladı niçin  bu kadar sevdiğini o korkusuzdu.Aşk için her şeyi göze alırdı.Bu mutluluğun hiç bozulmamasını  diliyordu.Acaba öyle olabilecekmiydi.

&&&

Arkadaşlar vote ve yorum bekliyorum...

BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin