Merhaba arkadaşlar.Bir bölüm daha beraberiz.Ben hikayemi severek yazıyorum.Umarım sizde severek okursunuz.Herkese iyi okumalar...
&&&
Bu dünyada anne gibisi yok bence bir anne çocuklarına hem anne hemde baba olabilir.kısacası çocukları için bütün dünyayı karşısına alabilir.Belki baba da yapar.Babaların haklarını yemeyeyim ama şu da bir gerçek ki anne gibi asla olmaz.Boşuna demiyorlar ''cennet annelerin ayaklarının altındadır." diye...
Bir anne her şeyi yapar.Yeter ki çocuğuna zarar gelmesin diye, Keremin annesi de hemen hemen aynı konumda tek farkı ne yapacağını bilmiyor.kısacası aklına hiçbir şey gelmiyordu.Peki siz aynı durumda olsaydınız ne yapardınız.Rabia hanım kimsenin duymasını istemiyordu.Kereme deli damgası vurmak onun için kafayı yemek gibi bir şeydi.Rabia hanım asla dayanamazdı.Bir insanın oğluna deli demesini istemezdi.O lafları duymaktansa ölse daha iyi olurdu.
Kerem ise kafasında bazı planlar yapmıştı.Hayalle olan aşkı onun için artık bir tutkudan bile fazlaydı.Artık bu ilişkilerini bir ömür yaşamak istiyordu. Onun için de kararını vermişti.Hayal için her şeyi göze alabilirdi.Hem çok iyi kalpli bir kızdı.Bu zamana kadar da hiç kavga etmemişlerdi.Başkası için az bir süre olsa da Kerem için değildi.Onun için de çok güzel bir plan yapması gerekiyordu.O yüzden baya düşünmesi lazımdı.Şimdilik durabilirdi.Hazır hissettiği anda ona sürprizi yapacaktı.Kerem kafasında neler yapsam diye düşünürken birden arkadaşları aklına geldi.
''Acaba ne yaptılar.Baya oldu görüşmeyeli''diye düşünürken bir el omzunda hissetti.Kafasını çevirmesiyle şok oldu.Karşısında tam olarak üç arkadaşı da önünde duruyordu.
''Çocuklar sizin burada ne işiniz var.Tam bende sizi düşünüyordum.Baya oldu.Neredeydiniz, Yoktunuz.''
''Bizim biraz işlerimiz vardı.Ondan yoktuk buralarda şimdi seni parkta görünce geldik Kerem neden burada dalgın dalgın oturuyorsun.''
''Biraz düşünmem lazımdı serhat o yüzden buraya geldim. Sizi gördüm daha iyi oldu.''
''Olur tabi çünkü biz süperiz de ondan biz paha biçilmez bir mücevheriz en azından ben öyleyim ikisini bilmem yani düşünsenize Orçun mücevher kula çok iyi geliyor.Öyle bir yer mi açsam ne yapsam.''
''Yine başladı Orçun kendini övmeye bitmez şimdi.En iyisi sen sus Orçun izin ver de biraz biz konuşalım.''
''Tamam izin veriyorum size Ali...''
''Emredersiniz bey fendi.İzin de aldık tam oldu.''
O sıra da üç arkadaş Kerem'in yanına oturmuştu bile Ali sağına,Serhat soluna ve Orçun da tam karşılarında yere oturuyordu.Böyle bir tablo görülmeye değerdi.Tabi gerçek olsaydı.Düşünsenize üç arkadaşınız var sürekli muhabbet içindesiniz konuşuyorsunuz ama gerçek değilde hayaller siz olsanız ne yapardınız.Sizi bilmem ama kafayı yerdim herhalde bir an dünya gerçek mi diye düşünürüm yani ben kimim, neredeyim diye sorardım.Kerem bunlardan habersiz arkadaşlarıyla konuşmaya dalmıştı.
''Orçun sen de hayatı hep dalgaya alıyorsun be ne olacak senin bu halin anlat bakalım.''
''Hemen anlatayım ilk önce iki orta bir sade sonrası bildiğiz gibi haydi bana müsaade der çekerim.Daha ne yapayım benden bu kadar olur.''
''Off Orçun anlatırken bile dalga geçiyorsun.''
''Dalga denizde olur Kerem bey.''
''Hiç uğraşma Kerem laf yetiştiremezsin ona çocukta motor var sanki ne susuyor ne de lafı bitiyor.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...